Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
mimra
KickTheRasist
Thetaxpayer
Susz X
blueheaven
lazy
Infra
Sniperace
captaincodd
13 posters

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-28, 20:37

    Infra skrev:Sniperace! Så här är det:

    Palestinierna har alltid fått hålla sig till sin skomakarlåda eftersom israel ända från sin första dag haft stöd av en omoralisk västvärld som aldrig haft ett dugg över för Palestinas verkliga urinvånare.

    Redan när al Fatah sprängde kapade plan i öknen på sin tid (var det på 60-talet?) har palestinierna fått "laga efter läge" eftersom den västvärld som förbeållslöst stödjer israel oavsett vilka brott de begår, förnekar dem adekvata vapenköp som skulle göra kampen jämnare och därmed rättvisare.

    Konceptet palestinierna använde var i stora stycken en cover på Kajsa Vargs sätt att laga mat. Denne matgigant hade ett valspråk som hette: "man tager vad man haver". Detta valspråk var hon trogen livet ut. Det gick ut på att man tog det som fanns till hands och utifrån detta fick man sedan knåda ihop godast tänkbara anrättning.

    På samma sätt har alltså palestinierna varit tvungna att agera då det gäller den väpnade kamp man tvingats till av de förhatliga intränglingarna. Många kritiker anser att de borde foga sig i att få sitt land, sin tillvaro och sina liv spolierade av dessa inkräkktare som med vapen i hand bedrivit terrorism ända sedan de första gången satt ned sin fot på palestinsk jord.

    Självmordsbombarna som Sniper hatar så intensivt och som han ser som illegala kombattanter är helt i linje med Kajsa Vargs sätt att se saker och ting. Har man bara självmordsbombare att förfoga över så använder man dom för att sprida död bland fienden.
    Visst skulle man hellre slåss med blanka vapen men så länge omvärlden förhindrar att sådana vapen levereras till behövande palestinier får de helt enkelt ta vad de har.

    Alternativet skulle vara att ge upp kampen för sitt fädernesland och det är ingen möjlighet som förespeglar någon palestinier fast israel och Sniper helst skulle vilja se det. Självmordsbombare är f. ö. inte en palestinsk inovation utan förekom redan under kriget mot japanerna där dessas piloter laddade sina plan med sprängkänsliga ämnen och tog sats mot pansarkryssarna i Perl Habor.

    Därför frågar jag dig, nu Sniper: vad skulle de göra i stället?

    Helt enkelt upphört med aktioner riktade mot civila, INGA bomber riktade mot skolbarn/skolbussar

    Att försöka föra en dialog, istället för att förbjuda detta och belägga den med dödsstraff, stryka paragraferna om Israels utplånande, INGET av dessa saker främjar på något sätt en möjlig fred.

    Att OFFRA sitt folk på ett blodigt altare gör kanappast någon nytta.

    Ännu har du inte svarat på frågan vad DU tycker om att de skicka självmordsbombare att spränga barn och civila i luftem, är det något du applåderar?

    Eller var morden i Munchen på os-deltagarna något bra?
    är det SÅDAN kamp som ger resultat och ger möjligheter till fred?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-28, 22:04

    Jo, jag har svarat på frågan. Jag har svarat att jag inte vet vilken självmordsbomb du pratar om och det vet inte du heller. Jag har svarat att det är mer djävulskt och omoraliskt att en reguljär armé slaktar oskyldiga barn
    än att en självmordsbombare eller annan person gör det. Kanske är det till och med värre när en reguljär arme via missiler och pansarskott slaktar småbarn eftersom det görs sån viktig åtskillnad av dina vänner på en uniformerad soldat och en illegal kombattant. Det måste väl bero på att du tycker en toppdrillad soldat dödar "bättre" än andra människor.

    Eftersom du återvänder till frågan gång efter gång därför att du tror att du skall kunna suga ut nåt av rättfärdigande ur den, så är det lika bra att säga att det är dig det är viktigt för, vem som slaktar 400 småbarn eller inte. För mig är det likgiltigt vem slaktaren är. För dig är det viktigt. Det har du bevisat efter att ha återkommit till frågan gång efter gång på ett, nära nog, alzhaimeristiskt vis. Hur står det till?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-28, 23:27

    *skakar förundrat på huvudet*
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-28, 23:29

    Sniperace skrev:*skakar förundrat på huvudet*
    Skaka igen och svara på frågan!: skramlar det?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-28, 23:39

    Svara på frågan! Du har fortfarande inte svarat på frågan, Sniper! Skramlar det eller skramlar det inte? Svara för helvete!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-07-28, 23:48

    Infra skrev:Svara på frågan! Du har fortfarande inte svarat på frågan, Sniper! Skramlar det eller skramlar det inte? Svara för helvete!

    På gränsen till nervsammanbrott?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 00:03

    blueheaven skrev:
    Infra skrev:Svara på frågan! Du har fortfarande inte svarat på frågan, Sniper! Skramlar det eller skramlar det inte? Svara för helvete!

    På gränsen till nervsammanbrott?

    Vad intelligen du är Blue. scratch precis det intryck jag ville göra. Det hela var menat att vara en cover på Snipes iver att jag skulle svara på hans infantila fråga vilket som var hemskast: om en soldat mördar eller om nån annan mördar. Vilket skämt - eller hur? Razz
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-29, 11:34

    sjuk, sjukare sjukast......

    att Herr Infra inte känner till ett enda av Hamas terrordåd visat på hans enorma kunskaper och infantilitet i försvaret av terrorism.

    Att inte ha ett uns av fattningsförmåga att Israels attacker är SVAR på sådana dåd fattar de flesta, liksom detta med HAMAS gömmande bak barn och kjolar, de väljer mao var de vill attackeras....

    Hur man än diskuterar så har HAMAS valet att offra eller inte offra sitt folk, de kan med mycket enkla medel få fram en början till fredstrevare genom att INTE göra sina attacker som HELT till 100% riktar sig mot civila, för att på det sättet slippa motattacker, det är inte att krypa för övermakten, det är att inse sina begränsningar och idiotin att meningslöst offra sina landsmän...

    här finns lite om de attacker du inte känner till



    terror

    Att Israel också gör fel har jag inte förnekat, men gör ett fel att andra fel är bra?

    förresten du svarde inte på vad du tyckte om attacken mot Israels osdeltagare i Munchen, tycker du den var hedervärd?
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Skrammel i skann;)

    Inlägg  captaincodd 2009-07-29, 12:40

    Jag tror att Sniper anser det vara mer moraliskt att slakta civila med Amerikanska och svenska vapen medan palestiniernas vapen från Kina Iran och Ryssland är mer omoraliska att döda med.Mord som mord,men Infra har en poäng med att en reguljär "mest demokratiska arme´n" i världen dödar urskilljningslöst är OMORALISKT i alla väder.Eller är Israels arme lika galna som BH?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-29, 12:48

    captaincodd skrev:Jag tror att Sniper anser det vara mer moraliskt att slakta civila med Amerikanska och svenska vapen medan palestiniernas vapen från Kina Iran och Ryssland är mer omoraliska att döda med.Mord som mord,men Infra har en poäng med att en reguljär "mest demokratiska arme´n" i världen dödar urskilljningslöst är OMORALISKT i alla väder.Eller är Israels arme lika galna som BH?

    Det verkar som du tror mycket, men vet du?

    Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga att jag INTE tycker om israels övervåld....

    Men jag ser ÄNDÅ en viss skillnad, Israels attacker är INTE enbart ämnade att drabba barn och civila, de är en "biverkning" av attackerna, vilket INTE HAMAS attacker på något sätt kan sägas vara eftersom de till 100% inriktar sig på att vara ämnade att döda CIVILA....

    Och Hamas väljer MEDVETET att ofra sina egna, de skulle aldig få för sig att göra det på ett sätt där bara de själva blir utsatta för motattack, att deras civila SKA drabbas är en målsättning för dem.

    Jag stödewr det palestinska FOLKET inte dem som utnyttjar dem som offerlamm
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Psyksnipe ytar

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 13:38

    Sniperace skrev:sjuk, sjukare sjukast......

    att Herr Infra inte känner till ett enda av Hamas terrordåd visat på hans enorma kunskaper och infantilitet i försvaret av terrorism.

    Att inte ha ett uns av fattningsförmåga att Israels attacker är SVAR på sådana dåd fattar de flesta, liksom detta med HAMAS gömmande bak barn och kjolar, de väljer mao var de vill attackeras....

    Hur man än diskuterar så har HAMAS valet att offra eller inte offra sitt folk, de kan med mycket enkla medel få fram en början till fredstrevare genom att INTE göra sina attacker som HELT till 100% riktar sig mot civila, för att på det sättet slippa motattacker, det är inte att krypa för övermakten, det är att inse sina begränsningar och idiotin att meningslöst offra sina landsmän...

    här finns lite om de attacker du inte känner till



    terror

    Att Israel också gör fel har jag inte förnekat, men gör ett fel att andra fel är bra?

    förresten du svarde inte på vad du tyckte om attacken mot Israels osdeltagare i Munchen, tycker du den var hedervärd?

    Sorry ditt Psyko. Jag läste det inte ens. Har bara läst tre ord: det räcker för att förstå att det slagit över ordentligt i skallen på dig! Hade jag läst det hade du inte fått svar. Det du sysslar med är grav psykiskt trams, sånt som psykotiska människor går och ältar - vadsomhelst för att försvara skurkstatens blodiga illdåd mot småbarn. Du har lika stort ansvar som idf:s uniformerade mördare eftersom du är ute för att släta över deras illdåd med - vad du anser vara - värre illdåd. En sån människa som du, Sniper, måste ha nån allvarlig psykisk sjukdom, kanske gissade jag rätt när jag föreslog Alzheimer. Sök! Du är inte bara en vapenfixerad vapentomte och medlöpare till förtryckarstaten, du är också en utpräglad faczistoid personlighetstyp med grava psykiska avgrunder i sin själ. Det har du tydligt visat i inlägg efter inlägg, nu senast i inlägget om MµnchenOS. Vad har du för fel i hjärnan, Snipe?
    Om du hade haft ett uns av omdöme och den minsta skam i kroppen så hade du hållit käften, i stället för att försvara mord på småbarn och civila, krigsbrott och brott mot internationell rätt, brott mot 300 EU-resolutioner, stöld av andra människors territorium, fängslandet av barn, upprättandet av koncentrationsläger i stället för demokrati, tortyr, rasism, etnisk rensning och alla andra smutsiga gärningar dina brottsliga vänner har på sina samveten.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 14:14

    Lyssna, gott folk, på Snipes sjuka försvar av Barnamord:

    "Men jag ser ÄNDÅ en viss skillnad, Israels attacker är INTE enbart ämnade att drabba barn och civila, de är en "biverkning" av attackerna, vilket INTE HAMAS attacker på något sätt kan sägas vara..."

    Israel har ju varit ute och erkänt att kriget i januari som dödade 400 småbarn var beordrat. Ordern löd: "Brassa på bara. Ta ingen hänsyn till civila".För den sjuka vapentomten Sniper är denna medvetna massaker på civila en "bieffekt". Jag skulle vilja att någon på Forum gick in och försvarade Snipes sjuka tal om den medvetna massakerns "bieffekt".

    http://www.aftonbladet.se/kultur/article5520426.ab

    https://www.youtube.com/watch?v=x2Q7iYP7PTk



    Och här: mördarnas ord! Lika falska som Snipes ord


    Senast ändrad av Infra den 2009-07-29, 14:37, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 14:31

    captaincodd skrev:Jag tror att Sniper anser det vara mer moraliskt att slakta civila med Amerikanska och svenska vapen medan palestiniernas vapen från Kina Iran och Ryssland är mer omoraliska att döda med.Mord som mord,men Infra har en poäng med att en reguljär "mest demokratiska arme´n" i världen dödar urskilljningslöst är OMORALISKT i alla väder.Eller är Israels arme lika galna som BH?

    Mitt i prick, Captain!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 14:40

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-29, 14:43

    lyssna, lyssna till den enda som har rätt i världen, INTE, qatt ens försöka visa på felaktigheter hos hamas är lönslöst när det gäller dig, att vara så enögd att inte kunna erkänna några fel, ser jag som idioti, men försvara du alla HAMAS terrordåd, du lider av BLODTÖRST när det gäller JUDARS blod, du har dina fränder hos NAZISTERNA, känns det bra?

    OJ, vad fint att gå in på ett diskotek utan några soldater och där spränga unga flicker pocg pojkar till köttslamsor, enbart för att de är JUDAR, du är ett FÖREDÖME din blodtörstige jävel!!!


    nu ignorerar jag dig i fortsättningen,inte för att jag ändrar åsikt, utan för att jag inte anser dig VÄRD några svar......
    säger bara fy fannnn för sådan blodtörst.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 14:46

    Israels mördande i kallt blod är omvittnat världen runt.endast Snipe vägrar se

    http://www.china.org.cn/international/2009-03/20/content_17474854.htm
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-29, 17:07

    mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty enögd

    Inlägg  GustavAnder 2009-07-29, 17:53

    Sniperace skrev:mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....


    Han har i alla fall den spridda vänstersjukan enögdhet. Mer enögd än en Cyclop med piratlapp. Smile
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Susz X 2009-07-29, 18:23

    Sniperace skrev:mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....
    Är du dum i huvet? Eller har du enbart det huvet i behåll som vill gärna?
    Varför blundar du för alla civila barn/ kvinnors ja- alla människors utsatthet
    av sionistnazister ???Inte ens Israeliska soldaterna själva gör det....


    Senast ändrad av Susz X den 2009-07-29, 18:26, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-29, 18:25

    Susz X skrev:
    Sniperace skrev:mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....
    Är du dum i huvet? Eller har du enbart det huvet i behåll som vill gärna?

    Dum i huvudet?
    kan du förklara?
    Är jag dum i huvudet eftersom jag inte förnekar dessa dåd eller applåderar dem?

    Vad säger du Susz, tycker du det är fin kamp att göra så?
    Applåderar du det eller tycker du att de gjort fel?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Susz X 2009-07-29, 18:27

    Susz X skrev:
    Sniperace skrev:mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....
    Är du dum i huvet? Eller har du enbart det huvet i behåll som vill gärna?
    Varför blundar du för alla civila barn/ kvinnors ja- alla människors utsatthet
    av sionistnazister ???Inte ens Israeliska soldaterna själva gör det....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sniperace 2009-07-29, 18:36

    Susz X skrev:
    Susz X skrev:
    Sniperace skrev:mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....
    Är du dum i huvet? Eller har du enbart det huvet i behåll som vill gärna?
    Varför blundar du för alla civila barn/ kvinnors ja- alla människors utsatthet
    av sionistnazister ???Inte ens Israeliska soldaterna själva gör det....

    Nej, i motsats till dig är jag INTE dum i huvudet....

    Så du anser att är man Jude så gör det inget om man blir mördad tillsammans med judebarn på en fullsatt buss som sprängs av en palestinier?

    Varför blundar du för mördade JUDAR?

    är det inte så att du egentligen verkligen ÄR nazist gumman lilla?

    kan du svara ärligt på frågan, tycker du det är något att applådera när de med vett och vilja väljer en fullsatt buss med bara civila att spränga i luften?

    Applåderar du självmordsbombare som spränger unga människor på ett disco i luften, utan att där finns en enda soldat, bara unga dansande människor?

    jag tänkte fråga om DU var dum, eller bara spelade, jag tror inte du spelar.....
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Erkännanden om krigsbrott

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 21:46

    Nu börjar det krypa fram erkännanden om krigsbrott från Snipes uniformerade favoriter. Nu förstår man varför inte en enda hamassoldat fick sätta livet till under civilmassakrern i januari i år.




    Senast ändrad av Infra den 2009-07-29, 22:08, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-29, 22:04

    Snipe vill så förtvivlat gärna höra mig ta avstånd från Hamas. Jag förstår att han vill det ty Hamas är palestiniernas enda försvar mot zioniostisk aggression och zionistiskt förtryck. Sniper vill att förtryckta, fattiga, utarmade och hunsade palestinier helt skall stå utan sitt absolut sista skydd mot en fientlig omvärld. Avstånd från Hamas? Du får inget svar din djävul, för det du håller på med är zionistiskt och fazcistiskt trams. Du skall inte ha något svar!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-29, 23:03

    Sniperace skrev:mord

    Sådant här applåderar och älskar Infra, med njutning ser har att Judar dödas och att detta är fullt normala och hedervärda sätt att föra krig....

    bussbomber

    men sådant existerar INTE enligt Infra, det är bara propagandalögner osv...


    Undrar om inte Infra är palestinier med fanatiskt Judehat....

    Stackars dej Sniper, du har inte haft det lätt ser jag. Även jag har undrat över
    om Infra är en förvirrad palestinier i periferin, allt tyder på det.

    Sponsored content


    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 7 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 08:42