Så jävla bra! jag tänker på när en Läkare med utländsk härkomst ställer diagnos på blåfront! ha,ha,ha,ha
Visst är det en go krutgumma?
Redvictory skrev:
Så jävla bra! jag tänker på när en Läkare med utländsk härkomst ställer diagnos på blåfront! ha,ha,ha,ha
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:
Bravo !!!!.....Den är faktiskt i klass med
MartinLindgren skrev:Tanten var det krut i, men varför Fist av alla människor blandar ihop Göran Person med främlingsfientliga SD begriper jag inte?
Men jag antar att Fist har sina randiga och rutiga skäl?
F.I.S.T skrev:MartinLindgren skrev:Tanten var det krut i, men varför Fist av alla människor blandar ihop Göran Person med främlingsfientliga SD begriper jag inte?
Den gemensamma faktorn var inte politik, utan politiker som blir "ägda" av gamla tanter, ......
... politiker skall således akta sig för att underskatta den svenska tanten, då kan de få en "virtuell handväska" i huvudet
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:MartinLindgren skrev:Tanten var det krut i, men varför Fist av alla människor blandar ihop Göran Person med främlingsfientliga SD begriper jag inte?
Den gemensamma faktorn var inte politik, utan politiker som blir "ägda" av gamla tanter, ......
... politiker skall således akta sig för att underskatta den svenska tanten, då kan de få en "virtuell handväska" i huvudet
Kakmonstret skrev:Om man nu ska tala om tanter och nynazister: