Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+31
R.O.F.L
mimra
KickTheRasist
Mona Stalin.
..........
formsvackan
x-medborgare
Corven
marxisten
Sossar-e-lata
Sunrise
Redvictory
Susz X
cleopatra
berralarzon
Blåfront
Kakmonstret
Thetaxpayer
theward
SiP
RedCloud
kanaljen
GustavAnder
Leena-66
fredrik rahm70
lazy
Regndrottning
blueheaven
råttan.
Sniperace
MartinLindgren
35 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

råttan.

Antal inlägg : 4318

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 39 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  råttan. 2009-06-30, 23:47

Grattis martin lille, du har presterat hela tre inlägg utan att nämna vare sig Hitler eller någon annan massmördare.

En sommarkväll som denna ägnar man inte åt att lyssna på en politiker. Den saken är säker.

Tydligen är sprickan i den rödgröna röran redan total när det gäller deras blott ett dygn gamla utspel om fastighetsskatten. Föga oväntat vill man höja skatten för alla som bor i hus. Samtidigt sänker man skatten för miljonärerna i innerstaden. Patetiskt röran!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-01, 11:13

Toblerone på tv...nya ras att vänta för partiet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-01, 21:42

Nya ras, nej, nej, inget du behöver fundera på Mr.Råtta du har ju befunnit dig på botten sen länge nu, du kan inte rasa mer, du sitter hjälplöst fast nere i avgrunden,
    En sak vet vi efter att ha lyssnat på Mona idag, hon sitter säker i sadeln både i sitt eget parti, inom koalitionen och hos många väljare!

Det märks tydligt att Mona klarat av eldprovet att som första kvinna ta över vårt största parti,
    Tycker verkligen att hon börjar hitta formen, i lagom tid innan valet 2010, då toppformen ska prickas in, något hon kommer lyckas med!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-07-01, 21:48

martin7lindgren skrev:Mr. Råtta, håll dig till sånt du känner till, nämligen nosa dina vänner i baken, och håll skitsprutan igång?

Fröken SiP släpper nog till om ligger på lite grann!

Haha nu har du dina sjuka sexuella fantasier igen, du får ta det där med din tant, men för guds skull, använd påse över huvudet...
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-01, 22:10

Vad lovade Mona att göra för de som har det svårast? Ingenting kanske..
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-07-01, 22:11

rödingarna har gnällt pensionärerna inte får något

nu måste de JOBBA för att få något

Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-01, 23:00

Ja ni blånäsor, inte mitt fel att ni vimsar runt och sprutar skit varje gång ni visar er,
    Undrar hur ni skulle bete er om ni stog öga mot öga, skulle ni ducka då?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-01, 23:02

Som jag sa era små blånäsor, efter att ha hört och sett Mona ikväll, så kommer ni bli ännu tjurigare än innan?
    VILKET NI REDAN ÄR!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-01, 23:09

Jadu martin lille,

Mona vill alltså att de äldre ska få bidrag på hundratusentals kronor för att arbeta. Undrar om hon tänkt på hur detta slår mot ungdomarna.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-02, 13:56

Som du vet, jag är helt nöjd med Monas insats igår, tycker hon höll ett starkt och tydligt tal om vad hon har för visioner,

Är helt säker på att inte vara ensam om att tycka det, särskilt med tanke på den massiva mosamona kampanj höger berdrivit öänge nu, en kampanj du varit med och bedrivit Mr.Råtta!

Så måste man ju säga att Mona är vid mycket gott mod, och ger intrycket att vara fylld av kamplust?

Sen är det ju så med dig rådisen, att du är ju stark motståndare till pensionärer, sjuka och handikappade, i dina ögon äör ju vi bara kostsamma lata bidragswlyftare, du förnekar dig inte,
    Men återigen den ideologi du följer och förespråkar är redan praktiserad med känt resultat!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-02, 17:01

martin lille,

Att du skulle bli nöjd med Monas insats igår visste vi redan i förrgår...Du hade varit lika nöjd om Mona återigen sparkat ut Ohly ur röran. Visioner är sällan tydliga och antagligen var de inte det igår heller.

När det gäller MosaTobleroneKampanjer så har väl dessa drivits av vänstersossar som inte gillade att Toblerone ville sparka ut kommunisterna.

Jag fokuserar ju som bekant på rättvisa, empati och solidaritet. Framförallt gentemot sjuka, handikappade och pensionärer. Mona tycks inte ha någonting att komma med i detta avseende. Istället anser hon att de äldre är lata och vill tvinga dem att arbeta.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-03, 11:00

Ja det var förhoppningen hade jag, men att Mona skulle visa sån styrka och kamplust efter den långa mosamona kampamnjen högern bedrivit,

Något som helt klart stärkt Mona och dom rödgröna, samarbetet funger bättre och bättre, hon börjar växa in i sin roll som ledare för vårt största parti!

Jag är lika nöjd efter att ha hört henne i onsdags, som du är missnöjd och tjurigare än någonsin Mr.Råtta!

För inte fan blev det som du önskade?

Ja du Mr.Råtta du fortsätter förneka och spy din galla över dina mindre lottade medmänniskor,

Jag är säker på att varken röda eller blå vill ta i dig med tång ens en gång, du håller nog till på en helt annan flank med din råttattityd!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-03, 11:27

martin lille,

Att Toblerone tvingas fokusera på retorik och kamplust visar ju bara att det inte finns någon politik i den rödgröna röran.

Du säger att samarbetet fungerar bättre och bättre, men vad har de då lyckats samarbeta fram? Jo, absolut ingenting.

Jag är lika glad idag som i Tisdags. Toblerones tal i Almedalen 2009 har jag inte hört, men hade det haft något innehåll så hade nog det rapporterats på nyheterna. Talet är således att betrakta som innehållslöst. Det fantastiska är att inte ens en sådan fantast som martin verkar ha högre förväntningar än så.

Skulle aldriga falla mig in att spy galla över sämre lottade. Tvärtom vill jag hjälpa folk att komma i arbete så att de också kan få glädjas över att betala in skatt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-03, 11:50

Du verkar besviken, ja det var nog inte den Mona du hade velat se som visade sig i onsdags?

Efter att ha hört lille Göran Hägglund igår, så förstår man att Mona oroar borgarna,
    Han började ju sitt tal med ett kraftigt utfall mot Mona, för att sen fortsätta lika stakande och dåligt förberedd som Maudan var,

Mona Sahlin och mina vänner återkom ju i varenda mening han sa, sen svammlet om vänster svängar och backspegeln, det vet ju varjebilist att svänga vänster utan full koll i backspegeln är ju livfarligt, hoppas Hägglund inte kör bil?

Sen det så kallade skämtet där han antydde att Lars Ohly var pyroman och smög runt med tändstickor och bensindunk, var ju riktigt uselt,

Vem förvånas att den gubben håller till under 4% strecket?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-03, 13:21

Såg inte Hägglund heller. Kastar inte bort min tid på sånt trams. Ingen politik. Bara pajkastning verkar det ha varit.

Det är väl för fan ingen tävling i vem som levererar den bästa förolämpningen?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-07-03, 13:22

martin7lindgren skrev:

Sen det så kallade skämtet där han antydde att Lars Ohly var pyroman och smög runt med tändstickor och bensindunk, var ju riktigt uselt,

Vem förvånas att den gubben håller till under 4% strecket?

Det roligaste och mest träffande skämtet i almdalens historia! lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-03, 14:41

Nästan lika roligt som när du går i taket över sanningen om dig själv, en stor snikare och snyltare,
    En idiot som sparkar och slår åt alla håll samtidigt som du är en riktig Kronblom som väljer sofflocket framför allt annat?

Hur kan en fullt frisk och arbetsför 52 åring välja att utnyttja sin familj och övriga närståend och samtidigt slå sig själv över bröstet och stoltsera över tilltaget,
    Må bra av det, fattar inte jag?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-03, 15:13

martin lille,

BlueHeaven är sannerligen en hjälte. Han har valt att under en tid inte arbeta alls. Men det är inte detta som får martin att gå i taket. Om bara blueHeaven simulerat sjukdom, tagit ut bidrag, klagat och röstat rödgrönt så hade han varit en av martins favoriter.

Men att någon väljer att leva på sina besparingar eller andra inkomster inom hushållet är mer än martin kan tolerera.

martin lille, din lata bidragslyftare, du är en rödgrön väljare säger du. Röd av ilska, grön av avundsjuka.

Ska försöka hitta Hägglunds skämt på YT...
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-07-03, 15:25

Han har valt att under en tid inte arbeta alls.

Schakalhögerns omskrivning för att ha fått sparken.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-03, 15:27

Förvisso.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-03, 23:58

Det som irriterar är att en fullt frisk och arbetsför 52 åring vägrar jobba och betala skatt samtidigt som ägnar sin tid att jaga runt efter sjuka och pensionärer,

Det är en förolämpning mot alla som inte kan jobba men skulle ge vad som helst för att kunna,

Sen att du Mr.Råtta utropar Mr.Blue till hjälte, förvånar nog ingen!
    Du måste ju förstå att du är en idiot Mr.Råtta, du har jagat sjuka,handikappade och pensionärer med blåslampa i flera år, kallat oss lata bidragslyftare!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-04, 00:17

BlueHeaven är helt klart en hjälte. Han har ju jobbat ihop kapital så han klarar sig ett tag. Om du martin har problem med det så är det ditt problem.

Du martin är en lat bidragslyftare. Icke att förväxla med en sjuk eller någon som jobbat klart. Du har ju inte ens börjat jobba.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-07-04, 00:26

martin7lindgren Today at 10:58 pm
    Det som irriterar är att en fullt frisk och arbetsför 52 åring vägrar jobba och betala skatt samtidigt som ägnar sin tid att jaga runt efter sjuka och pensionärer,

Det som irriterar martin är att ngn som aldrig jobbat o betalat skatt sitter
    o ondgör sej över andra som själv har valt o har ekonomisk möjlighet att göra
    det, jag hoppas verkligen att du får betalt på alla seminarier du är med på
    o alla föreläsningar du gör för det är ju i så fall ett riktigt skattebidrag?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-04, 01:15

Lazy så här är det, lönen för mödan är att kunna använda mina erfarenheter på inbjudan för att förhoppningsvis hjälpa andra i liknande situationer?

Pröva själv någon gång att göra något för någon annan villkorslöst utan att blanda in kronor och ören så får du se hur det käns!

Jag är glad att jag kan slå ett slag för alla polarna som ligger efter mig!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-07-04, 01:39

martin7lindgren skrev:Lazy så här är det, lönen för mödan är att kunna använda mina erfarenheter på inbjudan för att förhoppningsvis hjälpa andra i liknande situationer?

Pröva själv någon gång att göra något för någon annan villkorslöst utan att blanda in kronor och ören så får du se hur det käns!

Jag är glad att jag kan slå ett slag för alla polarna som ligger efter mig!

Det kan jag köpa men då ska du inte hoppa på andra som väljer att "gå hemma"
    med egna pengar.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-13, 09:36