Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
RedCloud
Blåfront
womanlover
7 posters

Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD

womanlover
    womanlover

Antal inlägg : 421

Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD Empty Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD

Inlägg  womanlover 2009-05-02, 06:19

1: Dom vill minska Sveriges beroende av EU. Sverige ska INTE styras från Bryssel.

2: Polisen måste få avsevärt mycket mer resurser för att kunna hålla ordning på "buset". Det ska vara ordning och reda på gator och torg. Det kostar skattepengar, men människor måste våga ta en promenad på stan även på fredag och lördagkvällar.

3: Svenska lagar ska gälla. Sharialagar, speciallagar för hedersmord och liknande - hör inte hemma i vår kultur - oavsett vad Mona Muslim tycker.

4: Bromsa vansinnesinvandringen. Låt oss ta hand om dom som är här.

5: Höj dom löjligt låga straffen för grova brott. Straff måste verka avskräckande. Inte t.ex fyra veckors samhällstjänst (Kratta löv) för grov misshandel - om man inte har fyllt 18.

Blåfront

Antal inlägg : 5440

Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD Empty Sv: Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD

Inlägg  Blåfront 2009-05-02, 08:48

Lögnerna om invandringen

1. Politikerna säger att vår migration inte kostar, när den kostar nästan 200 miljarder, PER ÅR!

2. Politikerna kör med upprepande lögner kommuner tar inte emot, det är så synd om Södertälje och Malmö. Vi har bostadskris i hela Sverige, men det excisterar inte när man hoppar över till migration. Då snyftar man om TRÅNGBOTT! 300.000 nyanlända har kommit senate 4 åren. Var ska de bo? Riva upp EBO löser alla problem?

4. Invandringen skapar jobb, massarbetslöshet excisterar inte när man hoppar över till migration Arbetslösheten bland irakier, av 100.000 har ca 30% har jobb. Då vill rödingarna ta in fler irakier!

5. Illegala flyktingar gratis tandvård medan 850.000 inte går till tandläkaren för de inte har råd

6. Det är brist på arbetskraft. Vi behöver massarbetskraftsinvadnring. Det är brist på IT tekniker när tusentals ingenjörer blivit varslade från Telia och Ericsson

7. Vi behöver massinvandring pga vår åldrande befolkning. Ja då ska vi helt plötsligt jobba längre efter 65! När tiotusentals irakier går arbetslösa!

8. Den välfärd som rödingarna pratar så fint om... Ja det är ju den som nyanlända får?

Det är så många osanningar och lögner så man blir förbannad!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD Empty Sv: Fem orsaker till att jag kanske röstar på SD

Inlägg  RedCloud 2009-05-02, 08:54

"Det är så många osanningar och lögner så man blir förbannad!"

Ett annat, mer troligt scenario, är att du inte begriper ett jota om det du skriver .
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-02, 09:13

1. Non SD!
    2. Non SD:are!
    3. Non rasister!
    4. Antirasister ja tack!

Du som ylar efter stenhårda kännbara straff för barn, womanlover, kanska ska rikta in dig på Iran, dom har väl tillräckligt hårda barnstraff,
    Där avrättar man ju barn, eller hur?

Senast igår hängde man en 23 årig tjej, efter att hon suttit i dödscell i 6 år, är det inte något liknande du talar dig så varm för? No
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-05-02, 10:57

Otroligt, SD, kostym fascisterna som endast bryr sig om att hålla "rasen" ren och ett slutet svenskt samhälle. Iof. det är som vanligt. I stora kriser växer alltid extrem hägern, så därför är det extra viktigt att alla som motsätter sig ett slutet samhälle, med mer polis som beskyddare (bättre med UNGDOMSGÅRDAR OCH SYSSELSÄTTA UNGDOMARNA), färre människor som får ta del av den värme och rikedom vi har i detta land och i princip otroliga krav för att få stanna i landet, måste verkligen visa detta. Det finns annat sätt än att välja in rasister i riksdagen om man vill förändra. BSS, skulle någon av er fått för er att rösta på de, eller är det bara för de tagit på sig fin kostymen?

Gillande Svenska lagar på Svensk mark så tror jag du är ute och cyklar om du tror inte invandrare är skyldiga att följa de. De enda som är befriade från Svenska lagar på Svensk mark är ambassadtjänstemän, då ambassader räknas som det egna landets mark. Men internationell rätt kan väl inte ens SD ändra på!

Och gällande straff. Är du säker på det? Att det är avskräckande. USA har ju västvärldens högsta kriminalitet och våldsprocent och de har de hårdaste straffen för det i västvärlden. Funkar hårdare tag då?

GÄLLANDE EU ÄR JAG DOCK HELT PÅ DIG! 80% AV ALLA NYA LAGAR SOM STIFTAS I SVERIGE HAR SITT URSPRUNG I EU!. Tänk på det soffliggare. Smile
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-05-02, 11:06

Jag kan hålla med om detta med svenska lagar.

Då tänker jag på FRA, IPRED och den nya som nu kommer. Lagar som ger utländska storbolagen rätt att snoka, driva folk till rättegångar, bestraffa och fördöma. Utan hänsyn till landets gällande lagstiftning.

Svensk lagstiftning SKALL gälla i SVEERIGE! Och ingen utomstående skall kunna komma hit och bestämma över våra lagar.

queen
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-02, 11:13

Så länge det finns puckon som t.ex Mohamed Omar så kommer SD
    att öka, här kommer ett citat från nämde MO som har använts
    flitigt av SD de senaste dagarna:

Nu har muslimerna blivit så starka i Europa att vi inte behöver media längre. Islams makt växer med en enorm kraft, det går inte att stoppa. Det finns ingen som står emot. Den liberala värdegrunden i Sverige är förfallen, Svenska kyrkan är en döende organisation, precis som hela Europas civilisation. Israel håller på att kollapsa och USA är ett sjunkande skepp.

Här är länken för den som vill läsa allt:

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=169126
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-05-02, 14:44

martin7lindgren skrev:1. Non SD!
    2. Non SD:are!
    3. Non rasister!
    4. Antirasister ja tack!

Du som ylar efter stenhårda kännbara straff för barn, womanlover, kanska ska rikta in dig på Iran, dom har väl tillräckligt hårda barnstraff,
    Där avrättar man ju barn, eller hur?

Senast igår hängde man en 23 årig tjej, efter att hon suttit i dödscell i 6 år, är det inte något liknande du talar dig så varm för? No

Kan du förklara för mig vad en rasist är martin?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-02, 14:49

Enkelt, en sån som du, som inte skriver ett enda inlägg utan rasistiskt inslag!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-27, 00:26