Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
mimra
KickTheRasist
Thetaxpayer
Susz X
blueheaven
lazy
Infra
Sniperace
captaincodd
13 posters

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-31, 00:02

    Ja Infra, det är självklart att Hamas är oskyldiga till det mesta, även
    fängslandet och dödandet av Fatahmedlemmar inklusive planerat mord på
    Abbas och sen att de vägrar låta Fatahmedlemmar som bor i Gaza få åka
    iväg på den första konferensen på 20 år som gäller Palestina visar ju
    bara hur "beskyddande" de är mot sina landsmän.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Infra 2009-07-31, 01:15

    Hur många decennier är det nu då Lazy, sedan dina dyra vänner Fatahiterna stämplades som de värsta terroristerna och mördarna på jorden? Inte många va?
    Nu har Hamaz fått överta rollen som zionistiskt hatobjekt. Fatahiterna hålls nu om ryggen eftersom de står i anställningsförhållande till det Eu som samtidigt ingått en pakt med de rasisiska israelerna. Utspökade sdom "Palestinsk mybdighet" åker de inte bara på konferens utan även på maskerad, inbjudna av EU och israel. kallar du det seriöst?

    Tror du en "konferens" som utesluter Hamaz ens är värld att kallas konferens. Inte värt att spilla krut på något så jävla ruttet. Utom för dig förstås. Uteslut demokratiskt valda regeringen och skicka dit Nickedockor som säger Ja och Amen till allt vad EU och israel föreslår. Skämtar du Lazy. Lägg av med det.. Det här är för allvarliga saker för att spexas bort av ett zionistiskt stycke som du.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-31, 01:37

    Hamas själva verkar tycka att det är värt att "spilla krut" på, ber om
    ursäkt för den taskiga översättningen men det är google o inte jag som
    står för den. Smile

    http://translate.google.com/translate?hl=en&ie=windows-1256&langpair=auto%7Cen&u=http://www.palpress.ps/arabic/index.php%3Fmaa%3DReadStory%26ChannelID%3D59692&tbb=1&rurl=translate.google.com
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-07-31, 16:56

    lazy skrev:Ja Infra, det är självklart att Hamas är oskyldiga till det mesta, även
    fängslandet och dödandet av Fatahmedlemmar inklusive planerat mord på
    Abbas och sen att de vägrar låta Fatahmedlemmar som bor i Gaza få åka
    iväg på den första konferensen på 20 år som gäller Palestina visar ju
    bara hur "beskyddande" de är mot sina landsmän.


    Hur skulle du gjöra med folk som är förbereda att ge utt allt hemlighet för
    israelit rävar som vill utplåna landet och ursprung befolkningen ??


    Bjuda dem på godis !??


    Jag tror att Hamaz är snälla grabbar. I mitt land sådant folk får kulan i pannan på direkten !!


    Så är det i Krig !!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  lazy 2009-07-31, 22:10

    [quote]KickTheRasist Today at 3:56 Jag tror att Hamaz är snälla grabbar. I mitt land sådant folk får kulan i pannan på direkten !!


    Så är det i Krig !!


    Var är det krig KTR? Jag var i Israel två veckor den här sommaren men såg inget krig förutom de
    som protesterar för att Gilad Shalit FORTFARANDE inte fått träffa ngn från RK, tänk om det hade
    varit en palestinier, vilket jäkla liv det hade blivit.



    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 01:51

    citat:
    "Var är det krig KTR?"
    Där finns krig och denna kommer att pågå så länge Israel som en ockupant finns tyvärr!!

    citat:
    "Jag var i Israel två veckor den här sommaren men såg inget krig "

    Du var säkert i den nya berlin mur avgränsade olagliga områden som kallas för "Israel" idag och drack din öl tills på andra sidan av väggen dödades små palestinska barn med avancerade vapen ... men du är förstås stolt över det , för att det spelar ingen roll så länge är dem muslim apor sant??





    citat:
    "förutom de som protesterar för att Gilad Shalit FORTFARANDE inte fått träffa ngn från RK, tänk om det hade varit en palestinier, vilket jäkla liv det hade blivit."



    Gilad Shahalait bajs var en mördare och han är död ... är du ledsen för att en barn mördare är borta ??
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  blueheaven 2009-08-01, 02:20

    Kicken har inga hästar hemma men han har en fårskalle! monkey clown santa
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 02:25

    blueheaven skrev:Kicken har inga hästar hemma men han har en fårskalle! monkey clown santa


    Kan du visa exakt "där" vad du menar att jag har inga hästar hemma??

    Tack!!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-01, 16:45

    KickTheRasist skrev:
    blueheaven skrev:Kicken har inga hästar hemma men han har en fårskalle! monkey clown santa


    Kan du visa exakt "där" vad du menar att jag har inga hästar hemma??

    Tack!!

    Det bevisar du i stort sätt i alla inlägg du skriver.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 17:17

    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:
    blueheaven skrev:Kicken har inga hästar hemma men han har en fårskalle! monkey clown santa


    Kan du visa exakt "där" vad du menar att jag har inga hästar hemma??

    Tack!!

    Det bevisar du i stort sätt i alla inlägg du skriver.



    Och en exempel är ??

    Sponsored content


    13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers - Sida 9 Empty Sv: 13 Israelers liv kostar 1400 palestiniers

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 22:34