Detta bör återinföras i officiella sammanhang.
Gud Bevare Konungen!
Kakmonstret skrev:Fram till 1973 titulerades Sveriges Konung som Konung av/med Guds nåde.
Detta bör återinföras i officiella sammanhang.
Gud Bevare Konungen!
lowlife amöban skrev:Ditt problem om du tolkar en motsatt politisk åsikt som en provokation Lennart.
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
RedCloud skrev:Fast med tanke på att gud är en stor svart lesbisk kvinna så kanske knugen Tjabo kan få in lite friskt blod i inavelsgenerna på någe vis.
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara den låga graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.
berralarzon skrev:Nu är jag lite bekant med våran sk kungs eskapader i Sälen/Åre med omnejd, men med tanke på att det är vad sett upplevt så utelämnar det för att inte kakan ska gå barndom.
//berra
RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
Så för varje ny koppling RC -> Lennart som görs bevisar ju bara den låga graden av fattningsförmåga hos herrarna högerskribenter.
???
Jag menade Lennart... vem f-n är du ????
RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
???
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
???
Ge dig nu tjyven kolla med ericT pedofilen så kanske ni gråta ut ihop.
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
???
//berra
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
???
Snälla, hur kan "vuxna" människor som Gustav Ander, kakmonstret Eric och Blueheaven sjunka så lågt ner i barndomslandet att de håller på som de gör, har något ett svar ?
Dom är barnsligare än de ettor som började nu i aug, och dom är 15....
RedMentalCase skrev:Du, kakan.
Vet du vem rc är, han tror uppenbarligen att det är han som är lennart.
Stämmer det ?
Redvictory skrev:Redvictory skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
???
//berra
berralarzon skrev:Redvictory skrev:Redvictory skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Hur många tusen inlägg har lennart skrivit de sista dygnen ?
???
//berra
//berra
Kakmonstret skrev:RedMentalCase skrev:Du, kakan.
Stämmer det ?
Ja Red Cloud = Lennart.
Hur kan det råda något tvivel om det. Det är ju solklart.
Flera personer som har honom på facebook har också bekräftat att han är Lennart.
Kakmonstret skrev:RedMentalCase skrev:Du, kakan.
Stämmer det ?
Ja Red Cloud = Lennart.
Hur kan det råda något tvivel om det. Det är ju solklart.
Flera personer som har honom på facebook har också bekräftat att han är Lennart.