Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
mimra
KickTheRasist
Thetaxpayer
Susz X
blueheaven
lazy
Infra
Sniperace
captaincodd
13 posters

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-24, 21:13

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:

    Just sådana som Snipe SÄK BORDE ha koll på definitivt- inte enbart ett hot mot rikets säkerket utan även omvärldens..även dig bh?!
    Men- vem är anställd chef på SÄK? Är dito tillförlitlig- eller är det i dag som för nåra år sedan- som millenniumtriologin synliggjorde?

    Nu ÄR det ju så att jag under åren haft ganska täta kontakter med dem, till större delen med information om just Nassar och deras aktiviteter, men till en del också vänsterextremistisk sådan.

    Säpos chef Anders Danielsson är nog bra mycket mer pålitlig än både Susz och Infra, men dem på posten vore det nog så att sverige tillhörde diktaturen och ett land utan yttrandefrihet och politisk frihet





    Detta är väldigt löjligt att påstå att någon har något samarbete med SÄPO på en öppet Forum , så det spelar ingen roll vad det egentligen handlar om en exempel kan vara kartlägning av nazzister eller kommunister , man brukar ju inte tjalla om denna Sant??!!


    Jag faktisk vet inte vad är du efter här Sniper ?! Skrämma upp folket för att säga vad dem menar om olika saker, eller helt enkelt att säga sanningen som denna är... eller??



    MVH
    //KTR

    Sanningen är helt enkelt att jag ofta får information om ex nassefester, denna info vidarebefodrar jag givetvis till just Säpo, det är inget jag skäms för, eller ens är rädd att berätta här, på samma sätt så håller jag INTE truten om jag får höra något om vänsterextremisters aktiviteter, tycker du jag gör fel?

    Och vem skrämmer jag genom att berätta om det? Skrämmer jag någon Nasse eller vänsterextremist må det vara hänt, men jag tvivlar på att det sker genom detta forum Very Happy

    Att kalla de SAMARBETE är dock befängt, jag får inget tillbaka i form av info, inga tipspengar osv, all kontakt sker idag via mail, men de första genom telefonsamtal

    Ok så du tycker att du gör rätt ??


    Hur var det nu att peka på någon att denna är nazist eller vänsterextremist har du den riktiga bevis för detta??


    Nej mig skrämmer du inte du kan skriva hur många e-mail du vill om vad jag skriver eller inte, för att enda som jag skriver här är Sanningen!!

    Nu fick jag verkligen en orsak till att inte flytta till din instängda forum jag håller mig till den öppna !!!


    MVH
    //KTR

    Nej, nej KTR, de som jag kontaktar om är VERKLIGA nassar, och infon får jag från en riktigt korkad nasse som är väldigt aktiv, där är aldrig några tveksamheter Very Happy

    Men Ktr du är väl inte vänsterextremist som är ute och saboterar och misshandlar folk?

    Och jag ställer mig tvivlande på att du är med på nassefester....


    Jag vill mishandla nazzar !!


    Wink

    MVH
    //KTR

    Utan provokation och verkliga bevis att de är detta, ex att det skulle räcka att de ser ut som nassar?

    vill du ha adressen till några? Very Happy

    Gärna!!


    Nej skoj åt sidan !!

    Kommer den en jävel öppet framför mig och säger att Judarna hade vi minsan rätt
    att bränna i Aushwitz och börjar höja upp handen i Hitler hälsning , då kommer denna inte att kunna gå mera på sina ben!! , jag ringer ingen Polis jag fixar det själv!! .

    Om jag åker till kåken på grund av detta då åker jag med god samvetet !!

    Kanske det låter sjukt för dig men för mig låter det helt ok , detta gäller alla spelar ingen roll om denna är Zigenare , Jude eller Muslim som verkar vara populär idag att jävlas med !!


    MVH
    //KTR
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-24, 22:37

    Susz X skrev:Det är sionistnazister / apartheidförespråkare som du som skall ställas inför rätta.
    Det är denna avart som är terrorister i dess rätta benämning.
    Ett mål .

    Hoppas du inte missat denna Infra:
    http://web.telia.com/~u31437000/manipul.htm


    Nej då Suss. Har redan läst den. Intressant. Stämmer till stora delar med mina egna erfarenheter.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-24, 22:52

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Jag har inte försvarat någon bussprängning, duktiga prickskytt. Det är du som i 11 inlägg här inne hela tiden tjatat om din bussprängning. Är det det bästa försvar du kan komma på för att ditt kära israeliska armé mördade 1400 oskyldiga civila i januari. Jag tycker det är ett ynkligt försvar. Du Snipe, glöm inte bussprängningen.

    Beträffande SÄPO tror jag du underskattar dom. De är betydligt bättre informerade än dig runt min person. Så besvära dig inte. Du har ingenting att lära dem. Och du, förresten: glöm inte bussprängningen, prickskytten.

    Visst försvarar du bussprängningen och deras självmordsbombare, du har inte en enda gång tagit avstånd från det, utan bara sagt att de MÅSTE kämpa så för de slåss mot en övermakt osv...

    eller fördömer du deras sätt att slå till mot oskyldiga Israeler?

    Tycker du att de för sin frihetskamp på fel sätt?

    ÄR det så att du tycker de gör fel så är vi ju egentligen överens, jag fördömer Israels övervåld, men har förståelse att det sker eftersom Hamas kamp inriktar sig ENBART mot Israles civila....


    HAMAS VET till hundra procent att svar kommer ovedersägligen på deras attacker mot Israels civila, detta ignorerar de och offrar med glädje de civila som stryker med i motanfallet, och ser med GLÄDJE att så många civila så möjligt drabbas, främst genom placeringen av sina ramper osv...

    HAMAS är döden för palestinierna, inte hjälpen

    Hamas var från början en välgörenhetsorganisation. Gick runt i concentrationslägren under början av den zionistiska ockupationen och försökte lindra plågorna bland lidande familjer. Det kommer en dag då varje socialarbetare kommer till insikt om att han bara lägger plåster på cancersvulster och att nya plågor ständigt uppstår till följd av zionistiskt förtryck. Kommer till insikt om att endast en omdaning i grunden på ett långsiktigt sätt kan avhjälpa situationen varaktigt och permanent. I det läget tar man till väpnad kamp till försvar för sitt lidande folk. Det var ett naturligt steg för hamas att ta, ett rakryggat och konsekvent ställningstagande. Det är detta försvar av den palestinska saken som du förhånar och häcklar Snipe. Det är detta jag tycker är så äckligt hos dig, Snipe.

    Alla som läser tillbaka i denna tråd kan konstatera att Snipe ljuger när han säger att jag försvarar bussprängningen. I själva verket vet jag inte vilken bussprängning han yrar om. Det vet inte han heller.

    Vems sida står du på Snipe? Bödlarnas eller deras offers? Urinvånarnas eller inkräktarnas?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Susz X 2009-07-24, 23:13

    Lyckas du få ett rakryggat svar av snipe är du den förste Infra- och jag den förste att gratta dig! Vaghet används i ett syfte = snipe behöver inte stå för något alls..Cool
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-25, 08:16

    Susz X skrev:Lyckas du få ett rakryggat svar av snipe är du den förste Infra- och jag den förste att gratta dig! Vaghet används i ett syfte = snipe behöver inte stå för något alls..Cool
    Wink
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-07-25, 11:17

    Kommunisterna pratar om att vara rakryggade, SICKO! No
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-25, 13:11

    blueheaven skrev:Kommunisterna pratar om att vara rakryggade, SICKO! No



    Sluta peta i tänder det är äckligt !!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-25, 14:33

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Jag har inte försvarat någon bussprängning, duktiga prickskytt. Det är du som i 11 inlägg här inne hela tiden tjatat om din bussprängning. Är det det bästa försvar du kan komma på för att ditt kära israeliska armé mördade 1400 oskyldiga civila i januari. Jag tycker det är ett ynkligt försvar. Du Snipe, glöm inte bussprängningen.

    Beträffande SÄPO tror jag du underskattar dom. De är betydligt bättre informerade än dig runt min person. Så besvära dig inte. Du har ingenting att lära dem. Och du, förresten: glöm inte bussprängningen, prickskytten.

    Visst försvarar du bussprängningen och deras självmordsbombare, du har inte en enda gång tagit avstånd från det, utan bara sagt att de MÅSTE kämpa så för de slåss mot en övermakt osv...

    eller fördömer du deras sätt att slå till mot oskyldiga Israeler?

    Tycker du att de för sin frihetskamp på fel sätt?

    ÄR det så att du tycker de gör fel så är vi ju egentligen överens, jag fördömer Israels övervåld, men har förståelse att det sker eftersom Hamas kamp inriktar sig ENBART mot Israles civila....


    HAMAS VET till hundra procent att svar kommer ovedersägligen på deras attacker mot Israels civila, detta ignorerar de och offrar med glädje de civila som stryker med i motanfallet, och ser med GLÄDJE att så många civila så möjligt drabbas, främst genom placeringen av sina ramper osv...

    HAMAS är döden för palestinierna, inte hjälpen

    Hamas var från början en välgörenhetsorganisation. Gick runt i concentrationslägren under början av den zionistiska ockupationen och försökte lindra plågorna bland lidande familjer. Det kommer en dag då varje socialarbetare kommer till insikt om att han bara lägger plåster på cancersvulster och att nya plågor ständigt uppstår till följd av zionistiskt förtryck. Kommer till insikt om att endast en omdaning i grunden på ett långsiktigt sätt kan avhjälpa situationen varaktigt och permanent. I det läget tar man till väpnad kamp till försvar för sitt lidande folk. Det var ett naturligt steg för hamas att ta, ett rakryggat och konsekvent ställningstagande. Det är detta försvar av den palestinska saken som du förhånar och häcklar Snipe. Det är detta jag tycker är så äckligt hos dig, Snipe.

    Alla som läser tillbaka i denna tråd kan konstatera att Snipe ljuger när han säger att jag försvarar bussprängningen. I själva verket vet jag inte vilken bussprängning han yrar om. Det vet inte han heller.

    Vems sida står du på Snipe? Bödlarnas eller deras offers? Urinvånarnas eller inkräktarnas?

    Jag står på den VANLIGE Palestinierns sida, och dit räknar jag INTE Hamas....

    Känner du inte till att HAMAS arrangerat dåd med självmordsbombare där en fullsatt skolbuss sprängdes så saknar du tydligen kunskaper om vad de gjort, eller också blundar du för det.

    en rak fråga, tycker du att det var ok av Hamas göra sådana dåd, eller är det något de borde avhållit sig ifrån?

    Det är ENBART pga sådant jag tar avstånd från HAMAS, hade de hållit sig till välgörenheten och rent militära mål skulle jag stöttat dem till 100%
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Blåfront 2009-07-25, 20:32

    Självmordsbombare i afghanistan

    Ja jävlar.

    Rödjävlar gnäller på israel

    gömmer sig bakom islamismen

    stödjer självmordsbombare mot muslimer!

    Så jävla komiskt!

    Och går hand i hand med nazzar mot judar!!

    Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-25, 20:44

    Blåfront skrev:Självmordsbombare i afghanistan

    Ja jävlar.

    Rödjävlar gnäller på israel

    gömmer sig bakom islamismen

    stödjer självmordsbombare mot muslimer!

    Så jävla komiskt!

    Och går hand i hand med nazzar mot judar!!

    Very Happy


    Kan du inte väll ta på dig bombbälten och spränga några
    pedofildyrkare min hero !??



    *asgarv*
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Blåfront 2009-07-25, 20:57

    KickTheRasist skrev:
    Blåfront skrev:Självmordsbombare i afghanistan

    Ja jävlar.

    Rödjävlar gnäller på israel

    gömmer sig bakom islamismen

    stödjer självmordsbombare mot muslimer!

    Så jävla komiskt!

    Och går hand i hand med nazzar mot judar!!

    Very Happy


    Kan du inte väll ta på dig bombbälten och spränga några
    pedofildyrkare min hero !??



    *asgarv*

    Du är mer muslim än mig... ska inte du göra det?

    72 kåta jungfruar väntar dig ju?

    Blir du inte upphetsad?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-26, 04:14

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Jag har inte försvarat någon bussprängning, duktiga prickskytt. Det är du som i 11 inlägg här inne hela tiden tjatat om din bussprängning. Är det det bästa försvar du kan komma på för att ditt kära israeliska armé mördade 1400 oskyldiga civila i januari. Jag tycker det är ett ynkligt försvar. Du Snipe, glöm inte bussprängningen.

    Beträffande SÄPO tror jag du underskattar dom. De är betydligt bättre informerade än dig runt min person. Så besvära dig inte. Du har ingenting att lära dem. Och du, förresten: glöm inte bussprängningen, prickskytten.

    Visst försvarar du bussprängningen och deras självmordsbombare, du har inte en enda gång tagit avstånd från det, utan bara sagt att de MÅSTE kämpa så för de slåss mot en övermakt osv...

    eller fördömer du deras sätt att slå till mot oskyldiga Israeler?

    Tycker du att de för sin frihetskamp på fel sätt?

    ÄR det så att du tycker de gör fel så är vi ju egentligen överens, jag fördömer Israels övervåld, men har förståelse att det sker eftersom Hamas kamp inriktar sig ENBART mot Israles civila....


    HAMAS VET till hundra procent att svar kommer ovedersägligen på deras attacker mot Israels civila, detta ignorerar de och offrar med glädje de civila som stryker med i motanfallet, och ser med GLÄDJE att så många civila så möjligt drabbas, främst genom placeringen av sina ramper osv...

    HAMAS är döden för palestinierna, inte hjälpen

    Hamas var från början en välgörenhetsorganisation. Gick runt i concentrationslägren under början av den zionistiska ockupationen och försökte lindra plågorna bland lidande familjer. Det kommer en dag då varje socialarbetare kommer till insikt om att han bara lägger plåster på cancersvulster och att nya plågor ständigt uppstår till följd av zionistiskt förtryck. Kommer till insikt om att endast en omdaning i grunden på ett långsiktigt sätt kan avhjälpa situationen varaktigt och permanent. I det läget tar man till väpnad kamp till försvar för sitt lidande folk. Det var ett naturligt steg för hamas att ta, ett rakryggat och konsekvent ställningstagande. Det är detta försvar av den palestinska saken som du förhånar och häcklar Snipe. Det är detta jag tycker är så äckligt hos dig, Snipe.

    Alla som läser tillbaka i denna tråd kan konstatera att Snipe ljuger när han säger att jag försvarar bussprängningen. I själva verket vet jag inte vilken bussprängning han yrar om. Det vet inte han heller.

    Vems sida står du på Snipe? Bödlarnas eller deras offers? Urinvånarnas eller inkräktarnas?

    Jag står på den VANLIGE Palestinierns sida, och dit räknar jag INTE Hamas....

    Känner du inte till att HAMAS arrangerat dåd med självmordsbombare där en fullsatt skolbuss sprängdes så saknar du tydligen kunskaper om vad de gjort, eller också blundar du för det.

    en rak fråga, tycker du att det var ok av Hamas göra sådana dåd, eller är det något de borde avhållit sig ifrån?

    Det är ENBART pga sådant jag tar avstånd från HAMAS, hade de hållit sig till välgörenheten och rent militära mål skulle jag stöttat dem till 100%

    Meditera en stund, Snipe, över vems ärende du egentligen springer. Du står på den starkares sida i denna konflikt. Du blundar för förtryckarnas blodiga våldsdåd men lyfter fram våldet som uppstår när palestinier försvarar sin frihet och sin rätt till frihet från förtryck. Du står på de starkares sida i den här konflikten också. Det hedrar dig inte ett dugg, Snipe. Tvärtom.

    http://www.schaff.se/artiklar/sida013.htm
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-26, 09:50

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Jag har inte försvarat någon bussprängning, duktiga prickskytt. Det är du som i 11 inlägg här inne hela tiden tjatat om din bussprängning. Är det det bästa försvar du kan komma på för att ditt kära israeliska armé mördade 1400 oskyldiga civila i januari. Jag tycker det är ett ynkligt försvar. Du Snipe, glöm inte bussprängningen.

    Beträffande SÄPO tror jag du underskattar dom. De är betydligt bättre informerade än dig runt min person. Så besvära dig inte. Du har ingenting att lära dem. Och du, förresten: glöm inte bussprängningen, prickskytten.

    Visst försvarar du bussprängningen och deras självmordsbombare, du har inte en enda gång tagit avstånd från det, utan bara sagt att de MÅSTE kämpa så för de slåss mot en övermakt osv...

    eller fördömer du deras sätt att slå till mot oskyldiga Israeler?

    Tycker du att de för sin frihetskamp på fel sätt?

    ÄR det så att du tycker de gör fel så är vi ju egentligen överens, jag fördömer Israels övervåld, men har förståelse att det sker eftersom Hamas kamp inriktar sig ENBART mot Israles civila....


    HAMAS VET till hundra procent att svar kommer ovedersägligen på deras attacker mot Israels civila, detta ignorerar de och offrar med glädje de civila som stryker med i motanfallet, och ser med GLÄDJE att så många civila så möjligt drabbas, främst genom placeringen av sina ramper osv...

    HAMAS är döden för palestinierna, inte hjälpen

    Hamas var från början en välgörenhetsorganisation. Gick runt i concentrationslägren under början av den zionistiska ockupationen och försökte lindra plågorna bland lidande familjer. Det kommer en dag då varje socialarbetare kommer till insikt om att han bara lägger plåster på cancersvulster och att nya plågor ständigt uppstår till följd av zionistiskt förtryck. Kommer till insikt om att endast en omdaning i grunden på ett långsiktigt sätt kan avhjälpa situationen varaktigt och permanent. I det läget tar man till väpnad kamp till försvar för sitt lidande folk. Det var ett naturligt steg för hamas att ta, ett rakryggat och konsekvent ställningstagande. Det är detta försvar av den palestinska saken som du förhånar och häcklar Snipe. Det är detta jag tycker är så äckligt hos dig, Snipe.

    Alla som läser tillbaka i denna tråd kan konstatera att Snipe ljuger när han säger att jag försvarar bussprängningen. I själva verket vet jag inte vilken bussprängning han yrar om. Det vet inte han heller.

    Vems sida står du på Snipe? Bödlarnas eller deras offers? Urinvånarnas eller inkräktarnas?

    Jag står på den VANLIGE Palestinierns sida, och dit räknar jag INTE Hamas....

    Känner du inte till att HAMAS arrangerat dåd med självmordsbombare där en fullsatt skolbuss sprängdes så saknar du tydligen kunskaper om vad de gjort, eller också blundar du för det.

    en rak fråga, tycker du att det var ok av Hamas göra sådana dåd, eller är det något de borde avhållit sig ifrån?

    Det är ENBART pga sådant jag tar avstånd från HAMAS, hade de hållit sig till välgörenheten och rent militära mål skulle jag stöttat dem till 100%

    Meditera en stund, Snipe, över vems ärende du egentligen springer. Du står på den starkares sida i denna konflikt. Du blundar för förtryckarnas blodiga våldsdåd men lyfter fram våldet som uppstår när palestinier försvarar sin frihet och sin rätt till frihet från förtryck. Du står på de starkares sida i den här konflikten också. Det hedrar dig inte ett dugg, Snipe. Tvärtom.

    http://www.schaff.se/artiklar/sida013.htm

    så du tycker det är en hedrande kamp att skicka en självmordsbombare att spränga barn och civila i luften?
    Att explicipt inrikta sig på sådant?

    Jag försvarar INTE Israels våld med detta, eller den starkare osv, utan fördömer ett meningslöst våld som anbart riktar sig mot just barn och civila.

    nå Infra, kan du RAKT tala om vad du tytcker om sådana självmordsaktioner som bara riktar sig mot barn och civilka, är det en FIN kamp som du stöder?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-26, 18:45

    Du är litet too much för en människa som älskar sanning och rätt, Sniper. Man blir spyfärdig på ditt självrättfärdigande. Man blir spyfärdig över ditt försvar för krigsbrott, brott mot mänskligheten och brott mot internationella rättsregler. Jag tror inte du inser att du tar en laglös stat i försvar, att du stödjer en rasistisk regim med blod på sina händer. Du är en ruggig djävel som fler och fler börjar genomskåda. Det är fullt ok för dig att barnamord begås bara de begås av ett svin i uniform. Det har du kommit tillbaks till i varenda inlägg i denna tråd. Kan ditt förakt för svaghet bli tydligare än när du stödjer barnamord begångna av vuxna soldater. Du hade blivit en bra strateg i Hitlers arme Snipe. Eller varför inte propagandaminister eller vapeninstruktör. Du hade trivts bra med alla tre. Det är jag säker på.

    Du har precis sagt att det är värre att en självmordsbombare dödar kvinnor och barn än att en reguljär armé gör det. Du är en ruggig djävel Sniper. Du stödjer att reguljära armeer begår mord på civilla och barnamord.. Du är en ruggig djävel, Snieper. Fy fan, rent ut sagt.

    "Papperstavlor" - Jo jag tackar jag. Är det ditt ansikte utåt? Sedan sitter du här och försvarar en förtryckarstat som tillämpar tortyr, håller barnfångar samt har brutit mot trehundra UN-resolutioner. Med det groteska innehållet i huvet tycker jag du skall sluta låtsas som om du är emot våld mot människor. Gott folk: Sniper gömmer sig bakom sina papperstavlor medan hans favoriter får sköta dom blodiga jobben som han stödjer i tyshet. I denna tråd har Snipe tydligt visat att han är en fazcistoid personlighetstyp. Just en snygg tomte.

    http://www.schaff.se/artiklar/sida013.htm
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-26, 19:14

    Infra skrev:Du är litet too much för en människa som älskar sanning och rätt, Sniper. Man blir spyfärdig på ditt självrättfärdigande. Man blir spyfärdig över ditt försvar för krigsbrott, brott mot mänskligheten och brott mot internationella rättsregler. Jag tror inte du inser att du tar en laglös stat i försvar, att du stödjer en rasistisk regim med blod på sina händer. Du är en ruggig djävel som fler och fler börjar genomskåda. Det är fullt ok för dig att barnamord begås bara de begås av ett svin i uniform. Det har du kommit tillbaks till i varenda inlägg i denna tråd. Kan ditt förakt för svaghet bli tydligare än när du stödjer barnamord begångna av vuxna soldater. Du hade blivit en bra strateg i Hitlers arme Snipe. Eller varför inte propagandaminister eller vapeninstruktör. Du hade trivts bra med alla tre. Det är jag säker på.

    Du har precis sagt att det är värre att en självmordsbombare dödar kvinnor och barn än att en reguljär armé gör det. Du är en ruggig djävel Sniper. Du stödjer att reguljära armeer begår mord på civilla och barnamord.. Du är en ruggig djävel, Snieper. Fy fan, rent ut sagt.

    "Papperstavlor" - Jo jag tackar jag. Är det ditt ansikte utåt? Sedan sitter du här och försvarar en förtryckarstat som tillämpar tortyr, håller barnfångar samt har brutit mot trehundra UN-resolutioner. Med det groteska innehållet i huvet tycker jag du skall sluta låtsas som om du är emot våld mot människor. Gott folk: Sniper gömmer sig bakom sina papperstavlor medan hans favoriter får sköta dom våta jobben som han stödjer i tyshet. I denna tråd har Snipe tydligt visat att han är en fazcistoid personlighetstyp. Just en snygg tomte.

    http://www.schaff.se/artiklar/sida013.htm

    Tyvärr kan jag inte dra någon annan slutsats än att du är totalt urblås i huvudet, alternativt lider av ett sådant hat att du inte har förmågan att se sanningen....

    dina rabiata skriverier hamnar i papperkorgen där de hör hemma......,

    inte ETT rätt lyckades du få fram...

    jag tycker synd om dig, ditt lidande måste vara fruktansvärt!!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-07-26, 20:43

    Sniperace skrev:

    Tyvärr kan jag inte dra någon annan slutsats än att du är totalt urblås i huvudet, alternativt lider av ett sådant hat att du inte har förmågan att se sanningen....

    dina rabiata skriverier hamnar i papperkorgen där de hör hemma......,

    inte ETT rätt lyckades du få fram...

    jag tycker synd om dig, ditt lidande måste vara fruktansvärt!!

    Kan inte annat göra än att hålla med dig om Infra inte många rätt där inte!

    Man skulle tro att killen lider av tvärdrag! geek
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-27, 04:21

    Snipers försvar.
    "Tyvärr kan jag inte dra någon annan slutsats än att du är totalt urblås i huvudet, alternativt lider av ett sådant hat att du inte har förmågan att se sanningen....

    dina rabiata skriverier hamnar i papperkorgen där de hör hemma......,

    inte ETT rätt lyckades du få fram...


    jag tycker synd om dig, ditt lidande måste vara fruktansvärt!"



    Ett ganska tappert försök till försvar, Snipe. Men inte ett rätt i sak. Mitt lidande är bara en mild västanfläkt mot den skam som präglar ditt torftiga försvar.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-27, 10:40

    Infra skrev:Snipers försvar.
    "Tyvärr kan jag inte dra någon annan slutsats än att du är totalt urblås i huvudet, alternativt lider av ett sådant hat att du inte har förmågan att se sanningen....

    dina rabiata skriverier hamnar i papperkorgen där de hör hemma......,

    inte ETT rätt lyckades du få fram...


    jag tycker synd om dig, ditt lidande måste vara fruktansvärt!"



    Ett ganska tappert försök till försvar, Snipe. Men inte ett rätt i sak. Mitt lidande är bara en mild västanfläkt mot den skam som präglar ditt torftiga försvar.


    Såja Infra, ta ett DJUUUUPT andetag och lugna ner dig, det ÄR synd om dig och det är inte så att du bär hela världens lidande på dina axlar, det är bara något du tror att du gör.

    Att du inte EN enda gåmg har kunnat ta avstånd från att en hamasman iklädd bombbäte gått in på en helt civil plats och där sprängt sig tillsammans med oskyldiga barn, det visar på din blodtörst mot JUDAR, det ligger mycket i detta med just nassekärleken hos dina hamasvänner, är du influerad av det?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-27, 23:01

    Ett ganska tappert försök till försvar, Snipe. Men inte ett rätt i sak. Mitt lidande är bara en mild västanfläkt mot den skam som präglar ditt torftiga försvar.[/quote]

    Prickskytten föreslår:
    "Såja Infra, ta ett DJUUUUPT andetag och lugna ner dig, det ÄR synd om dig och det är inte så att du bär hela världens lidande på dina axlar, det är bara något du tror att du gör.

    Att du inte EN enda gåmg har kunnat ta avstånd från att en hamasman iklädd bombbäte gått in på en helt civil plats och där sprängt sig tillsammans med oskyldiga barn, det visar på din blodtörst mot JUDAR, det ligger mycket i detta med just nassekärleken hos dina hamasvänner, är du influerad av det?[/quote]"

    Jag ömkar dig, ditt faczistoida kräk. Ynklig är du som inte kan ta avstånd från armeér som mördar barn, kvinnor, gamla. Du är i sanning ett fegt kräk ditt äckel. Jag frågar forumisterna. Finns det ett fegare kräk än en Sniper? Det använder Snipe som nick och avatar utan att rodna. Säger inte det en hel del om hans fazcistoida karaktär?



    Senast ändrad av Infra den 2009-07-28, 08:36, ändrad totalt 3 gånger
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-27, 23:05

    Infra....

    Sniper har flera gånger tagit avstånd från alla sorts våldsverkare.....

    Han, som de flesta anda, anser att våld mot oskyldiga är förkastligt.


    queen
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-27, 23:18

    Regndrottning skrev:Infra....

    Sniper har flera gånger tagit avstånd från alla sorts våldsverkare.....

    Han, som de flesta anda, anser att våld mot oskyldiga är förkastligt.


    queen


    Tyvärr bara läpparnas bekännelse, Regn. Det visar han tydligt i denna tråd och det har han visat förr. Bara valet av nick och avatar. En medlöpare och försvarare av barnamord och förtryck är han. Men fin i ansiktet som fan är han. Och det går ni andra på. Bara att beklaga. Dessutom påstår han att 400 barn får plats i en buss, Detta stödjer Snipe, den ömklige pajasen:

    http://www.china.org.cn/international/2009-03/20/content_17474854.htm

    http://www.snipergame.info/sniper-3.php
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-27, 23:53

    jag kan väl vara lika dan som du, ditt jävla ÄCKEL som hyllar självmordsbobare som med berått mod går in i en skola och där spränger sig och barnen i luften, likadana som går på en fullsatt SKOLBUSS i Israel och spränger barnen, du är en UNDERBAR JUDEHATARE av stora mått, med all sannolikhet en NAZIST som gömmer sig bak kommunistiska floskler, en SJUK människa som förtärs av hat mot just JUDAR...

    Sedan att skapa LÖGNER, jag har INGENSTANS skrivit att det får plast 400 barn i en buss, har du många vanföreställningar och psykiska glimtar i ditt sjuka sinne?

    Jag lever iallafall i den trygga förvissningaen att VÅLD är fel.... du får förespråka det så mycket du vill, men du synd bara som äckligare och äckligare, blodtörstigare och blodtörstigare i dina fanatiska drömmar, hoppas du tillfrisknar snart din stackare!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-27, 23:58

    citat:
    "Infra....
    Sniper har flera gånger tagit avstånd från alla sorts våldsverkare....."

    Det stämmer till 100 % men såg aldrig Sniper's erkännande att Palestina är ett ockuperat land!!


    citat:
    "Han, som de flesta anda, anser att våld mot oskyldiga är förkastligt."


    Vilka menar du ??

    Lazy Blånazze och Gustav Adolf som njuter när Muslimer massakreras !!??








    Twisted Evil
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  theward 2009-07-28, 00:00

    KickTheRasist skrev:citat:
    "Infra....
    Sniper har flera gånger tagit avstånd från alla sorts våldsverkare....."

    Det stämmer till 100 % men såg aldrig Sniper's erkännande att Palestina är ett ockuperat land!!


    citat:
    "Han, som de flesta anda, anser att våld mot oskyldiga är förkastligt."


    Vilka menar du ??

    Lazy Blånazze och Gustav Adolf som njuter när Muslimer massakreras !!??








    Twisted Evil

    men håll med om att de flesta tycker våld är förkastligt oavsett vem det drabbar Wink

    GA däremot, hela han är förkastlig.... tongue
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-28, 00:07

    [quote="theward"]
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Infra....
    Sniper har flera gånger tagit avstånd från alla sorts våldsverkare....."

    Det stämmer till 100 % men såg aldrig Sniper's erkännande att Palestina är ett ockuperat land!!


    citat:
    "Han, som de flesta anda, anser att våld mot oskyldiga är förkastligt."


    Vilka menar du ??

    Lazy Blånazze och Gustav Adolf som njuter när Muslimer massakreras !!??








    Twisted Evil

    citat:
    "men håll med om att de flesta tycker våld är förkastligt oavsett vem det drabbar Wink "


    Instämmer , men ibland är denna väldigt nödvändigt om vi säger idag vad är det som händer med Palestina eller Tjetjenien i stor sätt... Detta folk är nästan till gränsen av uttplåning !! Och vad gjör vi ??

    Kallar dem för Terrorister eller !!??



    citat :
    "GA däremot, hela han är förkastlig.... tongue"


    Instämmer mannen !!


    Bara för dig mannen .....





    Fan vad jag älskar den .... har du något liknande ??

    Sponsored content


    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 4 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 00:08