F.I.S.T skrev:I rest my case Corven, läs och begrunda dessa individers syn på debatt och respekt och kvinnor
Bättre fly än illa fäkta!
F.I.S.T skrev:I rest my case Corven, läs och begrunda dessa individers syn på debatt och respekt och kvinnor
RedMentalCase skrev:Hade fist haft minsta förstånd hade hon "rested her case.." för länge länge sen.
Varje inlägg som ni extremister producerar där ni jämför alliansen med typ, Hitler,
förskjuter opinionen i till VÅR fördel.
redalert skrev:F.I.S.T skrev:I rest my case Corven, läs och begrunda dessa individers syn på debatt och respekt och kvinnor
Bättre fly än illa fäkta!
Mig får du gärna kalla kärring. Det skulle vara ett steg i positiv riktning med tanke på alla andra tillmälen du presteratRedMentalCase skrev:Säg, är det inte bara enklare att kalla fist och foliet för kärringar ?
Då kan det ju aldrig bli fel.
formsvackan skrev:Mig får du gärna kalla kärring. Det skulle vara ett steg i positiv riktning med tanke på alla andra tillmälen du presteratRedMentalCase skrev:Säg, är det inte bara enklare att kalla fist och foliet för kärringar ?
RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Mig får du gärna kalla kärring. Det skulle vara ett steg i positiv riktning med tanke på alla andra tillmälen du presteratRedMentalCase skrev:Säg, är det inte bara enklare att kalla fist och foliet för kärringar ?
Tja, envisas man med att stalka mig som du gjort så förtjänar man väl tillmälen.
Där är ju uppenbarligen nåt fel på dig.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:formsvackan skrev:En självklar rättighet, men att använda ordet 'hon' som något nedsättande är en förolämpning mot kvinnan.F.I.S.T skrev:Många skulle vara väldigt lätt att kalla för fula saker, ..... jag förbehåller mig dock rätten att påvisa för ETD hur han beter sig [/size]
Absolut, det är inget jag sysslar med. Ungefär på samma sätt som martin använder orden gay och homosexuell, men det skulle ni aldrig någonsin kritisera.
Åjo .... jag har kritiserat Martin och KTR för deras språkbruk....
Så där talar du inte sant
Cred för det, även om kritiken varit väldigt inlindad så kan man nog inte begära mer.
Inlindad ??? ... vill du jag ska använda fula ord till dom för att den ska bli tydlig ???
Om du menar med inlindad att jag respekterar mycket av Martins politiska åsikter.... men inte accepterar hans språkbruk, då är du ju fel ute i sedvanlig ordning...
För det är två helt olika saker.
För övrigt har jag ALDRIG sett dig ta avstånd från RMC och BH i deras språkbruk.... inte ens i inlindat format ... hur förklarar du det ?
Försök se det roliga i sammanhanget. Ibland lyckas han sortera bokstäverna på ett riktigt humoristiskt sätt. Dessutom har han utvecklat tekniken en hel del de senaste åren. På AB-forum ylade han nästan bara om sektvänster och Sovjet.F.I.S.T skrev:Om du går efter sådana kriterier, verkar det som att alla som inte tycker som du, förtjänar enl dig tillmälen ??.... för i princip alla vänsterdebattörer får ständigt okvädinsord från ditt håll
formsvackan skrev:Försök se det roliga i sammanhanget. Ibland lyckas han sortera bokstäverna på ett riktigt humoristiskt sätt. Dessutom har han utvecklat tekniken en hel del de senaste åren. På AB-forum ylade han nästan bara om sektvänster och Sovjet.F.I.S.T skrev:Om du går efter sådana kriterier, verkar det som att alla som inte tycker som du, förtjänar enl dig tillmälen ??.... för i princip alla vänsterdebattörer får ständigt okvädinsord från ditt håll
Jag gillar faktiskt killen
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:formsvackan skrev:En självklar rättighet, men att använda ordet 'hon' som något nedsättande är en förolämpning mot kvinnan.F.I.S.T skrev:Många skulle vara väldigt lätt att kalla för fula saker, ..... jag förbehåller mig dock rätten att påvisa för ETD hur han beter sig [/size]
Absolut, det är inget jag sysslar med. Ungefär på samma sätt som martin använder orden gay och homosexuell, men det skulle ni aldrig någonsin kritisera.
Åjo .... jag har kritiserat Martin och KTR för deras språkbruk....
Så där talar du inte sant
Cred för det, även om kritiken varit väldigt inlindad så kan man nog inte begära mer.
Inlindad ??? ... vill du jag ska använda fula ord till dom för att den ska bli tydlig ???
Om du menar med inlindad att jag respekterar mycket av Martins politiska åsikter.... men inte accepterar hans språkbruk, då är du ju fel ute i sedvanlig ordning...
För det är två helt olika saker.
För övrigt har jag ALDRIG sett dig ta avstånd från RMC och BH i deras språkbruk.... inte ens i inlindat format ... hur förklarar du det ?
martins politiska åsikter följer ju som du vet de rödgrönas utspel med ca en millisekunds fördröjning. Anpassar du också dina åsikter till vad de rödgröna hittar på?
ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.
Kakmonstret skrev:Hans röda hjärna verkar sakna något.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.
inte ALLA åsikter han har.... men hans röda hjärta är bra
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.
Hjärta är väl alltid bra. Vad vissa röda hjärtan inte begriper sig på är det här med pengar in och pengar ut. Alltför många röda tycker oändliga resurser ska satsas på allt möjligt såsom butler i t-banan, clowner i ålderdomshemmet, gratis museum, bidrag till studiecirklar & f-n vet allt. Vi som arbetar vet vilka det är som får stå för notan. Det är jävligt lätt att lova bort andras pengar - men det har inte mycket med hjärta att göra.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.
Hjärta är väl alltid bra. Vad vissa röda hjärtan inte begriper sig på är det här med pengar in och pengar ut. Alltför många röda tycker oändliga resurser ska satsas på allt möjligt såsom butler i t-banan, clowner i ålderdomshemmet, gratis museum, bidrag till studiecirklar & f-n vet allt. Vi som arbetar vet vilka det är som får stå för notan. Det är jävligt lätt att lova bort andras pengar - men det har inte mycket med hjärta att göra.
Nu stödjer inte jag Butler i tunnelbanan, och det var inte vänsterns förslag heller
Och snacket om oändliga resurser är bara löjligt från er sida .... när man tar från de fattiga och ger till de rika ..... via omvänd fördelningspolitik ....
I tider som regeringen kallat värsta krisen sedan 30-talet, så har de själva gett sig skattesänkningar med i snitt 100.000 kronor.... per person
Och sedan pratar man om "ansvarsfull politik"
.ericTheDog skrev:Ett inlägg från knytis känns enklast igen på att hon tilldelar åsikter till andra debattörer. För att sedan hämningslöst håna dessa debattörer för att de blivit tilldelade denna åsikt.
Idag har hon startat en tråd där hon tilldelar en hel hög av vedervärdiga åsikter till varenda borgare.
Det går inte att ta fist på allvar. RMRM har också försökt debattera, men möts enbart av debattförstörelse från fist. Det är berra-nivå på många av fist's inlägg. Men den som ligger bakom berra hade åtminstone vett att skapa ett dubbelnick för att sköta skräpinläggen.