Jag vet, Mr.Doggen vet?
Lindgren blev Lindgran i doggens skeppnad, jag ägde inte namnet sa doggen?
Martin7Lindgren blev martin8Lindgren i doggens skeppnad?
Sen hur många gånger doggen startade trådar med mina trådnamn har jag ingen aning om?
ericTheDog skrev:Rödgröna muppar inser nog att de kommer förlora valet. Jag förstår att de inte är på debatthumör.
Att någon nationalstat "gått plus" på finanskrisen får du tro alldeles själv.ericTheDog skrev:Staten gick plus på bankstödet.
Han skrev så. Det har även du nyligen gjort.RedMentalCase skrev:Kan man inte bara bli helt kokt på den där foliesvackan ?
Har Eric påstått att nån stat gått plus på krisen vi genomlevt nyligen ??
RedMentalCase skrev:Bankstödet blev en vinst för staten, man tjänade 20 miljarder.
RedMentalCase skrev:Kan man inte bara bli helt kokt på den där foliesvackan ?
ericTheDog skrev:RedMentalCase skrev:Kan man inte bara bli helt kokt på den där foliesvackan ?
Det enda vänstern har att hålla fast vid är att tilldela åsikter till andra som de sedan kritiserar dessa andra för.
formsvackan skrev:Han skrev så. Det har även du nyligen gjort.RedMentalCase skrev:Kan man inte bara bli helt kokt på den där foliesvackan ?
Har Eric påstått att nån stat gått plus på krisen vi genomlevt nyligen ??RedMentalCase skrev:Bankstödet blev en vinst för staten, man tjänade 20 miljarder.
Vad betyder då nedanstående ?RedMentalCase skrev:Varken Eric eller jag har skrivit det du påstår.
ericTheDog skrev:Staten gick plus på bankstödet.
RedMentalCase skrev:Bankstödet blev en vinst för staten, man tjänade 20 miljarder.
RedCloud skrev:Om högerkrafternas propaganadamaskin får svenskarna att rösta på välfärdssamhällets bödlar ännu en gång så de får mandat för fyra nya år.
Hur ser Sverige då ut 2014 ?
formsvackan skrev:Vad betyder då nedanstående ?RedMentalCase skrev:Varken Eric eller jag har skrivit det du påstår.ericTheDog skrev:Staten gick plus på bankstödet.RedMentalCase skrev:Bankstödet blev en vinst för staten, man tjänade 20 miljarder.
Istället för att enbart förolämpa kan du försöka förklara vad det var du menade resp. inte menadeRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Vad betyder då nedanstående ?RedMentalCase skrev:Varken Eric eller jag har skrivit det du påstår.ericTheDog skrev:Staten gick plus på bankstödet.RedMentalCase skrev:Bankstödet blev en vinst för staten, man tjänade 20 miljarder.
Är du helt bakom flötet eller ?
Sluta skriv när du har din svåra demens.
RedMentalCase skrev:1.. Varför ska man behöva förklara text som är enkel att begripa, om man vill.
2. Varför ska man förklara, du har ju redan bestämt dig för att dina egna fantasier är sanna.
Om du inte ens själv begriper vad du egentligen menar med det du skriver, ska du inte begära att andra ska göra det hellerRedMentalCase skrev:1.. Varför ska man behöva förklara text som är enkel att begripa, om man vill.
2. Varför ska man förklara, du har ju redan bestämt dig för att dina egna fantasier är sanna.
formsvackan skrev:Om du inte ens själv begriper vad du egentligen menar med det du skriver, ska du inte begära att andra ska göra det hellerRedMentalCase skrev:1.. Varför ska man behöva förklara text som är enkel att begripa, om man vill.
formsvackan skrev:Om du inte ens själv begriper vad du egentligen menar med det du skriver, ska du inte begära att andra ska göra det hellerRedMentalCase skrev:1.. Varför ska man behöva förklara text som är enkel att begripa, om man vill.
theward skrev:formsvackan skrev:Om du inte ens själv begriper vad du egentligen menar med det du skriver, ska du inte begära att andra ska göra det hellerRedMentalCase skrev:1.. Varför ska man behöva förklara text som är enkel att begripa, om man vill.
Verkar som alla spärrar släpp nu när Alliansen leder i opionsmätningarna.
Dumheterna blir bara fler och dummare för varje dag
RMC mfl verkar tro att det är fritt fram numera....
Antar att vi kommer att få oss ett stort antal goda skratt här framöver
Jag erkänner att jag har svårt att förstå vad ni menar när ni förnekar det ni skriver.ericTheDog skrev:Nu har det slagit runt fullständigt för form. Haveristteorierna tycks gå runt runt i hans huvud. Det har nu gått så långt att han inte begriper en enkel mening.
ericTheDog skrev:Staten gick plus på bankstödet.formsvackan skrev:
Om inte skattebetalana ställt upp med tusentals miljarder till bankirerna, hade detta och mer därtill idag varit verklighet, inte bara i Sverige.
ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Om du inte ens själv begriper vad du egentligen menar med det du skriver, ska du inte begära att andra ska göra det hellerRedMentalCase skrev:1.. Varför ska man behöva förklara text som är enkel att begripa, om man vill.
Nu har det slagit runt fullständigt för form. Haveristteorierna tycks gå runt runt i hans huvud. Det har nu gått så långt att han inte begriper en enkel mening.
Om någon av dessa vet vad du menar med det du skriver ska jag be dem informera digRedMentalCase skrev:Om man som form inte begriper skriven enkel text, ska man väl hålla sig borta från ett öppet forum.
Eller så får form "debattera" med rc berra och theward...lol