Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
marxisten
Potatiskungen
x-medborgare
fingubben
MartinLindgren
Sniperace
Redvictory
Dao
formsvackan
RedMentalCase
RedCloud
F.I.S.T
16 posters

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Dao 2010-05-31, 21:53

    Potatiskungen skrev:
    Dao skrev:Finns det SÅDANA på forumet??? affraid

    Det vet du din hippie pirat Jag måste förgöra dig.

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Hippie

    Hippie kan jag acceptera!!!! afro
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-31, 21:58

    Potatiskungen skrev:
    Dao skrev:Finns det SÅDANA på forumet??? affraid

    Det vet du din hippie pirat Jag måste förgöra dig.

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Hippie

    Sluta sniffa nu Potato !! Cool
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 00:57

    Efter Mehmet Kaplans presskonferens i radions P1 i kväll 22:30,
    så får det anses att talet om Yxor och Knivar är propaganda-
    falsarier i syfte att skyla över massmordet.

    Men å andra sidan - hur skall mördarna nånsin kunna rättfärdiga
    sina mordattacker mot en fredlig hjälpkonvoj utan att ljuga?

    För övrigt har jag samma inställning till det våld i självförsvar
    som till Hamas kassamraketer. Varje grupp människor som utsätts
    för kriminellt, dödligt våld såsom alltid sker från israel sia
    har en nödvärnsrätt. Att utnyttja denna rätt till våld i
    självförsvar kan aldrig vara fel även om fingubben kör sitt
    "de borde ha förstått att de skulle bli brottsoffer" eller Snipers
    ännu sippare "de skulle aldrig ha seglat dit - de skulle aldrig ha
    fösvarat sig - de skulle ha lagt sig platt - det var deras fel".
    Det är så det vänder sig i magen på en rättsskaffens människa!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 01:09

    Sniper:

    "Nej, de hade INTE avsikt att mörda, bara att kolla lasten"


    Ha Ha Ha Ha Ha!
    Om du på allvar tror att de därför gjorde sig omaket att firas ner
    så vet jag inte om du är en värdig debattpartner för någon här inne.
    Alla andra vet att de firade ner sig i det enda syftet att med våld och/ellerr vapenmakt tillskansa sig herraväldet över fartygen för
    att förhindra hjälpsändningarna att angöra Gaza till vilket hjälpen
    var destinerad. Hade det behövts hade de skjutit rorsmannen till döds
    Det kanske de gjorde också!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 01:49

    Potatiskungen skrev:Ship to Gaza är en politisk manifestation och ingenting annat. Men om bordningen skedde på internationellt vatten så hade besättningen rätt att bruka våld för att försvara sig - oavsett avsikter.

    Det är vanskligt att göra en bedömning innan fakta finns på bordet, men det verkar som Israels agerande har spelat rakt i händerna på aktivisterna.

    Min magkänsla säger mig att Israel har agerat omdömeslöst och att den militära disciplinen har kukat ur.

    Tragiska nyheter indeed.

    Sansat och bra skrivet. Jag kan erkänna att aktionen ägde
    ett inslag av provokation som aktivisterna upplevde som
    nödvändigt för att peka på den blockad de brann för att bryta.
    Jag själv anser att det är nödvändigt att blockaden hävs och
    säkerhetsrådet har uttryckt samma sak. Från flera håll kommer
    samma propå om blockaden: den måste hävas, nu. Ja. Tragiskt.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 02:03

    Sniperace skrev:det är nog ingen som hyllar dödandet, däremot är det nog en del som har förståelse för att detta skedde, det är en nog så logisk följd av yx och knivattacken mot de bordande soldaterna.

    Väldigt tråkigt att det skulle behöva ske, men vad annat hade de som anföll soldaterna förväntat sig?

    Det är mycket yx- och/eller knivattacker om man lyssnar på den blåbruna högern här inne. När detta skrivs är det belagt att det enda vapen israel hittade ombord på båtarna var Henning Mankells rakhyvel. Triumfatoriskt
    kom en soldat ut ur en av hytterna och satt rakhyveln anklagande under
    näsan på den stackars Mankell samtidgt som han hatiskt borrade i sin
    blick i den tilltänkte våldsverkaren som om den senare just hade blivit
    beslagen med att sitta och planera massmord.

    Av Sniper och Fulgubben får man nästan intrycket av att Lars
    Vilks var med.


    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Yxa
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 02:11

    fingubben skrev:
    RedCloud skrev:
    BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!

    absolut !!!


    Jag ska skicka rosor till Israels ambassad.

    Och vi skall knäcka ryggraden på skurkstaten med våran bojkott.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 02:19

    Sniperace skrev:
    Potatiskungen skrev:
    Sniperace skrev:Andra experter har talat om att så kan man göra om fartyget är på väg till ett område som behärskas av det land som bordar...

    de kan då leta efter just VAPEN helt legitimt.

    Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet (och de är säkert homosexuella hela bunten).

    MEN jag är tämligen säker på att det strider mot internationell rätt att borda ett fartyg från helikopter, utan att först genomgå ett antal föreskrivna formalia.

    det finns det säkert, men som jag minns det från min tid till sjöss så var regeln att ALDRIG sätta sig till motvärn om ett lands myndighet begärde att få borda, och det oavsett om det var inne på landets vatten eller internationellt.

    Du minns fel din blåbruna tomte. Om ett enskillt lands marin
    tar sig ton på internationellt vatten så är den inte bara ute
    och cyklar - den tar sig vatten över huvudet.
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Dags att gå snäppet längre.....

    Inlägg  Thrakath 2010-06-02, 02:32

    Jag har sedan länge bojkottat israeliska produkter, nu är det dags att bojkotta butiker som säljer frukt och annat från israel. Jag inser det närmast befängda i att göra det ensam. Men det vore trevligt om man kunde få en majoritet av svenska folket med sig, inklusive butiksägare och kanske resten av europa också. det skulle vara ett tydligt budskap till israel att nu har det gått åt helvete för långt.
    avatar
    fingubben


    Antal inlägg : 450
    Join date : 10-04-10

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  fingubben 2010-06-02, 02:38

    Infra skrev:
    fingubben skrev:
    RedCloud skrev:
    BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!

    absolut !!!


    Jag ska skicka rosor till Israels ambassad.

    Och vi skall knäcka ryggraden på skurkstaten med våran bojkott.

    Bojkotta du, jag kommer fortsätta att köpa Israeliska varor.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Infra 2010-06-02, 08:42

    Thrakath skrev:Jag har sedan länge bojkottat israeliska produkter, nu är det dags att bojkotta butiker som säljer frukt och annat från israel. Jag inser det närmast befängda i att göra det ensam. Men det vore trevligt om man kunde få en majoritet av svenska folket med sig, inklusive butiksägare och kanske resten av europa också. det skulle vara ett tydligt budskap till israel att nu har det gått åt helvete för långt.

    Det är den framtida viktigaste punkten du tar upp, här.
    Nu kan ingen längre tveka om att bojkott måste till- bojkott
    är nu nödvändigt. Någon organisation måste gå i täten. Den
    politiska organisation som är bäst lämpad är EU. Vad skall
    vi med denna koloss på lerfötter att göra om inte just såna
    här saker.

    Hittills har ju EU agerat på motsatt sätt d v s israelvänligt -
    palestinafientligt. Detta måste, med folkligt tryck nedifrån,
    omedelbart brännmärkas som en av orsakerna till dagens situation.
    Sånt här orättfärdigt stöd till terrorstaten israel genom
    att europeiska mosaiska trosbekännare inom europeiska media
    trycker på otillbörligt, måste brännmärkas av oss små människor
    - mycket tydligare än hittills. Jag erkänner att detta beslut att
    terroriststämpla Hamas var ett beställningsjobb från
    massmördarna i Telaviv, smögs igenom samt har bidragit till dagens
    krigsliknande situation och värre saker. Här är en viktig orsak
    att EU är omöjlig att påverka demokratisk. Det man kan göra är
    att mejla de svenska repressentanter i denna koloss på lerfötter.

    Jag har exact räknat ut att det bor en halv promille mosaiska
    trosbekännare i Sverige. Skall vi låte denna försvinnande lilla
    befolkningsspillra dominera media som de tillåts som senast när
    det sionistiska äcklet Svante Veiler trodde att han kunde styra
    kommunalpolitiken i Malmö genom ett lögnaktigt angrepp på den
    hedervärde Ingemar Repalu. Skall vi låta en halv promille främmande
    inslag i Svedala styra vad som är Sveriges väg i världspolitiken?
    Sverige har sin egen sionistiska lobby. Håll ögonen på den. Tyvärr
    är den i stora stycken destruktiv.

    Säkerhetspakten som EU har med skurksaten måste brännmärkas. Aldrig
    mer nåt liknande. Det är ett helt annat EU-agerande vi vill se!



    http://www.aftonbladet.se/debatt/article4036210.ab
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sniperace 2010-06-02, 09:01

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Potatiskungen skrev:
    Sniperace skrev:Andra experter har talat om att så kan man göra om fartyget är på väg till ett område som behärskas av det land som bordar...

    de kan då leta efter just VAPEN helt legitimt.

    Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet (och de är säkert homosexuella hela bunten).

    MEN jag är tämligen säker på att det strider mot internationell rätt att borda ett fartyg från helikopter, utan att först genomgå ett antal föreskrivna formalia.

    det finns det säkert, men som jag minns det från min tid till sjöss så var regeln att ALDRIG sätta sig till motvärn om ett lands myndighet begärde att få borda, och det oavsett om det var inne på landets vatten eller internationellt.

    Du minns fel din blåbruna tomte. Om ett enskillt lands marin
    tar sig ton på internationellt vatten så är den inte bara ute
    och cyklar - den tar sig vatten över huvudet.


    Nej, jag minns RÄTT, det är nämligen så att de flesta inser att ett handelsfartyg har INGET att sätta upp mot en militär som vill borda för att inspektera, det resulterar bara i förluster av liv, så som jag sa, man ska då protestera att detta kommer vi rapportera till vårt lands regering som tar kontakt mer er osv...

    jag tror du lider av någon sorts revolutionsromantik där du tror att det är hur lätt som helst att slå tillbaka mot ex en bestyckad fregatt men yxor, knivar och järnstänger Very Happy

    det fruktansvärda i detta hade varit OM de lyckats slå tillbaka de bordande, då skulle missilerna eller torpederna kommit, och de hade orsakat en ännu värre incident, istället för att följa de riktlinjer de fått....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  RedCloud 2010-06-02, 09:09

    Nej, jag minns RÄTT, det är nämligen så att de flesta inser att ett handelsfartyg har INGET att sätta upp mot en militär som vill borda för att inspektera

    du missade det där med "internationellt vatten" igen, av någon anledning...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sniperace 2010-06-02, 09:12

    RedCloud skrev:
    Nej, jag minns RÄTT, det är nämligen så att de flesta inser att ett handelsfartyg har INGET att sätta upp mot en militär som vill borda för att inspektera

    du missade det där med "internationellt vatten" igen, av någon anledning...

    ÄVEN på internationellt vatten är det så, man får inte helt plötsligt en enorm styrka av att vara där så att man kan skå tillbaka dem eller hur?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  RedCloud 2010-06-02, 09:25

    ÄVEN på internationellt vatten är det så

    Du framhärdar i din stupiditet....på internationellt vatten har tex Israel ingen juridistik.

    usch så obekväm folkrätten kan vara för terrorstater....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sniperace 2010-06-02, 09:28

    RedCloud skrev:
    ÄVEN på internationellt vatten är det så

    Du framhärdar i din stupiditet....på internationellt vatten har tex Israel ingen juridistik.

    usch så obekväm folkrätten kan vara för terrorstater....

    men de har ÄNDÅ styrkan, och som jag sa all civil sjöfart har regeln att ALDRIG göra mer än passivt motstånd om ett lands militär vill borda för inspektion ÄVEN om det är på internationellt vatten, det finns inget som ändrar styrkeförhållandet av den anledningen, och det blir alltid istället diplomatiska incidenter istället.

    är inte det bättre än blodsutgjutelse?
    varför tror du att de har en sådan policy?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  RedCloud 2010-06-02, 09:43

    och som jag sa all civil sjöfart har regeln att ALDRIG göra mer än passivt motstånd om ett lands militär vill borda för inspektion ÄVEN om det är på internationellt vatten

    Brott mot friheten att navigera, men sionistkramare spottar ju på folkrätten...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sniperace 2010-06-02, 09:47

    RedCloud skrev:
    och som jag sa all civil sjöfart har regeln att ALDRIG göra mer än passivt motstånd om ett lands militär vill borda för inspektion ÄVEN om det är på internationellt vatten

    Brott mot friheten att navigera, men sionistkramare spottar ju på folkrätten...

    den delen klaras av på diplomatisk väg, men som sagt, det är kutym inom handelsflottorna att aldrig göra mer än passivt motstånd om en militär makt vill borda och inspektera....

    anser du att hela världens handelsflottor har fel och du rätt i denna fråga?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  formsvackan 2010-06-02, 09:55

    Sniperace skrev: det är kutym inom handelsflottorna att aldrig göra mer än passivt motstånd om en militär makt vill borda och inspektera....
    Även om detta mycket väl skulle kunna stämma, är det ändå svammel från din sida. Det är fasiken inte kutym inom något lands militärmakt att borda handelsfartyg på internationellt vatten.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  RedCloud 2010-06-02, 10:00

    anser du att hela världens handelsflottor har fel och du rätt i denna fråga?

    på nationellt vatten är man enligt folkrätten tvingad att lyda anmaningar från militären, men INTE på internationellt vatten.

    Det är bara för dig att gilla läget...Israel har ÄNNU en gång spottat på folkrätten.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-02, 10:06

    Har inte vänsterhatarna fått ut tillräckligt av sitt äcklande snart i denna fråga ?

    Hur långt har ni tänkt att gå i ert perversa USA Israel Väst-hat ?, eller ni är väl redan på botten.Smile


    Förresten, för några månader sedan förekom det en konfrontration i Gazas södra gräns, där blev till bråk och både soldater och "palestinier" blev tydligen dödade skadade.

    Var var alla vänstergalningar då, ylande om mord terrorism och bojkott ?
    Svara tack, era botttenlösa hycklare.

    ( Det handlade om EGYPTEN som andra part där, de har nämligen också Gaza i blockad )

    RIDÅ


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-06-02, 10:12, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sniperace 2010-06-02, 10:11

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev: det är kutym inom handelsflottorna att aldrig göra mer än passivt motstånd om en militär makt vill borda och inspektera....
    Även om detta mycket väl skulle kunna stämma, är det ändå svammel från din sida. Det är fasiken inte kutym inom något lands militärmakt att borda handelsfartyg på internationellt vatten.

    nej, men det har hänt ett stort antal gånger, och kommer hända fler gånger, och som jag skrev så är det just detta med passivt motstånd som varit grunden för att liv sparats i de situationerna.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sniperace 2010-06-02, 10:13

    RedCloud skrev:
    anser du att hela världens handelsflottor har fel och du rätt i denna fråga?

    på nationellt vatten är man enligt folkrätten tvingad att lyda anmaningar från militären, men INTE på internationellt vatten.

    Det är bara för dig att gilla läget...Israel har ÄNNU en gång spottat på folkrätten.

    det var inte ett svar, anser du att världens handlesflottor har fel när de har regeln att bara göra passivt motstånd om ett lands myndigheter vill borda på internationellt vatten?

    Anser du att det är en BRA sak att gå till angrepp mot en övermäktig styrka som vill inspektera?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Dao 2010-06-02, 10:15

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Potatiskungen skrev:
    Sniperace skrev:Andra experter har talat om att så kan man göra om fartyget är på väg till ett område som behärskas av det land som bordar...

    de kan då leta efter just VAPEN helt legitimt.

    Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet (och de är säkert homosexuella hela bunten).

    MEN jag är tämligen säker på att det strider mot internationell rätt att borda ett fartyg från helikopter, utan att först genomgå ett antal föreskrivna formalia.

    det finns det säkert, men som jag minns det från min tid till sjöss så var regeln att ALDRIG sätta sig till motvärn om ett lands myndighet begärde att få borda, och det oavsett om det var inne på landets vatten eller internationellt.

    Du minns fel din blåbruna tomte. Om ett enskillt lands marin
    tar sig ton på internationellt vatten så är den inte bara ute
    och cyklar - den tar sig vatten över huvudet.


    Nej, jag minns RÄTT, det är nämligen så att de flesta inser att ett handelsfartyg har INGET att sätta upp mot en militär som vill borda för att inspektera, det resulterar bara i förluster av liv, så som jag sa, man ska då protestera att detta kommer vi rapportera till vårt lands regering som tar kontakt mer er osv...

    jag tror du lider av någon sorts revolutionsromantik där du tror att det är hur lätt som helst att slå tillbaka mot ex en bestyckad fregatt men yxor, knivar och järnstänger Very Happy

    det fruktansvärda i detta hade varit OM de lyckats slå tillbaka de bordande, då skulle missilerna eller torpederna kommit, och de hade orsakat en ännu värre incident, istället för att följa de riktlinjer de fått....

    Alla juridiskt kunniga personer, specisalister på sjörätt, säger emot dig, Sniper!

    Dags att ge upp snart..?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  RedCloud 2010-06-02, 10:15

    Anser du att det är en BRA sak att gå till angrepp mot en övermäktig styrka som vill inspektera?

    Ja, jag tror inte på makten som utgår från vem som har störts bössa...

    Sponsored content


    "Enda demokratin" i området, har slagit till igen - Sida 4 Empty Sv: "Enda demokratin" i området, har slagit till igen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 06:57