Vill bara starta en peppningstråd til DAO som genomgår tuff cellgiftsbehandling
GO DAO !!!.... snart är du tillbaks och sätter forumhögern på plats
F.I.S.T skrev:...
Vill bara starta en peppningstråd til DAO som genomgår tuff cellgiftsbehandling
GO DAO !!!.... snart är du tillbaks och sätter forumhögern på plats
RedCloud skrev:Go Dao Go....vi är med dig....
Kakmonstret skrev:Jag hoppas cellgiftsbehandlingen inte bara botar cancern, utan också att han blir frisk från kommunismen.
Bort med cancer och kommunism.
DMustaine skrev:Kakmonstret skrev:Jag hoppas cellgiftsbehandlingen inte bara botar cancern, utan också att han blir frisk från kommunismen.
Låt oss be om ett mirakel att DAO blir frisk från de båda sjukdomarna!
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Kakmonstret skrev:Jag hoppas cellgiftsbehandlingen inte bara botar cancern, utan också att han blir frisk från kommunismen.
Så synd att några idioter skulle fläcka ner en peppningstråd med felaktiga benämningar och skällsord mot den sjuke....
Det uttalandet förvandlar dig till en liten lort Mustaine...och dig kakan
... och skyll inte ifrån dig på "humor" denna gång, för det finns tillfällen då humor är malplacerat... speciellt den typen
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Go Dao Go....vi är med dig....
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:Kakmonstret skrev:Jag hoppas cellgiftsbehandlingen inte bara botar cancern, utan också att han blir frisk från kommunismen.
Så synd att några idioter skulle fläcka ner en peppningstråd med felaktiga benämningar och skällsord mot den sjuke....
Det uttalandet förvandlar dig till en liten lort Mustaine...och dig kakan
... och skyll inte ifrån dig på "humor" denna gång, för det finns tillfällen då humor är malplacerat... speciellt den typen
Kakmonstret skrev:Jag ser inga skällsord.
Jag hoppas att DAO bli bra och kommer till insikt i sin politiska labyrint när han tillfrisknat. Det är att önska dubbel välgång i livet.
Man kan skämta om allt. Sjuka människor tillfrisknar fortare om e också omges av humor.
Man kanske kan modifiera MP:s förslag om att skicka clowner till äldreboenden, genom att skicka dem till sjukhusen istället.
F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:Jag ser inga skällsord.
Jag hoppas att DAO bli bra och kommer till insikt i sin politiska labyrint när han tillfrisknat. Det är att önska dubbel välgång i livet.
Man kan skämta om allt. Sjuka människor tillfrisknar fortare om e också omges av humor.
Man kanske kan modifiera MP:s förslag om att skicka clowner till äldreboenden, genom att skicka dem till sjukhusen istället.
Nej det du gjorde var att blanda in politiska åsikter som DAO inte har, och kalla dessa åsikter för sjukliga...... i ett läge då DAO genomgår cellgiftsbehandling.
Och det anser då jag jallafall att det inte hör hemma på en tillfrisknadetråd
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:Go Dao Go....vi är med dig....
Dao skrev:Tack allihop!!!
Jag är inte sjuk, då operationen var lyckad! Den cellgiftbehandling jag tog inför helgen var en liten dos i förebyggande syfte att minska risken för att det skall bli ytterligare komlikationer.
Så när giftet lämnat min kropp om ca två vecjkor är jag helt fit for fight igen - och ni kommer inte att behöva bli besvikna någon, jag kommer fortsättningsviss tillskriva mig rätten till egna åsikter om vad jag själv väljer!
Dao skrev:Tack allihop!!!
Jag är inte sjuk, då operationen var lyckad! Den cellgiftbehandling jag tog inför helgen var en liten dos i förebyggande syfte att minska risken för att det skall bli ytterligare komlikationer.
Så när giftet lämnat min kropp om ca två vecjkor är jag helt fit for fight igen - och ni kommer inte att behöva bli besvikna någon, jag kommer fortsättningsviss tillskriva mig rätten till egna åsikter om vad jag själv väljer!
theward skrev:Dao skrev:Tack allihop!!!
Vad bra