Nu har Stureplanscentern fått sin första martyr. Hon heter Federley.
Just nu försvarar han sig på radions P1. Ska se om jag kan länka.
Åker centern ur nu?
Just nu försvarar han sig på radions P1. Ska se om jag kan länka.
Åker centern ur nu?
Infra skrev:Nu har Stureplanscentern fått sin första martyr. Hon heter Federley.
Just nu försvarar han sig på radions P1. Ska se om jag kan länka. Åker centern ur nu?
R.O.F.L skrev:Infra skrev:Nu har Stureplanscentern fått sin första martyr. Hon heter Federley.
Just nu försvarar han sig på radions P1. Ska se om jag kan länka. Åker centern ur nu?
Federly har inte pundat det är hans alter ego "Ursula" som gör det.
MartinLindgren skrev:Tant Maudan säger ju att hon som arbetsgivare måste ta ansvar, när nu Fredrik Federly gick emot FRA, måste man ju misstänkligöra honom genom att påtala misstänkt drogande,
Ett helt vanligt borgarbetende, både från toppen och anhängarna när dom målar in sig själva i hörnet!
Infra skrev:MartinLindgren skrev:Tant Maudan säger ju att hon som arbetsgivare måste ta ansvar, när nu Fredrik Federly gick emot FRA, måste man ju misstänkligöra honom genom att påtala misstänkt drogande,
Ett helt vanligt borgarbetende, både från toppen och anhängarna när dom målar in sig själva i hörnet!
Alla vet ju vad de handlar för pappas pengar på Stureplan om
nätterna. Sedan åker de hem och har efterfest med kokain hos
nån. Det var detta partikamraterna var oroliga hade drabbat
deras påläggskalv.
R.O.F.L skrev:Infra skrev:Nu har Stureplanscentern fått sin första martyr. Hon heter Federley.
Redvictory skrev:R.O.F.L skrev:Infra skrev:Nu har Stureplanscentern fått sin första martyr. Hon heter Federley.
Frågan är ju vem de skulle anhållit isf!
Infra skrev:Jo. Hennom har man ju hört talas om. Använder han/hon kokain?