Inte min politik direkt, men min typ av kvinna....
Go Gudrun Go......
RedCloud skrev:Idag har jag pratat med Gudrun Schyman, hon var i residentstaden för att valtala.
Inte min politik direkt, men min typ av kvinna....
Go Gudrun Go......
SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
berralarzon skrev:SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
34 mer än vad sd prestera då!
//berra
SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
//berra
Nej nu är du orättvis, betänk alla motdemostranter samt poliser, blir säkert över 50 med dom
berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
//berra
Nej nu är du orättvis, betänk alla motdemostranter samt poliser, blir säkert över 50 med dom
Ok jag missade dom... räknar då på ca 175 tot samt alla oräknade som i räddsla sprang iväg.
//berra
SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
//berra
Ok jag missade dom... räknar då på ca 175 tot samt alla oräknade som i räddsla sprang iväg.
//berra
Nu kanske vi inte skall ta i..Alla kan vara ett stort antal, de två förvirrade stackarna som sprang kanske behövde gå på muggen och "kacka"...
berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
//berra
//berra
Nu kanske vi inte skall ta i..Alla kan vara ett stort antal, de två förvirrade stackarna som sprang kanske behövde gå på muggen och "kacka"...
Eller skulle få hjälp med att starta sina epatraktorer.
//berra
SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:Hon hade tydligen varit i Örebro förra veckan, hon drog en otroligt stor massa åhörare...Typ 40 st enligt NA...
//berra
//berra
Eller skulle få hjälp med att starta sina epatraktorer.
//berra
Tror du de är så gamla??
Om man tittar på DS´s alster här så skulle jag tippa på 8-9 år, men det kanske är att vara taskig mot den åldersgruppen då jag träffat 5 åringar som både är smartare och mer välartikulerade än DS någonsin kommer bli...
Secrist skrev:Hon kanske var bra en gång i tiden. Nu är det mest Gudrun Schyman freak show när hon drar runt. Är hennes röstandel överhuvudtaget mätbart?
Demona Stahlin skrev:Jag skrev mitt inlägg 18:20
När började martin "redcloud-redvictory" julgran
Förstöra?
Regndrottning skrev:Upp