Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
redalert
theward
F.I.S.T
MartinLindgren
RedCloud
ericTheDog
10 posters

    Fist's argumentationsteknik

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  redalert 2010-08-27, 12:19

    F.I.S.T skrev:I rest my case Corven, läs och begrunda dessa individers syn på debatt och respekt och kvinnor Cool

    Bättre fly än illa fäkta! lol!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-27, 12:19

    Hade fist haft minsta förstånd hade hon "rested her case.." för länge länge sen.

    Varje inlägg som ni extremister producerar där ni jämför alliansen med typ, Hitler,
    förskjuter opinionen i till VÅR fördel.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 12:24

    RedMentalCase skrev:Hade fist haft minsta förstånd hade hon "rested her case.." för länge länge sen.

    Varje inlägg som ni extremister producerar där ni jämför alliansen med typ, Hitler,
    förskjuter opinionen i till VÅR fördel.

    Fast nu gör ju inte jag som dig på den punkten, DU förskjuter fokus från RIKTIG vänsterpolitik, genom att prata om ett annats lands styrelsesätt under en annan tidsperiod på 1900 talet.....

    Så nu föll du på eget grepp IGEN !! Very Happy ..
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 12:25

    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:I rest my case Corven, läs och begrunda dessa individers syn på debatt och respekt och kvinnor Cool

    Bättre fly än illa fäkta! lol!

    Ja det är OK för mig om du vill fly ....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  formsvackan 2010-08-27, 12:25

    RedMentalCase skrev:Säg, är det inte bara enklare att kalla fist och foliet för kärringar ?Smile
    Då kan det ju aldrig bli fel.
    Mig får du gärna kalla kärring. Det skulle vara ett steg i positiv riktning med tanke på alla andra tillmälen du presterat Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-27, 12:28

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Säg, är det inte bara enklare att kalla fist och foliet för kärringar ?Smile
    Då kan det ju aldrig bli fel.
    Mig får du gärna kalla kärring. Det skulle vara ett steg i positiv riktning med tanke på alla andra tillmälen du presterat Very Happy

    Tja, envisas man med att stalka mig som du gjort så förtjänar man väl tillmälen.

    Där är ju uppenbarligen nåt fel på dig.

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 12:35

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Säg, är det inte bara enklare att kalla fist och foliet för kärringar ?Smile
    Då kan det ju aldrig bli fel.
    Mig får du gärna kalla kärring. Det skulle vara ett steg i positiv riktning med tanke på alla andra tillmälen du presterat Very Happy

    Tja, envisas man med att stalka mig som du gjort så förtjänar man väl tillmälen.

    Där är ju uppenbarligen nåt fel på dig.


    Om du går efter sådana kriterier, verkar det som att alla som inte tycker som du, förtjänar enl dig tillmälen ??.... för i princip alla vänsterdebattörer får ständigt okvädinsord från ditt håll Shocked
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 13:14

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    F.I.S.T skrev:Många skulle vara väldigt lätt att kalla för fula saker, ..... jag förbehåller mig dock rätten att påvisa för ETD hur han beter sig [/size]
    En självklar rättighet, men att använda ordet 'hon' som något nedsättande är en förolämpning mot kvinnan.


    Absolut, det är inget jag sysslar med. Ungefär på samma sätt som martin använder orden gay och homosexuell, men det skulle ni aldrig någonsin kritisera.

    Åjo .... jag har kritiserat Martin och KTR för deras språkbruk....
    Så där talar du inte sant



    Cred för det, även om kritiken varit väldigt inlindad så kan man nog inte begära mer.

    Inlindad ??? ... vill du jag ska använda fula ord till dom för att den ska bli tydlig ???
    Om du menar med inlindad att jag respekterar mycket av Martins politiska åsikter.... men inte accepterar hans språkbruk, då är du ju fel ute i sedvanlig ordning...
    För det är två helt olika saker.
    För övrigt har jag ALDRIG sett dig ta avstånd från RMC och BH i deras språkbruk.... inte ens i inlindat format ... hur förklarar du det ?


    martins politiska åsikter följer ju som du vet de rödgrönas utspel med ca en millisekunds fördröjning. Anpassar du också dina åsikter till vad de rödgröna hittar på?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  formsvackan 2010-08-27, 13:21

    F.I.S.T skrev:Om du går efter sådana kriterier, verkar det som att alla som inte tycker som du, förtjänar enl dig tillmälen ??.... för i princip alla vänsterdebattörer får ständigt okvädinsord från ditt håll Shocked
    Försök se det roliga i sammanhanget. Ibland lyckas han sortera bokstäverna på ett riktigt humoristiskt sätt. Dessutom har han utvecklat tekniken en hel del de senaste åren. På AB-forum ylade han nästan bara om sektvänster och Sovjet.

    Jag gillar faktiskt killen, främst för de halsbrytande fantasier och logiska kullerbyttor han roat med under åren Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  redalert 2010-08-27, 13:24

    formsvackan skrev:
    F.I.S.T skrev:Om du går efter sådana kriterier, verkar det som att alla som inte tycker som du, förtjänar enl dig tillmälen ??.... för i princip alla vänsterdebattörer får ständigt okvädinsord från ditt håll Shocked
    Försök se det roliga i sammanhanget. Ibland lyckas han sortera bokstäverna på ett riktigt humoristiskt sätt. Dessutom har han utvecklat tekniken en hel del de senaste åren. På AB-forum ylade han nästan bara om sektvänster och Sovjet.

    Jag gillar faktiskt killen Very Happy

    Man gillar dig också svackan i all din enkelhet och fantasifullhet! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 15:30

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    F.I.S.T skrev:Många skulle vara väldigt lätt att kalla för fula saker, ..... jag förbehåller mig dock rätten att påvisa för ETD hur han beter sig [/size]
    En självklar rättighet, men att använda ordet 'hon' som något nedsättande är en förolämpning mot kvinnan.


    Absolut, det är inget jag sysslar med. Ungefär på samma sätt som martin använder orden gay och homosexuell, men det skulle ni aldrig någonsin kritisera.

    Åjo .... jag har kritiserat Martin och KTR för deras språkbruk....
    Så där talar du inte sant



    Cred för det, även om kritiken varit väldigt inlindad så kan man nog inte begära mer.

    Inlindad ??? ... vill du jag ska använda fula ord till dom för att den ska bli tydlig ???
    Om du menar med inlindad att jag respekterar mycket av Martins politiska åsikter.... men inte accepterar hans språkbruk, då är du ju fel ute i sedvanlig ordning...
    För det är två helt olika saker.
    För övrigt har jag ALDRIG sett dig ta avstånd från RMC och BH i deras språkbruk.... inte ens i inlindat format ... hur förklarar du det ?


    martins politiska åsikter följer ju som du vet de rödgrönas utspel med ca en millisekunds fördröjning. Anpassar du också dina åsikter till vad de rödgröna hittar på?

    Martin får stå för sina uttalanden, så står jag för mina..... du vet svaret på frågan, så du hade faktiskt inte behövt ställa den
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 16:04

    Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 18:45

    ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.

    inte ALLA åsikter han har.... men hans röda hjärta är bra
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-27, 18:46

    Hans röda hjärna verkar sakna något.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 18:48

    Kakmonstret skrev:Hans röda hjärna verkar sakna något.

    Ja ... den saknar nog en förnedrande syn på sjuka... men det finns ju andra i samhället som har...... med en annan färg
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 18:49

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.

    inte ALLA åsikter han har.... men hans röda hjärta är bra


    Hjärta är väl alltid bra. Vad vissa röda hjärtan inte begriper sig på är det här med pengar in och pengar ut. Alltför många röda tycker oändliga resurser ska satsas på allt möjligt såsom butler i t-banan, clowner i ålderdomshemmet, gratis museum, bidrag till studiecirklar & f-n vet allt. Vi som arbetar vet vilka det är som får stå för notan. Det är jävligt lätt att lova bort andras pengar - men det har inte mycket med hjärta att göra.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-27, 18:49

    Hans hjärna verkar full av rumpor.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-27, 19:04

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.

    inte ALLA åsikter han har.... men hans röda hjärta är bra


    Hjärta är väl alltid bra. Vad vissa röda hjärtan inte begriper sig på är det här med pengar in och pengar ut. Alltför många röda tycker oändliga resurser ska satsas på allt möjligt såsom butler i t-banan, clowner i ålderdomshemmet, gratis museum, bidrag till studiecirklar & f-n vet allt. Vi som arbetar vet vilka det är som får stå för notan. Det är jävligt lätt att lova bort andras pengar - men det har inte mycket med hjärta att göra.

    Nu stödjer inte jag Butler i tunnelbanan, och det var inte vänsterns förslag heller
    Och snacket om oändliga resurser är bara löjligt från er sida .... när man tar från de fattiga och ger till de rika ..... via omvänd fördelningspolitik ....
    I tider som regeringen kallat värsta krisen sedan 30-talet, så har de själva gett sig skattesänkningar med i snitt 100.000 kronor.... per person
    Och sedan pratar man om "ansvarsfull politik" Shocked
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  redalert 2010-08-27, 20:38

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Det var ju du som skrev att du håller med martin i hans politiska åsikter. Men saken är ju den att hans åsikter följer den rödgröna rörans nycker.

    inte ALLA åsikter han har.... men hans röda hjärta är bra


    Hjärta är väl alltid bra. Vad vissa röda hjärtan inte begriper sig på är det här med pengar in och pengar ut. Alltför många röda tycker oändliga resurser ska satsas på allt möjligt såsom butler i t-banan, clowner i ålderdomshemmet, gratis museum, bidrag till studiecirklar & f-n vet allt. Vi som arbetar vet vilka det är som får stå för notan. Det är jävligt lätt att lova bort andras pengar - men det har inte mycket med hjärta att göra.

    Nu stödjer inte jag Butler i tunnelbanan, och det var inte vänsterns förslag heller
    Och snacket om oändliga resurser är bara löjligt från er sida .... när man tar från de fattiga och ger till de rika ..... via omvänd fördelningspolitik ....
    I tider som regeringen kallat värsta krisen sedan 30-talet, så har de själva gett sig skattesänkningar med i snitt 100.000 kronor.... per person
    Och sedan pratar man om "ansvarsfull politik" Shocked

    Jösses du kan inte må bra? affraid
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-27, 20:44

    Nu talade du om martin och hans vänsterhjärta, eller hur? Vad jag sett brukar såna som martin sällan se några gränser för vad skattebetlare ska ställa upp med. Bl.a innerstadslägenheter till alla hemlösa. I hans värld behöver inte utgifter matchas av intäkter.

    Det är ingen som tar från fattiga och ger till rika. Det är den arbetande minoriteten som betalar hela kalaset för alla andra. Konstigare än så är det inte. De flesta arbetare är helt med på att skatter behövs och att samhället mår bra av att rätt mycket är gemensamt finansierat. Men någonstns går det snett när man börjar jiddra om clowner på ålderdomshem kan man undra hur det eg. står till.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  F.I.S.T 2010-09-06, 23:58

    ericTheDog skrev:Ett inlägg från knytis känns enklast igen på att hon tilldelar åsikter till andra debattörer. För att sedan hämningslöst håna dessa debattörer för att de blivit tilldelade denna åsikt.

    Idag har hon startat en tråd där hon tilldelar en hel hög av vedervärdiga åsikter till varenda borgare.

    Det går inte att ta fist på allvar. RMRM har också försökt debattera, men möts enbart av debattförstörelse från fist. Det är berra-nivå på många av fist's inlägg. Men den som ligger bakom berra hade åtminstone vett att skapa ett dubbelnick för att sköta skräpinläggen.
    .

    Sponsored content


    Fist's argumentationsteknik - Sida 2 Empty Sv: Fist's argumentationsteknik

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 16:26