Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta......

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta...... Empty Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta......

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-19, 12:55

    Alltså försvarar dom dessa handlingar. För mig kan man inte sjunka närmre djurstadiet är detta, läser man artikeln så förstår man att det inte bara är steningen som är helt sjukt!!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7639564.ab
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta...... Empty Sv: Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta......

    Inlägg  theward 2010-08-19, 13:17

    Nää du gosse, nu drar jag till träskorna och mysbrallornas förlovade land Very Happy
    Nämligen Dalarna, enligt dig iaf Wink
    Ska vara borta till söndag eftermiddag...
    Ska sova vid svärföräldranas fäbod.. Wink
    Tar givetvis med tjejen och barna dit...
    Blir lite vedhuggning(kvistning och framdragning med traktor. Veden kommer vi att få, bara transporten återstår..men det löser sig nog), fiske och bad i deras uppvärmda pool..
    Lite god mat ska det nog bli med, även om jag går på diet just nu Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta...... Empty Låter skönt!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-08-19, 14:04

    theward skrev:Nää du gosse, nu drar jag till träskorna och mysbrallornas förlovade land Very Happy
    Nämligen Dalarna, enligt dig iaf Wink
    Ska vara borta till söndag eftermiddag...
    Ska sova vid svärföräldranas fäbod.. Wink
    Tar givetvis med tjejen och barna dit...
    Blir lite vedhuggning(kvistning och framdragning med traktor. Veden kommer vi att få, bara transporten återstår..men det löser sig nog), fiske och bad i deras uppvärmda pool..
    Lite god mat ska det nog bli med, även om jag går på diet just nu Very Happy

    Vi är ju ibland utanför Furudal, skönt ett par dagar men sen blir det mysbrallskänsla och då är det hem till civilisationen igen Very Happy

    Sponsored content


    Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta...... Empty Sv: Mysigt ställe och fina människor!! Red C & Red V vill inte ha sanktioner mot ett land som detta......

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 21:23