Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
kanaIjen
martin7Iindgren
marxisten
Sossar-e-Iata
MartinLindgren
berralarzon
Redvictory
Sossar-e-lata
12 posters

    Stockholm är en idyll

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Stockholm är en idyll Empty Stockholm är en idyll

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-18, 23:04

    om man inte befinner sig på Martins områden söder, väljer man de rätta områdena så är allt lugnt och fint, bor man sen i norrortsidyllerna Danderyd/Djursholm & Täby så är även boendet ordnat på bästa sätt, människor som kan föra sig och göra rätt för sig, tillskillnad från landsortsbönderna, bidragssnyltare som har en kvarting i bakfickan och går i träskor hela dagarna, helgerna tillbringar de i upphottad Volvo 740 som de åker runt kiosken med 100gr per fre&lördag, inte konstigt att damer med allt över iq fiskmås och utseende mer än GK´s stuk a la mysbrallor och lönnfet, lämnar byhålan så fort de får, de vill ha en gentlemen som bjuder på mer än varmkorv & äppelmer, det är väl ca 90/10 i procent män & kvinnor i åldern 20-25 år i byhålorna, kvar är endast en och annan ronja Rövardotter......
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  Redvictory 2009-05-18, 23:08

    Sossar-e-lata skrev:om man inte befinner sig på Martins områden söder, väljer man de rätta områdena så är allt lugnt och fint, bor man sen i norrortsidyllerna Danderyd/Djursholm & Täby så är även boendet ordnat på bästa sätt, människor som kan föra sig och göra rätt för sig, tillskillnad från landsortsbönderna, bidragssnyltare som har en kvarting i bakfickan och går i träskor hela dagarna, helgerna tillbringar de i upphottad Volvo 740 som de åker runt kiosken med 100gr per fre&lördag, inte konstigt att damer med allt över iq fiskmås och utseende mer än GK´s stuk a la mysbrallor och lönnfet, lämnar byhålan så fort de får, de vill ha en gentlemen som bjuder på mer än varmkorv & äppelmer, det är väl ca 90/10 i procent män & kvinnor i åldern 20-25 år i byhålorna, kvar är endast en och annan ronja Rövardotter......

    Som jag trodde nu har du bytt till ditt ordinarie dö-nic S-E-L!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Stockholm är en idyll Empty Du är för söt RV

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-18, 23:20

    om du tror att jag kallar min mor för fitta så är du dummare än vad jag trodde, knäskålarna ryker på den som skrev det, var så säker Twisted Evil har vart med om för mycket för att ta det, den enda jag vet var han finns än så länge är han i Ung vänster i Jönköping.....
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  berralarzon 2009-05-18, 23:23

    Så dök nästa tokskalle upp, nåja han är harmlös skrytmåns som inte ens på sin sememster i thai kan hålla sig från forumet.
    Mjauu.. själv ska leta upp lopplådan nu för att samla i fastighetsskattepengar åt den beklaganvärdsfattiga S-E-L.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-19, 00:16

    Söder i alla Stockholmares hjärtan!
    Men självklart kan inte en knickedick hålla sig där, för hans osar väl skit och blir jagad hem igen!


    Hmmm, om inte jag missminner mig, var det väl inte länge sedan Täbys stolthet slog sig över bröstet och berättade att han minsann, varit uppe på gondolen och käkat!

    Och var ligger gondolen, jo på söder!
    Sossar-e-Iata
    Sossar-e-Iata


    Antal inlägg : 7
    Join date : 09-05-19

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  Sossar-e-Iata 2009-05-19, 00:47

    martin7lindgren skrev:Söder i alla Stockholmares hjärtan!
    Jo, egentligen så brinner jag för Söders höjder och ni som bor där. Crying or Very sad

    Jag har bara känt mig lite nere de senaste dagarna då gåslevern var slut i den lokala delikatessbutiken. Kan vi kanske vara vänner Martin? Är innerst inne lite pilsk på dig sen den dagen då jag såg din bild i reportaget från SVD. rabbit
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  marxisten 2009-05-19, 00:51

    Sossar-e-Iata skrev:
    martin7lindgren skrev:Söder i alla Stockholmares hjärtan!
    Jo, egentligen så brinner jag för Söders höjder och ni som bor där. Crying or Very sad

    Jag har bara känt mig lite nere de senaste dagarna då gåslevern var slut i den lokala delikatessbutiken. Kan vi kanske vara vänner Martin? Är innerst inne lite pilsk på dig sen den dagen då jag såg din bild i reportaget från SVD. rabbit

    Reportage i SvD?
    martin7Iindgren
    martin7Iindgren


    Antal inlägg : 7
    Join date : 09-05-19

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  martin7Iindgren 2009-05-19, 00:54

    Sossar-e-Iata skrev: Är innerst inne lite pilsk på dig sen den dagen då jag såg din bild i reportaget från SVD. rabbit
    Du också?

    Lärde mig inte bara att äta bajs som uteliggare. Är även en jävel på att packa bajs. Du är så välkommen från förorten så kan vi ha det lite MYSIGT tillsammans!


    Senast ändrad av martin7Iindgren den 2009-05-19, 00:57, ändrad totalt 1 gång
    martin7Iindgren
    martin7Iindgren


    Antal inlägg : 7
    Join date : 09-05-19

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  martin7Iindgren 2009-05-19, 00:56

    marxisten skrev:
    Reportage i SvD?
    Äsch, han syftar bara på detta: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_435051.svd

    Är jag inte söööööt så säg?
    kanaIjen
    kanaIjen


    Antal inlägg : 4
    Join date : 09-05-19

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  kanaIjen 2009-05-19, 02:17

    martin7Iindgren skrev: Du också?

    Lärde mig inte bara att äta bajs som uteliggare. Är även en jävel på att packa bajs. Du är så välkommen från förorten så kan vi ha det lite MYSIGT tillsammans!
    Har ni plats för en till? Trekant är väl mysigt?
    Packa bajs kan man ju redan. Har väl legat i lumpen! Cool
    womanIover
    womanIover


    Antal inlägg : 5
    Join date : 09-05-19

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  womanIover 2009-05-19, 02:23

    kanaIjen skrev:Har ni plats för en till? Trekant är väl mysigt?
    Men vänta nu grabbar! Om ni även låter mig komma med (kan ta med mina berömda lakan) så kan vi ha partnerbyte som vi hade på 60-talet.
    Är nog inte så bra på att "packa" längre men är ganska slapp där bak och duktig på att suga.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  kanaljen 2009-05-19, 02:49

    kanaIjen skrev:
    martin7Iindgren skrev: Du också?

    Lärde mig inte bara att äta bajs som uteliggare. Är även en jävel på att packa bajs. Du är så välkommen från förorten så kan vi ha det lite MYSIGT tillsammans!
    Har ni plats för en till? Trekant är väl mysigt?
    Packa bajs kan man ju redan. Har väl legat i lumpen! Cool

    Detta har inte jag skrivit. Det är någon som hackat in på mitt konto.
    RedCIoud
    RedCIoud


    Antal inlägg : 10
    Join date : 09-05-18
    Age : 29

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  RedCIoud 2009-05-19, 02:55

    kanaljen skrev: Detta har inte jag skrivit. Det är någon som hackat in på mitt konto.
    Du bara skyller ifrån dig din jävla nazze! Laughing
    RedCIoud
    RedCIoud


    Antal inlägg : 10
    Join date : 09-05-18
    Age : 29

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  RedCIoud 2009-05-19, 02:59

    womanIover skrev:Är nog inte så bra på att "packa" längre men är ganska slapp där bak och duktig på att suga.
    Själv är jag väldigt klent utrustad men får jag vara med och leka ifall jag tar med min feta Havanna-cigarr?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  kanaljen 2009-05-19, 03:01

    RedCIoud skrev:
    kanaljen skrev: Detta har inte jag skrivit. Det är någon som hackat in på mitt konto.
    Du bara skyller ifrån dig din jävla nazze! Laughing

    Du är inte redClown och orsaken till det vet den riktiga.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  RedCloud 2009-05-19, 07:46

    "och orsaken till det vet den riktiga."

    bra observerat kanaljen, det är fredrik rahm som ånyo nicknappar andras nick o avatar

    Sponsored content


    Stockholm är en idyll Empty Sv: Stockholm är en idyll

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:28