Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Äldre eller invandrare?????

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Äldre eller invandrare????? Empty Äldre eller invandrare?????

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-13, 22:24

    Jag vill inte bli omhändertagen av någon som inte förstår mig, förövrigt är det en skam för Sverige att se dessa äldre som tas omhand sämre än djur, samtidigt som sådana bidragssnyltare som RC RV etc. urholkar statskassan!! UT OCH JOBBA FÖR FAN! dessutom kan vi inte ta in 90.000 invandrare när vi inte har råd att ta hand om våra egna, eller tycker du annat RC, skall pengarna gå till invandrare istället för svenskar som slitit hela livet? det är en fråga som ska fram till 2010!!!!! tjata nu inte om att Alliansen sänkt skatterna för rika, dessa sänkningar har GYNNAT Sverige och inget annat, men du anser det väl fel att sjuksyrran fått ca 1500 mer i månaden sedan ALLIANSEN tog över, de enda som skall ha mer i dina ögon är NI BIDRAGSTAGARE! jävla loooooser, jag är så nyfiken på om du är kvinna och har barn? I så fall är du väl en sån som gnäller så fort föräldrar får skjuta till lite för ev. klassresor etc., fan vad jag hatar sådana människor, tur att man har barnen i skolor där sånt inte finns, jag är så stolt över min dotter som nu går natur på privatskola, och klarar det galant, 12 mvg i utgångsbetyg från grundskolan gör en stolt.....fler som henne och Sverige har en framtid! sådan far sådan dotter Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Äldre eller invandrare????? Empty Sv: Äldre eller invandrare?????

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-13, 22:50

    Sådan far sådan dotter, det har du rätt i, stackars tjej som tvingas dras med en usling som dig till farsa! No

    Går hon i dom blonda blåögda ariernas skola?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Äldre eller invandrare????? Empty hahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-13, 23:10

    komentarer överflödiga vad det gäller papparollen..... nej då, hon går i en skola i Danderyd där det är stor blandning på folk som åker lånväga för att studera....MKT bra skola med bra lärare som ställer krav på hårt studerande samt ordning och reda, det finns bra skolor i Sverige!!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Äldre eller invandrare????? Empty Sv: Äldre eller invandrare?????

    Inlägg  RedCloud 2009-05-14, 07:53

    "Jag vill inte bli omhändertagen av någon som inte förstår mig, förövrigt är det en skam för Sverige att se dessa äldre som tas omhand sämre än djur, samtidigt som sådana bidragssnyltare som RC RV etc"

    Men ge dig nu neofascisten, varken RV eller jag är bidragssnyltare, mer än i din bruna fantasivärld.

    "UT OCH JOBBA FÖR FAN!"

    sitter på jobbet justnu, ska jag skaffa ett till för att tillfredsställa ultrahögern ?

    "dessutom kan vi inte ta in 90.000 invandrare när vi inte har råd att ta hand om våra egna, eller tycker du annat RC, skall pengarna gå till invandrare istället för svenskar som slitit hela livet?"

    att ställa svaga grupper mot varandra är klassisk nazistisk retorik...

    "det är en fråga som ska fram till 2010!!!!"


    rösta på rassepartiet SD om du tror att det blir bättre

    "tjata nu inte om att Alliansen sänkt skatterna för rika"

    varför inte ?

    "dessa sänkningar har GYNNAT Sverige och inget annat"

    säg det till de kommuner som fått sin socialbudget spräckt pga av den förda högerpolitiken

    "men du anser det väl fel att sjuksyrran fått ca 1500 mer i månaden sedan ALLIANSEN tog över"

    de 1500:- är redan uppätna av andra kostnader, och det vet du om

    "de enda som skall ha mer i dina ögon är NI BIDRAGSTAGARE!"

    du tar emot barnbidrag, alltså tillhör du ocksåp den skaran

    " jävla loooooser"

    loser stavas det

    " jag är så nyfiken på om du är kvinna och har barn?"


    vem ? Avser du mig är jag man med tre barn.

    "I så fall är du väl en sån som gnäller så fort föräldrar får skjuta till lite för ev. klassresor etc."

    av princip gör jag det ja, skolan ska vara avgiftsfri

    "fan vad jag hatar sådana människor"


    tjocka, invandrare, sossar etc, hat äter upp själen, det vet du om va ?

    " tur att man har barnen i skolor där sånt inte finns, jag är så stolt över min dotter som nu går natur på privatskola, och klarar det galant, 12 mvg i utgångsbetyg från grundskolan gör en stolt.....fler som henne och Sverige har en framtid! sådan far sådan dotter"

    du är en mycket sjuk människa s-e-l, och väldigt väldigt liten

    Sponsored content


    Äldre eller invandrare????? Empty Sv: Äldre eller invandrare?????

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-02, 11:14