Någon plockade bort piratpartiets valsedlar men upptäcktes! jag misstänker att högern
ligger bakom! nu är de polisanmälda!
ligger bakom! nu är de polisanmälda!
blueheaven skrev:Jag vet att det är vänstern sin vana trogen som ligger bakom!
blueheaven skrev:Jag vet att det är vänstern sin vana trogen som ligger bakom!
Blueheaven använde ordet "vet", så han kan säker lägga fram bevis.Sniperace skrev:bara en fråga, är det någon som har BEVIS, eller är det bara som ni TROR?
Redvictory skrev:Moderaternas förstanamn Gunnar Hökmark kom just fram till valvakan på partiets riksdagskansli vid Mynttorget. På frågan om vilken magkänsla han har inför kvällen varnade han för Piratpartiet.
- Det är omöjligt att veta hur det slutar, men visst känner man att Piratpartiet har vind i seglen och de kommer säkert att ta röster från oss, sade han.
Förstår ni misstanken?
Redvictory skrev:blueheaven skrev:Jag vet att det är vänstern sin vana trogen som ligger bakom!
Tyvärr har du fel! det var Högernaszzr eller smygnazzar! såna som drar en huva över sin flint för att de är fega osäkra svin!
Redvictory skrev:blueheaven skrev:Jag vet att det är vänstern sin vana trogen som ligger bakom!
Tyvärr har du fel! det var Högernaszzr eller smygnazzar! såna som drar en huva över sin flint för att de är fega osäkra svin!
Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:blueheaven skrev:Jag vet att det är vänstern sin vana trogen som ligger bakom!
Nu är det väl mest vänsterhuliganer som mest brukar denna huvudbeklädnad...