Hur ser Sverige då ut 2014 ?
+8
Regndrottning
MartinLindgren
Kakmonstret
formsvackan
RedMentalCase
F.I.S.T
ericTheDog
RedCloud
12 posters
Om....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 1
Om....
Om högerkrafternas propaganadamaskin får svenskarna att rösta på välfärdssamhällets bödlar ännu en gång så de får mandat för fyra nya år.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 2
Sv: Om....
Om 4 år är Sverige då mindre försoffat.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 3
ericTheDog skrev:Om 4 år är Sverige då mindre försoffat.
Du menar att Reinfeldt och kompani har fått upp dom lata/sjuka ur sängarna ??
... då du är en mycket sjuklig person som behöver vård för ditt beteende
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 4
RedCloud skrev:Om högerkrafternas propaganadamaskin får svenskarna att rösta på välfärdssamhällets bödlar ännu en gång så de får mandat för fyra nya år.
lol
Så Alliansen är alltså inte rökt och reinfeldt är inte nazianstruken och en majoritet av svenskarna är inte nazister, eller ??
- Inlägg 5
Så Alliansen är alltså inte rökt och reinfeldt är inte nazianstruken och en majoritet av svenskarna är inte nazister, eller ??
här kan du få hjälp
- Inlägg 6
Om 4 år är Sverige då mindre försoffat.
Upplever du att Sverige är "försoffat" ?
På vilket vis då ?
- Inlägg 7
RedCloud skrev:Så Alliansen är alltså inte rökt och reinfeldt är inte nazianstruken och en majoritet av svenskarna är inte nazister, eller ??
här kan du få hjälp
lol
Det verkar som du har fått nån slags hjälp, du kallar inte längre Reinfeldt nasse och alliansanhängarna brunskjortor....
Det är gött att ha varit med om att sprida den syn du och andra vänsterdårar har, det har säkert hjälpt till nån promille av de goda opinionsresultaten.
- Inlägg 8
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Det verkar som du har fått nån slags hjälp, du kallar inte längre Reinfeldt nasse och alliansanhängarna brunskjortor....
Det är gött att ha varit med om att sprida den syn du och andra vänsterdårar har, det har säkert hjälpt till nån promille av de goda opinionsresultaten.
Och om topic had du som vanligt inget att säga ?
Vomera över budbäraren verkar vara det enda du klarar av, du tragiska människospillra....
- Inlägg 9
RedCloud skrev:Om 4 år är Sverige då mindre försoffat.
Upplever du att Sverige är "försoffat" ?
På vilket vis då ?
I viss mån är det så. Mentaliteten finns där. Finns det inget jobb i byhåla som passar mig och min aktiva fritid så vill man ha bidrag.
- Inlägg 10
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Det verkar som du har fått nån slags hjälp, du kallar inte längre Reinfeldt nasse och alliansanhängarna brunskjortor....
Och om topic had du som vanligt inget att säga ?
Vomera över budbäraren verkar vara det enda du klarar av, du tragiska människospillra....
Jisses vad du är galen.
Att börja varje inlägg som du gör mot mig, tenderar väl ändå tyda på en tragik bortom alla gränser.
Jag tror aldrig den pårökte "läraren" begripit att det han sysslar med arbetar mot hans egen sak, om han nu har förstånd att ha en sån....
- Inlägg 11
Finns det inget jobb i byhåla som passar mig och min aktiva fritid så vill man ha bidrag.
Du menar att man ska avstå från sina socialförsäkringar för att man bor på landet ?
Jahadu, dina stollerier känner inga gränser verkar det som....
- Inlägg 12
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Att börja varje inlägg som du gör mot mig, tenderar väl ändå tyda på en tragik bortom alla gränser.
Se det som en varudeklaration, andra till varnagel....
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Finns det inget jobb i byhåla som passar mig och min aktiva fritid så vill man ha bidrag.
Du menar att man ska avstå från sina socialförsäkringar för att man bor på landet ?
Jahadu, dina stollerier känner inga gränser verkar det som....
Du tar dig friheten att ljuga ihop åsikter åt mig och sedan kritisera mig för dessa åsikter...att du inte debatterar med dig själv i notepad istället?
- Inlägg 14
Du tar dig friheten att ljuga ihop åsikter åt mig
Tolkar din rappakalja ?
Om du hade varit det minsta insatt i verkligheten hade du vetat att alla arbetssökande ska söka alla jobb överallt. 24-7-365
Så ditt "Finns det inget jobb i byhåla som passar mig och min aktiva fritid så vill man ha bidrag." har något unket och inte så lite korkat över sig.
Men vem är förvånad ?
En ärkereaktionär "vanlig arbetare"....
- Inlägg 15
ericTheDog skrev:Om 4 år är Sverige då mindre försoffat.
Ska man tolka detta som att du menar att de som blir arbetslösa och vill bo kvar i sin hembygd där kanske maken/makan har jobb, barnen går i skolan etc är "försoffade" ?
Högerns förakt för vanliga människors vardag känner tydligen inga som helst gränser.....
- Inlägg 16
RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:Att börja varje inlägg som du gör mot mig, tenderar väl ändå tyda på en tragik bortom alla gränser.
Se det som en varudeklaration, andra till varnagel....
En rödclown som vissa andra röda clowner ansåg hade tyngd är för evigt förpassad i berra-ligan.
- Inlägg 17
Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:är för evigt förpassad i berra-ligan
ett steg upp i karriären, man tackar...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 18
Vänta nu, gäller inte längre mitt medlemskap i RC-ligan ? Har GA lagt ner denna ?RedCloud skrev:Svartarbetaren, psykopaten, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:är för evigt förpassad i berra-ligan
ett steg upp i karriären, man tackar...
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 19
RedCloud skrev:Om högerkrafternas propaganadamaskin får svenskarna att rösta på välfärdssamhällets bödlar ännu en gång så de får mandat för fyra nya år.
Hur trodde n i extremvänstern att Sverige skulle se ut om fyra år för fyra år sen?
Landet skulle gå under
Arbetslösheten vara skyhög, minst 20 %
Ekonomin körd i botten
Pensionärer skulle få det sämre
Vården skulle sluta fungera
Katastrof i skolan
Den globala finansiella krisen har skyllts på alliansen.
Hur ser det ut idag?
Vänsterns domedagsprofetia stämde inte in på någon punkt.
Inte heller kommer vänsterns nya domedagsprofetia fyra år framåt i tiden att stämma in.
- Inlägg 20
Amöban skrev:
Hur trodde n i extremvänstern att Sverige skulle se ut om fyra år för fyra år sen?
Landet skulle gå under
Ekonomin körd i botten
Katastrof i skolan
Hur ser det ut idag?
Inte heller kommer vänsterns nya domedagsprofetia fyra år framåt i tiden att stämma in.
Missförstod du frågan ?
Här kommer den igen: Hur ser Sverige då ut 2014 ?
Saliga äro de korkade, ty de flyta längst.
RC 3:14
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 21
Nej. Jag missförstod inte frågan.
Du förstår dig inte på liknelser.
Om Alliansen vinner, kommer Konungariket Sverige att vara ett ännu bättre land att leva i om fyra år än vad det är idag.
Vänsterns domedagsprofetior slår aldrig in. Dags att lära av sina misstag?
Du förstår dig inte på liknelser.
Om Alliansen vinner, kommer Konungariket Sverige att vara ett ännu bättre land att leva i om fyra år än vad det är idag.
Vänsterns domedagsprofetior slår aldrig in. Dags att lära av sina misstag?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 22
Kakmonstret skrev:RedCloud skrev:Om högerkrafternas propaganadamaskin får svenskarna att rösta på välfärdssamhällets bödlar ännu en gång så de får mandat för fyra nya år.
Landet skulle gå under
Ekonomin körd i botten
Katastrof i skolan
Hur ser det ut idag?
Om inte skattebetalana ställt upp med tusentals miljarder till bankirerna, hade detta och mer därtill idag varit verklighet, inte bara i Sverige.
- Inlägg 23
formsvackan skrev:Kakmonstret skrev:RedCloud skrev:Om högerkrafternas propaganadamaskin får svenskarna att rösta på välfärdssamhällets bödlar ännu en gång så de får mandat för fyra nya år.
Landet skulle gå under
Ekonomin körd i botten
Katastrof i skolan
Hur ser det ut idag?
Om inte skattebetalana ställt upp med tusentals miljarder till bankirerna, hade detta och mer därtill idag varit verklighet, inte bara i Sverige.
Staten gick plus på bankstödet.
- Inlägg 25
Vill de röda mupparna inte diskutera opinionsläget, idag heller ?
Istället sitter de och fantiserar om hur dåligt allt ska bli om inte en död ideologi får del av makten ?
Er trovärdighet har redan konstaterats vara 0, kan den bli negativ ?
Istället sitter de och fantiserar om hur dåligt allt ska bli om inte en död ideologi får del av makten ?
Er trovärdighet har redan konstaterats vara 0, kan den bli negativ ?