Jo, han avslöjade ju sanningen om vem av er som registrerade sig här först. Det måste ha varit en obekväm sådan.Susz X skrev:
.... individen som kommer med obehagliga / obekväma sanningar..
+5
carlwiss
DirtyDog
Regndrottning
fredrik rahm70
Susz X
9 posters
TROLL på nätet- HOT mot demokratin?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 26
Sv: TROLL på nätet- HOT mot demokratin?
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 27
martin7lindgren skrev:Just precis det som SIP pysslar med här idag, är ett betende som jag sågar, tillför ingenting!
Jagar runt i varje tråd där möjlighet bjuds, och sen blir det ju så att varje inlägg som besvaras slänger ju bara bensin på elden?
Men se upp suszx,vem vet vad som väntar?
Kärlek börjar med bråk, så jag undrar om du inte fått en beundrare på halsen?
Ja, så är det nog!
Och här kastar vi inte småsten i glashuset direkt..
martin, att jag ifrågasätter Susz beror på att hon far med lögner för att framstå som intressant.
Och ingen fara, den dagen jag ens skulle börja tänka på Susz i de sammanhangen, som en beundrare, ja då är livet slut.....
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 28
DirtyDog skrev:Jo, han avslöjade ju sanningen om vem av er som registrerade sig här först. Det måste ha varit en obekväm sådan.Susz X skrev:
.... individen som kommer med obehagliga / obekväma sanningar..
japp, och det lät hon bli att kommentera...konstigt va??
känner mig "stalkad"
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 29
martin7lindgren skrev:Just precis det som SIP pysslar med här idag, är ett betende som jag sågar, tillför ingenting!
Jagar runt i varje tråd där möjlighet bjuds, och sen blir det ju så att varje inlägg som besvaras slänger ju bara bensin på elden?
Men se upp suszx,vem vet vad som väntar?
Kärlek börjar med bråk, så jag undrar om du inte fått en beundrare på halsen?
Ja, så är det nog!
Huuga! Det går kalla kårar vid blotta tanken..men varför e han som en limmad snigel i dag i gen? Så var det på ab oxå..
Nopp tack! Någon gangstertant vill jag aldrig bli- dessutom verkar det som om dessas
uppväxt var unter 70- talet då programmet "jorden e platt som en pannkaka" förstörde en hel generation..URK!!!
För ungt för en rak och hyvens 62:a vettu...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 30
Ja, ja så säger alla när dom blir lite generade SiP, jag tror nog att suszX har fått sig en liten sippare på halsen, och i beundrarkretsen?
Var inte blyg nu!
Var inte blyg nu!