Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
marxisten
fredrik rahm70
6 posters

en ganska enkel fråga om islam

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

en ganska enkel fråga om islam - Sida 2 Empty Sv: en ganska enkel fråga om islam

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 18:38

marxisten skrev:
    fredrik rahm skrev:så enligt regn handlar förtryck om kläder=)

att bli dödad för att man vill köra bil jobba och studera eller våldtagen är helt ok..tom i Sverige händer detta..2009..och gemensamma nämnaren??

Islam

jaja...=)

Läs HELA hennes svar och återkom Fredrik!

jag har väntat på att du skall debattera sakfrågan men enda du gjort är att kalla dej hela vänstern ..att du är antirasist och viftat med antirasistkortet samt kallat mej knarkare som vanligt..du var ju med i gänget som kallade min blivande fru för hora igår så inget förvånar mej"
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

en ganska enkel fråga om islam - Sida 2 Empty Sv: en ganska enkel fråga om islam

Inlägg  Regndrottning 2009-05-17, 18:43

Marxisten.... Det är för detta jag har valt att blockera fredrik...

Han ställer frågor, får sakligt svar på sina frågor och är då tvungen att leta 'fel' på svaret. Detta genom att häva ur sig påståenden som jag inte har sagt. Sedan begär han att jag skall försvara mig från hans fantasi!!!

DET KAN HAN FET GLÖMMA!!!

Jag är trött på hans barnsligheter och jag vänder ryggen åt honom. Men jag ger honom chansen att visa sig seriös.... Han klarar inte av det.

queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 18:45

regndrottningen är lite speciell..

arbetskygg efter siså där 12års arbetslöshet och inga studier..

det är därför denna fula bittra feta kvinna sitter på nätet hela tiden..=)

när regn har en åsikt dock då handlar det om att försvara martin berra och andra troll eller matlagning=)

Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-17, 18:46, ändrad totalt 1 gång
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-05-17, 18:45

fredrik rahm skrev:
    marxisten skrev:
    fredrik rahm skrev:så enligt regn handlar förtryck om kläder=)

att bli dödad för att man vill köra bil jobba och studera eller våldtagen är helt ok..tom i Sverige händer detta..2009..och gemensamma nämnaren??

Islam

jaja...=)

jag har väntat på att du skall debattera sakfrågan men enda du gjort är att kalla dej hela vänstern ..att du är antirasist och viftat med antirasistkortet samt kallat mej knarkare som vanligt..du var ju med i gänget som kallade min blivande fru för hora igår så inget förvånar mej"

Aldrig sagt, men du förstår. Jag håller samma nivå son du gör mot mina kamrater. Själv göra själv ha.

Och jag debatterar sakfrågan. Din fråga var om vänstern såg muslimska kvinnor som mindre värda och jag svara för mig och det som jag tror de flesta håller med om eftersom de flesta vänster jag känner kämpar för kvinnor resp. invandrares rättigheter. Hur ska jag kunna debattera hela vänstern tror du. Jag är väl ingen satans tankeläsare, däremot så har jag sett vad folk skrivit sedan innan och kan inte se vem i vänstern som inte håller med mig i detta.
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-05-17, 18:46

Regndrottning skrev:

Marxisten.... Det är för detta jag har valt att blockera fredrik...

Han ställer frågor, får sakligt svar på sina frågor och är då tvungen att leta 'fel' på svaret. Detta genom att häva ur sig påståenden som jag inte har sagt. Sedan begär han att jag skall försvara mig från hans fantasi!!!

DET KAN HAN FET GLÖMMA!!!

Jag är trött på hans barnsligheter och jag vänder ryggen åt honom. Men jag ger honom chansen att visa sig seriös.... Han klarar inte av det.

queen

Tja, faktiskt funderat på samma sak, men på en gång. Man missar ju så många förvirrade och komiska inlägg då!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-05-17, 18:47

fredrik rahm skrev:regndrottningen är lite speciell..

när regn har en åsikt dock då handlar det om att försvara martin berra och andra troll eller matlagning=)

Sök hjälp Fredrik !!

Jag menar allvar nu .. före du gör någon illa i din omgivningen ..
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 18:48

men lilla marx..du har ju själv skrivit i muslimtrådarna och antiisraeltrådarna.. glömde du det???=)

hamas = bra..och rätt
    talibaner med

usa=stora satan och israel med..(vad jag vet är kvinnor i usa och israel fria och får TOM jobba rösta och köra bil..)
    lol!
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-05-17, 18:52

fredrik rahm skrev:men lilla marx..du har ju själv skrivit i muslimtrådarna och antiisraeltrådarna.. glömde du det???=)

hamas = bra..och rätt
    talibaner med

usa=stora satan och israel med..(vad jag vet är kvinnor i usa och israel fria och får TOM jobba rösta och köra bil..)
    lol!

Talibaner har jag aldrig försvarat.

Ja, jag är emot Israel men inte dess befolkning. Jag är emot dess politik. Vilket jag är även mot nord korea. Men jag har inget emot asiater för det.

Två viktiga saker att skilja på är ett land och dess politik om man är emot det och befolkning. Det är stora skillnader där.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 18:53

och fortfarande var det RELIGIONEN islam jag debatterar...

vilket det faktiskt står i början=)

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-17, 18:54

KickTheRasist skrev:
    fredrik rahm skrev:regndrottningen är lite speciell..

Sök hjälp Fredrik !!

Jag menar allvar nu .. före du gör någon illa i din omgivningen ..

Hahahahahaha!

Fredrik har försökt luska ut hur länge jag har varit arbetslös genom att slänga ur sig varierande siffror. Han har fel varje gång!

Men, är han så korkad att han inte kan ställa en fråga får han skylla sig själv! *asg*

Samt jag är varken fet eller ful..... Har normalvikt och är snygg. Detta har jag fått bekräftat ett flertal gånger....

Och vem är bitter? Jag har ställt denna fråga till fredrik förr... Än så länge har han inte kunna säga vad jag är bitter på..... Men, han tycks ha god fantasi.... istället för argument
    . lol!

queen
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 18:57

skrattar..

aww..tog den regn..(min åsikt är att du är ett satans ÖK..)

seså.. gå till af på måndag och ta hand om dina BARN..

skumt att alla vänstermammorna med barn forumethar så mycket tid att sitta på nätet här,,,sedan har ju alla dessa adhd och damp barn..(kan det vara uppfostran som saknas istället??)=)

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:04