Men nu är vi framme vid dagen före dagen, före doppardagen,vilket betyder att ljusare tider väntar,
Idag måndag 21 december är årets mörkaste dag, sen vänder det, alltid något!
MartinLindgren skrev:Jag har förstått att bedragaren,kaparen och smutskastaren Ass:et inte ens kan låta bli hemlöstråden, förmodligen i sitt jagande efter min skalp?
Mig veterligt så finns det bara en person som riktat ett lika brinnande intresse för min person,
Men vem vet,kanske Ass:et ska be till högre makter att själv få uppleva hemlöshet under en lång kall vinter, vore nog bästa medicinen mot hans mentala psykiska ohälsa, framför allt skulle nog brallorna åka upp, för då duger det inte att krypa runt med rumpen bar!
MartinLindgren skrev:Imorgon på trettondags afton är det precis på dagen 7 år sedan jag förfrös och drog på mig svåra köldskador som följd!
När jag idag ser ut på termometern och ser hur vi här mäter vår mig veterligt kallaste dag här i stan,påmånga år, -15 grader, är det svårt att inte tänka på alla som fortfarande är hemlösa ute på gator och torg?
Vi närmar oss nu samma temeraturer som vi hade det året jag slogs ut av kylan,
Så nu sätts alla utsatta hemlösa människor skoningslöst på prov!
Frågan är ju hur många som kommer få sätta livet till!
MartinLindgren skrev:Ser idag hur AB varnar för signaler mot förfrysning och köldskador!
Ett ämne jag vet mer om än dom flesta, så se upp,då köldskador gör ont, i mitt fall 4 månader då skadorna övergick i kallbrand, 4 månaders total smärta!
Vilket innebär lika lång tid med oförminskad smärta,det bultar, sticker, svider och värker dygnet runt?
För mig blev priset att vara hemlös till slut alla tårna och två fingrar, särskilt tår kan jag lova är känsliga, bara tänka sig hur det känns att sparka i lilltån i någon tröskel eller bordsben, något dom flesta säkert gjort?