Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
Blåfront
seadog
Redvictory
marxisten
Sossar-e-lata
formsvackan
MartinLindgren
fredrik rahm70
12 posters

sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer

x-medborgare

Antal inlägg : 4745

sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer - Sida 2 Empty Sv: sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer

Inlägg  x-medborgare 2009-05-15, 20:31

Blåfront skrev:Den rödgröna röran lägger fram mängder med förslag

I stället riktar rödingarna in sig på hat No
    Shocked Very Happy Very Happy Very Happy Embarassed Laughing Laughing
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer - Sida 2 Empty Sv: sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer

Inlägg  Susz X 2009-05-15, 20:45

fredrik rahm skrev:Intressant här har man ej varit inloggad på en vecka och tonen är råare otrevligare och inget debatteras.

varje inlägg av en höger möts med personangrepp och vice versa.

själv har man nytt jobb(högre lön),planerar giftemål njuter av en gassande vårsol och har en ny fin espressomaskin.

jaja-..lev väl och hoppas vissa mår...bättre snart*

tjingeling*
    http://www.bagarenochkocken.se/shop/?artnr=titaniumplus
    sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer - Sida 2 GaggiaTitanium-plusstor

Hhehehe- de e ju faan knäpp..
    Erkänn nu- det är inte en kaffeautomat du shoppat- utan ett par snygga jeans....Det äär inget att skämmas för..Var i närheten- fotade dig med min nya Canon 400D...så du kan inget förneka..VÄLKOMMEN TEBAX

Laughing

sommar snart ..sol och missnöjda vänster debattörer - Sida 2 Andersand
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-05-15, 21:25

fredrik rahm kör på fyllan "igen" Very Happy

Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-16, 02:18

Helt ärligt- så tror jag inte ett smack på att Rahm vare sig ska gifta sig eller
    med egen vilja har hållt sig ifrån AC- forum.
    Icke med de vibbar han visat- och i andra vändan inte visat alls...
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-16, 08:32

"Helt ärligt- så tror jag inte ett smack på att Rahm vare sig ska gifta sig"

Heltt ärligt, inte jag heller.

"själv har man nytt jobb(högre lön),planerar giftemål njuter av en gassande vårsol och har en ny fin espressomaskin."

Betyder om man översätter det från mytomanska till svenska:

själv har man nytt jobb(högre lön) = jag har äntligen fått en jobbcoach
    planerar giftemål = tjejen på ICA log åt mig idag
    njuter av en gassande vårsol = sitter inne i min unkna lya och vill inte gå ut
    och har en ny fin espressomaskin. = nescaffet är slut
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-16, 08:57

Ja jisses, Mr. Rahm har köpt sig en kaffemaskin? Jaha?
    Fick veta igår att för mig hade tåget gått, ingen latte för mig, nähä?

Själv trodde jag det vimmlade av cafe latte på stan, men tydligen inte för min del, om andan skulle falla på!

Mr. Rahm har ju sagt nej, så då är det väl så! Wink

Sen är det väl så angående äktenskap, att numera kan ju alla gifta sig oavsett läggning, så det gäller väl Mr. Rahm också!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-16, 20:54

vad drivs en vänster av??

en personlig litenhet, missnöje och ren avundsjuka och ser man till vissa av inläggen i denna tråd så kan man även se ren sinnessjukdom

festen var underbar och flickan min med...även räktårtan och rommen.. härligt med trevliga grannar..=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-16, 21:24

Ja dina grannar har väl förstått att det krävs mycket tårta för att få tyst på dig Mr. Rahm!

Tanken måste vara att låta tårtan tysta munnen på dig!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-16, 22:17

vad drivs en vänster av??

Livskraft helt enkelt!

en personlig litenhet, missnöje och ren avundsjuka och ser man till vissa av inläggen i denna tråd så kan man även se ren sinnessjukdom

Jaha det är detta du lider av fredrik! jag har länge undrat!

festen var underbar och flickan min med...även räktårtan och rommen.. härligt med trevliga grannar..=)

Jaha och?
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-16, 22:47

RedCloud skrev:"Helt ärligt- så tror jag inte ett smack på att Rahm vare sig ska gifta sig"

Heltt ärligt, inte jag heller.

"själv har man nytt jobb(högre lön),planerar giftemål njuter av en gassande vårsol och har en ny fin espressomaskin."

Betyder om man översätter det från mytomanska till svenska:

själv har man nytt jobb(högre lön) = jag har äntligen fått en jobbcoach
    planerar giftemål = tjejen på ICA log åt mig idag
    njuter av en gassande vårsol = sitter inne i min unkna lya och vill inte gå ut
    och har en ny fin espressomaskin. = nescaffet är slut

eller: Kumla nästa..?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-16, 23:32

ja du suszx.. du som ser nynazister i israeliska avocados på konsum och ligger på teletubbies nivå i ditt logistiska.."tänkade"

se hur fina du
    och dina "kamrater" är som enkom drivs av avundsjuka , personlig litenhet, hat och ej klarar att glädjas eller ens försöka vara positiva.

se så Underbart fint ni beter er i denna tråd?

här är LITE vad ni påstått och skrivit i denna tråden..

jag super

jag slår min flicka

jag skall inte gifta mej

min flicka slår mej

jag ljuger'

och div nedsättande öknamn grova påhopp och tillmälen..

Martin tycker fortfarande att jag är bög osv...

undrar varför ordet Smutsvänster dyker upp i mitt sinne?=)

Ps suszx akta dej för tomten och påskharen, som du tror på, dessa KAN vara nynazister.

checka under din säng varje natt med så det inte ligger en miniatyr hitler där=)

MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-16, 23:48

Martin tycker fortfarande att du är bög, säger du, ha, ha, ha! Very Happy
    Du är rolig du, jag vet väl inte vad du är?
    Det är du som säger att du är bög, har aldrig jag påstått,
    Man kan väl kliva ut ur garderoben av många skäl, varför du har gjort det har inte jag en aning om! No
    Kanske är så enkelt att du klev ut för att klastrofobin blev svår, och du är mörkrädd, men det vet ju du själv bäst! Wink

NEJ DU, MR. RAHM, ta och ryck upp dig nu, och krama om din nya fina kaffemaskin!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-16, 23:50

ohh ja lilla martin det är väl investerade 10200 kr..det är väl dubbelt så mycket som du får i handen på 2 månaders "sjukdom" och "handikapp"

du vet pengar... jag sparat pga att jag JOBBAR och inte nöjt vickar på
    "tårna" framför datorn 7 dar i veckan.

Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-16, 23:52, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-16, 23:51

Jasså, du säger det, sinnesjukdom lyser igenom här på tråden?
    Ja du vet ju mest om den saken, det är ju din tråd!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-16, 23:53

martin7lindgren skrev:Jasså, du säger det, sinnesjukdom lyser igenom här på tråden?
    Ja du vet ju mest om den saken, det är ju din tråd!

ja lilla martin.. faktum är ju att en 16åring på mcdonalds både betalar mera skatt och får mera lön för att vända hamburgare än "handikappade" och "sjuka" martin som aldrig lyckats med nått I LIVET utom att lära sig sätta på en dator=).

du är en "lyckad" sosse du martin..

bidrar med INGET och kräver allt..= MARTIN
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-16, 23:58

jag super
    Ja vi vet! du blir ännu dummare å!

jag slår min flicka
    OK! Sluta med det fredrik!

jag skall inte gifta mej
    Jag kan förstå det efter gårdagens bråk !

min flicka slår mej
    Säkert Självförsvar!

jag ljuger'
    Vi vet! det var ingen nyhet!

och div nedsättande öknamn grova påhopp och tillmälen..
    Som vanligt från dig då!

Martin tycker fortfarande att jag är bög osv...
    Jaha! martin får väl tycka vad han vill!

undrar varför ordet Smutsvänster dyker upp i mitt sinne?=)
    Det har säkert med din sjukdom att göra! sök hjälp
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 00:01

japp redsmuts du är ett typ exempel på vad jag menar.

liten människa utan nått självförtroende

driven av ett HAT och en enorm avundsjuka...
    (samt totalt outbildad och totalt ologisk)
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-17, 00:07

fredrik rahm skrev:japp redsmuts du är ett typ exempel på vad jag menar.

De e lungt Fredrik- ta inte så illa åt dig..Har du det svårt är det väl bättre att säga det då- i stället..Oki- jag kan va en teletibbi om du mår bättre..
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-17, 00:08

Hmmm..., Vickar på tårna? Vem då jag?
    Om det vore så väl, inte ens alla kaffemaskiner i världen skulle kunna leda till att jag viftar på tårna,

Och du, dom flesta har väl sparkat i en tå någon gång, och vet hur det känns,
    en smärtchock som heter duga, eller hur?

Och då snackar jag om typ en lilltå, tänk då samma smärta i alla tio tår samtidigt,
    Och när det gör som allra ondast, tar någon fram saxen och helt enkelt klipper av alla 10 på en gång, jag vet hur det känns, efter 5 år har det fortfarande inte slutat bulta eller läkt och vuxit ihop

Något jag inte ens önskar mina värsta fiender, så ta det lite lugnt med ditt skitsnack Mr. Rahm!

Tror inte det finns någon mer här i sverige som åkt på den smäll jag gjorde, känner du till flera, så tala gärna om det, mina fötter är nog bland dom mest fotade i det här landet iallafall,
    Mina skador står numera till vetenskapens förfogande, givetvis med mitt medgivande,

Mina skador ingår numera i läkarutbildningen, det är väldokumenterat i fackskrifter!

Skulle du göra samma resa som jag, kan jag lova att kaffemaskinen kommer långt ner på listan!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 00:09

Susz X skrev:

De e lungt Fredrik- ta inte så illa åt dig..Har du det svårt är det väl bättre att säga det då- i stället..Oki- jag kan va en teletibbi om du mår bättre..

som sagt lilla du..

jag mår fin fint som jag skrev i trådens början.. enda som producerat en 30 avundsjuka hat meddelanden är du och dina "kamrater"

ligger ngt i det där att vänster är olyckliga och fulla av hat..=)
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 00:11

martin7lindgren skrev:Hmmm..., Vickar på tårna? Vem då jag?
    Om det vore så väl, inte ens alla kaffemaskiner i världen skulle kunna leda till att jag viftar på tårna,

Och du, dom flesta har väl sparkat i en tå någon gång, och vet hur det känns,
    en smärtchock som heter duga, eller hur?

Och då snackar jag om typ en lilltå, tänk då samma smärta i alla tio tår samtidigt,
    Och när det gör som allra ondast, tar någon fram saxen och helt enkelt klipper av alla 10 på en gång, jag vet hur det känns, efter 5 år har det fortfarande inte slutat bulta eller läkt och vuxit ihop

Något jag inte ens önskar mina värsta fiender, så ta det lite lugnt med ditt skitsnack Mr. Rahm!

Tror inte det finns någon mer här i sverige som åkt på den smäll jag gjorde, känner du till flera, så tala gärna om det, mina fötter är nog bland dom mest fotade i det här landet iallafall,
    Mina skador står numera till vetenskapens förfogande, givetvis med mitt medgivande,

Mina skador ingår numera i läkarutbildningen, det är väldokumenterat i fackskrifter!

Skulle du göra samma resa som jag, kan jag lova att kaffemaskinen kommer långt ner på listan!

jaja martin måste vara surt för dig att nån kan lägga mer än du får i handen på 2 månader på en kaffemaskin..dessutom gifta sig byta jobb och vara Lycklig=)

faktum är ju att den PRODUCERAR mer än du varje dag.. avföring och drägel räknas ej liksom=)

avundsjukan och dräglet formligen RINNER ...

Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-05-17, 00:14, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-17, 00:14

Men grabbar..varför tuppfäktas ni på detta viset?
    Är det så jäkla kul? Hela tiden lixom.. jag kan jag oxå- men.. Neutral
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 00:16

Susz X skrev:Men grabbar..varför tuppfäktas ni på detta viset?
    Är det så jäkla kul? Hela tiden lixom.. jag kan jag oxå- men.. Neutral

skrattar så du har INGET ansvar för dom 3-4 inlägg du skrivit i denna tråd??

backa till första inlägget och kolla vilka som började och blev allt grövre... bac

teletubbies intelligensen slår till igen....=)
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-17, 00:16

Susz X skrev:

Han verkar sannerligen inte må bra den killen! men som man bäddar får man ligga
    gårdagen fadäser var ju ingen höjdare direkt!fylleslagsmål med tjejen
    så nu blir det inget giftemål!lika bra det för tjejens skull
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-17, 00:17

Jag skiter väl i din maskin, har en alldeles utmärkt vanlig bryggare som uppfyller alla mina behov!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-24, 12:13