Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom Empty S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-18, 23:26

    Nu gnäller redvictory whaa whaa whaa tror högern sjuka ska rösta på regeringen

    Men då undrar man hur ni kunde rösta på rödingarna 2006 när dom utförsäkrat 20.000 senste året 2005-2006?

    Vad TUSAN ska få er hjärntvättade kommunister att INTE rösta på rödingarna

    Margareta Winberg skandalen, nej ingen reaktion alls

    Men Folkpartister anställda av media DIREKT!!
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom Empty Sv: S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom

    Inlägg  Thrakath 2010-08-18, 23:29

    Hur går det med synagogan du skulle bygga?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom Empty Sv: S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-18, 23:33

    Demona Stahlin skrev:Nu gnäller redvictory whaa whaa whaa tror högern sjuka ska rösta på regeringen

    Men då undrar man hur ni kunde rösta på rödingarna 2006 när dom utförsäkrat 20.000 senste året 2005-2006?

    Vad TUSAN ska få er hjärntvättade kommunister att INTE rösta på rödingarna

    Margareta Winberg skandalen, nej ingen reaktion alls

    Men Folkpartister anställda av media DIREKT!!

    Nej lille vän .... jag röstade inte på S... kommer du ihåg omröstningen på AC vilket parti vi röstade på ???... det var inte så många S där....

    ....Däremot röstar många av oss V..... och de var inte med på utförsäkringarna !!
    ... för övrigt är varken S eller V kommunister, mer än du är nazist ...

    ... hoppas du får lugna av detta mitt besked om hur det ligger till, och kan sova gott nu .... natti natti Blåfront

    Cool
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom Empty Jag måste erkänna........

    Inlägg  Thrakath 2010-08-18, 23:51

    Jag röstade på Rödingarna i förra valet, för dom erbjöd två laxar extra i månaden. Jag har fortfarande kvar en i frysen. Sen är jag osäker på Rödingarnas stöd till Littorin, men han är ju en torsk så det är förståeligt.

    Sponsored content


    S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom Empty Sv: S utförsäkrade 20.000 - ändå röstade ni på dom

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 10:39