Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
Redvictory
lazy
Duffman
enigma
MartinLindgren
fredrik rahm70
palmevara
11 posters

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla.

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty Sv: Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla.

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 00:38

Klicka in dig på ÄMNES VENTILATION, och gasen i botten! Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty Sv: Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla.

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-20, 00:40

martin7lindgren skrev:Klicka in dig på ÄMNES VENTILATION, och gasen i botten! Very Happy

nej tack Martin jag vill debattera,vilket du uppenbarligen ej vill

kanske svara på frågor??

du vet såna där med frågetecken efter' (?? <----- så ser dom ut)

eller blev det "obekvämt " i debatten som vanligt??
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-02-20, 00:43

raderat

Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 01:35, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 00:45

Suck..., Självklart gör du som du vill, eller hur? Men du behöver inte gallskrika när du snackar med mig!
    Okey, var det till räckligt klart och tydligt Arrow
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-20, 00:48

martin7lindgren skrev:Suck..., Självklart gör du som du vill, eller hur? Men du behöver inte gallskrika när du snackar med mig!
    Okey, var det till räckligt klart och tydligt Arrow

;Martin.
    jag riktade mej ej till dig specifikt.. då skriver jag ett NAMN..

Eller anser du fortfarande att du ensam Martin lindgren är Sveriges ALLA rödgröna väljare??=)

och hur var det där med att debattera.. du försöker ju ej ens .. blev det obekvämt så du måste skriva en 12 "roliga" nonsens inlägg för att frågorna och debatten skall försvinna i bruset??
    Suspect No
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-02-20, 01:00

raderat

Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 01:36, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-20, 01:03

lazy skrev:Tycker ÄNDÅ att det är rätt kul att en miljöpartist har åkt dit för
    rattfylla + att en Vänsterpartistledare pinkade på sej på enskådat

biopremiär, nu var jag nog riktigt elak. *s*

hmm rattfylla är aldrig kul ..

pinka på sig lite.. just nu asgarvar jag gott åt monas "tydlighet" i saab frågan där hon trasslar in sig sällan skådad otydlighet och ljuger öppet emot sej själv

(bush gjorde exakt samma sak)
    https://www.youtube.com/watch?gl=US&v=KebhmHJrdkk

detta är BÅDE politik och humor

det andra med rattfyllor är bara smuts och tragiskt
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 02:35

Du tycker ju som du vill, men räkna med att vår statsminister inte heter Fredrik Reinfeldt efter nästa val, Twisted Evil
    Här har du en som som ska göra vad han kan för att det ska bli så,
    Och då får han ju lite mer tid att ta hand om pappsen
    Twisted Evil
    För familjen tycks ha mer problem än man kunde ana Twisted Evil
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-20, 03:08

martin7lindgren skrev:Du tycker ju som du vill, men räkna med att vår statsminister inte heter Fredrik Reinfeldt efter nästa val, Twisted Evil
    Här har du en som som ska göra vad han kan för att det ska bli så,
    Och då får han ju lite mer tid att ta hand om pappsen
    Twisted Evil
    För familjen tycks ha mer problem än man kunde ana Twisted Evil

s.m.u.t.s

ala martin

debatt??

nää inte martin inte..
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 03:24

Tråkigt att du totalt fastnat i ditt tjatande om smuts, personangrepp och allt vad det nu är, Evil or Very Mad
    Men för kännedom så kommer jag inte vara din slagpåse här på forumet, vill du ta med dig ditt tramsande hit från AB/forumet så är det ditt val, men dra inte in mig! Evil or Very Mad
    För jag kommer inte tillåta mig dras ner på din nivå, det kan du glömma, grabben! Evil or Very Mad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-20, 03:27

martin7lindgren skrev:Tråkigt att du totalt fastnat i ditt tjatande om smuts, personangrepp och allt vad det nu är, Evil or Very Mad
    Men för kännedom så kommer jag inte vara din slagpåse här på forumet, vill du ta med dig ditt tramsande hit från AB/forumet så är det ditt val, men dra inte in mig! Evil or Very Mad
    För jag kommer inte tillåta mig dras ner på din nivå, det kan du glömma, grabben! Evil or Very Mad

Nej Problemet med dig Martin är att du ej har en "nivå" du är bottenlös i din sk "debattstil.

Det du ej kan svara på, vilket är 98% av allt som skrivs i forum och trådar spammar du bort eller byter ämne eller helt enkelt ger dig på andra debattören med dina sk "skämt"
    .
    för mindre än en månad sedan vänsterpolitiker i toppnivå drar dit för upprepade rattfyllor och systematiskt bedrägeri

1 månad sedan (s) politiker åker dit

4-5 månader var en miljöpartist ute och saftpilotade (saftpilot = full bakom ratt)

nu till frågan.. är detta POLITIK eller smutskastning???<----fråga

fundera gärna en 30 minuter

lite av det det du glömde svara på lite "bekvämt och spammade bort.. finns mera att svara på
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 04:17

Du är nog i första hand djupt besviken på dig själv, då alla dina fruktlösa försök att tysta mig, och förneka allt jag säger bara blivit ett stort misslyckande, Evil or Very Mad
    Jag tror du använt dig av allt fult du kunnat hitta på, men inget hjälper, för mig sätter du dig inte på, Evil or Very Mad
    Och därmed tror jag att bägaren rinner över hos dig, och då kommer dina raseri utbrott Twisted Evil
    Så många gånger som jag bett dig att lägga av, men inget hjälper du blir bara värre Twisted Evil
    Det enda jag försöker göra är att ge mina åsikter och ventilera i frågor som intresserar mig, vilket jag kommer göra i fortsättningen också,
    Gå in på GAPA& SKRIK tråden och avregara dig istället för att jaga mig i bakhasorna Twisted Evil
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-02-20, 04:25

skrik själv där ..

ditt inlägg visar igen vad du är och vad du vill och kan.

dock förstår du ej detta själv.

*skrattar*

drunken
    Corven
    Corven

Antal inlägg : 1827

Inlägg  Corven 2009-02-20, 09:56

Fast vänsterpartiledaree pinkade väl inte på sig, hon valde väl att pinka just där, har jag för mig?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-02-20, 23:55

Hörde idag att pappa Bruno Reinfeldt 70 år, idag klivit av alla sina olika uppdrag,
    För att rattfylle historian blivit så stor?
    Fantastiskt, vilken uppoffring en 70 åring går i pension, och då snackar vi nog inte om garantipension? No
    Frågan är om skuldkänslan gör att han förstår vad dommen kan bli, bättre och ta det säkra före det osäkra, avgå istället för avskedas,
    Fredrik Reinfeldt kan dra en lättnades suck! Wink
    Nixons_näsa
    Nixons_näsa

Antal inlägg : 39

Inlägg  Nixons_näsa 2009-03-12, 19:59

Skulle denna händelse vara speciellt intressant???....knappast...*gäsp*
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty tycker

Inlägg  Sniperace 2009-03-12, 21:02

jag INTE, vi har ju politiker i ALLA läger som åker dit för diverse brott och oegentligheter.

och ännu är han INTE dömd..

en underlig sak, det är YTTERST sällan någon ens blir TAGEN av polis på sådana grunder, pga att det är väldigt svårt att bevisa att personen var full när han körde, ett nästan oavvisligt krav är för det mesta att polis tar på bar gärning.

se bara på vår vän miljöpartistenb som klarat sig undan ett par gånger för just rattfylla när han skyllt på "eftersupning" osv..

MEN det som gör dessa brott extra svårt är ju att han är en hatad MODERAT......
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-12, 21:44

Hatad moderat? Nej det handlar om en misstänkt rattfyllerist som heter Reinfeldt, och själv suttit nämdeman och dömt andra för det han själv är misstänkt för, No

Men det så klart, roligare för alliansanhängarna att hudflänga Mona Sahlin för en obesiktad bil, bara för hon är socialdemokrat,
    Och jämför man brotten så är tydligen Reinfeldts rattfylla inget ens att snacka om,

Varför ryckte polisen ut på en anmälan och åkte hem till honom två timmar efter anmälan,
    Jo troligtvis att han är känd för något liknande sen tidigare, vem vet vad Bruno Reinfeldt har på sig sen tidigare? No
    Sniperace
    Sniperace

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty nåja

Inlägg  Sniperace 2009-03-12, 23:06

med hänsyn till vad jag läst från dig tidigare så skulle du kraftfullt försvarat MONA om det varit HENNE detta handlat om, du får ursäkta,men hittills har jag uppfattat dig som väldigt enögd i sådana situationer.

Jag säger att HAR han gjort detta är han värd all förakt, men ännu är han INTE dömd, och han ska INTE schavottera MER bara för att han är MODERAT, vilket jag ser att så görs, en skriande skadeglädje osv...

annars är det så att jag tycker lika illa om att sådant sker OAVSETT vilka politiska åsikter människan bak har.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-12, 23:59

Du kan inte utala dig om vad jag tycker, NO WAY, har nära anhöriga som råkat väldigt illa ut genom någons rattfylleri, Twisted Evil

En dog bara 22 år gammal, med mycket svåra skador, knäckt ryggrad och bruten nacke,
    Den andre fick så många benfrakturer så det blev en två år lång sjukhusvistelese med ett otaligt många operationer, Evil or Very Mad

Svåra operationer där man tog av höftbenet för att laga alla dessa frakturer, alltihopa på en avdelning där man vårdade just trafikoffer, så inbilla dig inte att jag försvarar rattfylleri, vem det än handlar om, Evil or Very Mad

Har garanterat fått uppleva min beskärda del av vad rattfylleri betyder, i död, skador, begravning och en massa lidande för närstående, Evil or Very Mad
    Sniperace
    Sniperace

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty vad

Inlägg  Sniperace 2009-03-13, 13:04

jag försöker säga är INTE att du inte skulle bry dig om rattfyllor och så, men läser man dina alster så ser man genomgående (eller får i allafall uppfattningen) att du lägger VÄLDIGT stor vikt på partitillhörighet i samband med brotten, görs de av en till höger är det fruktansvärda, görs de av vänster så är de förståeliga osv....

denna uppfattning har de flesta sett, och det är väl ganska normalt att inte se felen i de egna leden och förstora fel hos motståndare, i det facket kan ingen placera mig eftersom jag ser felen hos ALLA oavsett partitillhörighet

och MArtin, det är INTE som jag vill trakassera dig eller så, det är enbart en uppfattning jag fått av att läsa det du skriver.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-13, 13:57

Du får tycka vad du vill om mina alster, men inbilla dig inte att det handlar om partitillhörighet när det gäller rattfylla för mig, något du påstog, No Way!

Förövrigt skäms jag inte för min rödgröna ideologi, inget jag ber om ursäkt för!

Till sist vill jag önska dig grattis på födelsedagen, du som 1955:a och jag som 1953:a tillhör ju samma generation,
    Så något bra måste det ju vara med dig? Wink
    Sniperace
    Sniperace

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty skrattar

Inlägg  Sniperace 2009-03-13, 19:23

Nåja Martin, det är bara uppfattningen jag fått när jag läser dina inlägg där INGET gott kan komma från högern och INGET ont från vänstern, själv ser jag att många av dessa i botten är samma pack som tänker mer på sig själva än någon annan..

Gillar du Par Garthon? politikern som med olika knep klarat sig från rattfylleridomar?
    Tycker du han är värdig att sitta som politiker/minister i en rödgrön regering osv?

och fakta är att jag är egentligen väldigt opolitisk, i vissa frågor kan jag va5a riktigt långt till vänster, i andra i mitten, och någon långt åt höger.

Jag ligger INTE i någon hög samhällsklass utan snarare i det lägre arbetarskiktet med låg sjukpension där jag lägger all min energi på ungdomsarbete där det inte finns några ur "överklassen"

Jag vill se det bästa i människan oavsett om denne kommer från socialklass tre eller om denne kommer från överklassen, men jag AVSKYR översitteri och utsugning.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-13, 20:13

Att Per Garton klarat sig från rattfyllor flera gånger är helt enkelt fördjävligt tycker jag,
    Precis lika fel, som att den som har fet plånbok, kan installera sig ett alkolås för runt 50.000 och fortsätta göra?
    Sniperace
    Sniperace

Bruno Reinfelth misstänkt för rattfylla. - Sida 2 Empty ja

Inlägg  Sniperace 2009-03-13, 21:41

så tycker jag med, man ska inte kunna köpa sig fri från återverkningar av rattfylla eller andra brott..

i mina ögon har han förbrukat ALLT förtroendekapital både genom dessa brott OCH hans patetiska försök att bortförklara och inte vara rakryggad nog att ERKÄNNA.

Sådana vill jag iallafall INTE ha i riksdagen eller på ministerpost, sedan kvittar det var i politiken denne finns

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:07