Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+22
Sniperace
Freedom
DirtyDog
F.I.S.T
Thetaxpayer
SiP
MartinLindgren
Potatiskungen
redalert
Corven
Kakmonstret
marxisten
formsvackan
RedCloud
Redvictory
R.O.F.L
KickTheRasist
theward
Infra
Vercingetorix
lazy
DMustaine
26 posters

Mjusic kan väl vara politik?

DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Mjusic kan väl vara politik? - Sida 17 Empty Sv: Mjusic kan väl vara politik?

Inlägg  DMustaine 2011-04-03, 23:16

Kör på en till då...Samme Tom Cochrane..

Förresten nån som hört Red Rider?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-04-04, 00:05

DMustaine skrev:Eftersom jag tycker diskussioner är överflödiga i denna tråd lägger jag in en video. Kanadensaren Tom Cochrane, No Regrets...

Eftersom jag inte har nån X-control i den här webbläsaren så slipper jag lyssna. Jag ser inte ens bilden.
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-04-04, 00:28

DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-04-04, 00:33

DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-04-04, 00:37

Vet jag lagt upp den förut...ge den en chans o lyssna! kanonlåt!
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-04-04, 00:39

James Christian, house Of Lords...kanonröst..
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2011-04-04, 01:26

Infra skrev:IQ: Fiskmås.

Grejen var att det inte var mitt inlägg utan ett inlägg under mitt nick.
    Här brukar nickkaparna ändra någon bokstav eller någon litenh detalj
    när de snor ett nick. Här tycks man ha kapat nick och hela skiten rakt
    av.
    Men varför svarade du inte på FRÅGORNA?

1. Exakt VAD är det som du tar som ett "hot"?
    2. Länken jag postade visade ett inlägg av någon som skrivit ditt nick med ett LITET L istället för ett STORT i. Okay?
    3. Det existerar INGEN annan sorts "Nick-kapning" på detta forum utan du har alltid kunnat skilja dem åt genom att se hur många inlägg de gjort och NÄR de registrerade sig.
    4. Varför skulle NÅGON göra sig besväret att "sno" ditt nick för att posta en låt som hånar moderater? Vore det inte rimligare ifall någon här hade valt en låt som hånade den röd-gröna röra som DU favoriserar?
    5. OM någon kunde komma över din login så borde de väl ställa till med MER elände än att posta en LÅT i detta forum?
    6. Snacka inte om "IQ: Fiskmås" när din egen IQ understiger en badboII - badboll! (Notera gärna att jag i detta inlägg stavade badboll med två stora i bredvid samma ord med två små L.) Att det stämmer ser du om du CITERAR mig!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-04, 14:36

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:IQ: Fiskmås.

Grejen var att det inte var mitt inlägg utan ett inlägg under mitt nick.
    Här brukar nickkaparna ändra någon bokstav eller någon litenh detalj
    när de snor ett nick. Här tycks man ha kapat nick och hela skiten rakt
    av.
    Men varför svarade du inte på FRÅGORNA?

1. Exakt VAD är det som du tar som ett "hot"?
    2. Länken jag postade visade ett inlägg av någon som skrivit ditt nick med ett LITET L istället för ett STORT i. Okay?
    3. Det existerar INGEN annan sorts "Nick-kapning" på detta forum utan du har alltid kunnat skilja dem åt genom att se hur många inlägg de gjort och NÄR de registrerade sig.
    4. Varför skulle NÅGON göra sig besväret att "sno" ditt nick för att posta en låt som hånar moderater? Vore det inte rimligare ifall någon här hade valt en låt som hånade den röd-gröna röra som DU favoriserar?
    5. OM någon kunde komma över din login så borde de väl ställa till med MER elände än att posta en LÅT i detta forum?
    6. Snacka inte om "IQ: Fiskmås" när din egen IQ understiger en badboII - badboll! (Notera gärna att jag i detta inlägg stavade badboll med två stora i bredvid samma ord med två små L.) Att det stämmer ser du om du CITERAR mig!

Svar

1) Det kändes hotfullt att någon hade förmågan att presentera ett inlägg som om det vore jag själv. Men ingen fara Doggy. Jag tror du är oskyldig den här gången. Jag har sett över vad som hänt Och hyser ej längre oro för min datasäkerhet. Jag ser numera det hela som ett skämtsamt upptåg.

2) Det finns inget “L” i namnet Infra.

3) Det är just här jag har beviset för att det inte var jag. Var och en som gör sig besväret att ACB-söka på Infras nick under posts, kan konstatera att inläggen som står i tidsordning med det senaste först, inte innehåller just detta inlägg som alltså inte finns med bland mina inlägg. Det ska heller inte
    finnas med ty jag har inte gjort inlägget.

4) Tja här närmar du dig det intressanta och orsaken till att jag tror du är oskyldig. Jag har själv tillåtit mig några skämt av en mindre tekniskt avancerad typ så jag fick smaka min egen medicin kan vi säga. Mer vill jag inte säga om detta.

5) Den skojige fridstöraren har utnyttjat det faktum att jag glömde logga ut mig en natt samt en bekväm inställning jag hade med automatiskt lösenord. En datateknisk skicklig person kan utnyttja båda dessa säkerhetsbrister till skojiga infall av denna typ. Jag får skylla mig själv.

6) Jag kan be om ursäkt för fiskmåsen. I övrigt förstår jag inte din fråga så jag skiter i att besvara den.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2011-04-04, 19:42

Infra skrev:
    6) Jag kan be om ursäkt för fiskmåsen. I övrigt förstår jag inte din fråga så jag skiter i att besvara den.
    Det sorgliga är att du tycks ha lika svårt att förstå som Martin Lindgren när jag försökte förklara för honom att alla teorier om mordet på Olof Palme inte var mina utan sådana som jag hittat från diverse idioter på internet.

Om vi försöker förklara igen (och denna gång så LOVAR jag att skriva LÅNGSAMT!).

Först skriver jag 5 stycken stora i : IIIII
    Sen så skriver jag 5 stycken små L : lllll

Ser DU någon skillnad?

Gå nu till "Medlemslistan" ovan och sortera alla medlemmar efter ANVÄNDARNAMN och välj sen "ordning" som STIGANDE.
    På sidan 2 kommer du nu att hitta Infra direkt mellan "IK HAAT COMMUNISME" och "Inte blåögd".
    Det är ju helt logiskt att du ligger mellan dem när du sorterar i bokstavsordning.

Lite längre ned så hittar du lnfra men denna gång mellan "Livgardisten" och "Loooping".

Testa att koppla in hjärnan och försök att förstå VARFÖR lnfra hamnar där!

Behöver jag skriva ÄNNU långsammare?

Bara för att visa så kopierar jag två rader ovan och byter typsnitt på texten.

Förstår du bättre nu eller måste jag förklara YTTERLIGARE en gång?

Sen undrar jag NÄR inlägget som du anser att du INTE skrev var postat?
    De flesta inläggen i denna tråd är ju väldigt gamla och OM du postat i tråden så borde det inte komma upp i listan över dina senaste 100 inlägg åtminstone.
    Du behöver INTE vara orolig över att inte logga ut om inte NÅGON har tillgång till din dator FYSISKT eller kan fjärrstyra den. OKAY? Cool

PS. Man kan faktiskt skriva OIof PaIme UTAN att använda bokstaven L så därför gjorde jag det i denna mening.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-04-04, 19:56

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-04-04, 20:14

Jag försökte också påpeka det här med I och l men eftersom jag skulle vara
    "duktig" och inte ville förstöra DMustaine:s tråd så ville jag lägga in en
    länk till en grupp som spelas mycket här i Tel Aviv nu, tyvärr blev det
    fel grupp och nu kan jag inte hitta rätt MEN den svenska gruppen som jag
    lade in av misstag har en del gemensamt med den andra gruppen så jag tar
    de ändå. En del låter bra och en del minst sagt mindre bra. Smile

DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2011-04-04, 21:20

lazy skrev:Jag försökte också påpeka det här med I och l men eftersom jag skulle vara
    "duktig" och inte ville förstöra DMustaine:s tråd så ville jag lägga in en
    länk till en grupp som spelas mycket här i Tel Aviv nu, tyvärr blev det
    fel grupp och nu kan jag inte hitta rätt MEN den svenska gruppen som jag
    lade in av misstag har en del gemensamt med den andra gruppen så jag tar
    de ändå. En del låter bra och en del minst sagt mindre bra. Smile
    Pinade mig igenom allt och tror nog endast att snutten mellan 2:00 och 2:15 passade min smak. Kanske för att ingen bräkte på konstigt språk? Smile

På tal om att "bräka". Gillade du bräkandet på denna låt som jag postade tidigare? https://www.youtube.com/watch?v=QyiW0mMbhF8
    Det är väl en tjej som passar in på beskrivningen "Girl with an attitude"? Twisted Evil

Hon skulle säkert kunna sjunga till en av mina favoriter. Wink

14,812 likes, 219 dislikes
    Top Comments
    217 people have a penis as big as the dislike bar Twisted Evil
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-04, 21:34

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:
    Det sorgliga är att du tycks ha lika svårt att förstå som Martin Lindgren när jag försökte förklara för honom att alla teorier om mordet på Olof Palme inte var mina utan sådana som jag hittat från diverse idioter på internet.

Om vi försöker förklara igen (och denna gång så LOVAR jag att skriva LÅNGSAMT!).

Ser DU någon skillnad?

Gå nu till "Medlemslistan" ovan och sortera alla medlemmar efter ANVÄNDARNAMN och välj sen "ordning" som STIGANDE.
    På sidan 2 kommer du nu att hitta Infra direkt mellan "IK HAAT COMMUNISME" och "Inte blåögd".
    Det är ju helt logiskt att du ligger mellan dem när du sorterar i bokstavsordning.

Lite längre ned så hittar du lnfra men denna gång mellan "Livgardisten" och "Loooping".

Testa att koppla in hjärnan och försök att förstå VARFÖR lnfra hamnar där!

Behöver jag skriva ÄNNU långsammare?

Bara för att visa så kopierar jag två rader ovan och byter typsnitt på texten.

Förstår du bättre nu eller måste jag förklara YTTERLIGARE en gång?

Sen undrar jag NÄR inlägget som du anser att du INTE skrev var postat?
    De flesta inläggen i denna tråd är ju väldigt gamla och OM du postat i tråden så borde det inte komma upp i listan över dina senaste 100 inlägg åtminstone.
    Du behöver INTE vara orolig över att inte logga ut om inte NÅGON har tillgång till din dator FYSISKT eller kan fjärrstyra den. OKAY? Cool

PS. Man kan faktiskt skriva OIof PaIme UTAN att använda bokstaven L så därför gjorde jag det i denna mening.

Och……?

Det där problemet som du så pedagogiskt och tålmodigt försöker lösa åt mig
    har aldrig utgjort nåt problem för mig. Men tack i alla fall.

Beträffande det inlägg du efterfrågar så bär det datum och tid ons 2010-08-12
    kl 22.22.

Det är det 9:e inlägget i den här tråden.

Men låt oss inte visa det större intresse än det var värt. Riktigt
    skojigt inlägg om du frågar mig. Men det kanske (som Lazy säger)
    förstörde tråden.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2011-04-05, 00:38

Infra skrev:Och……?

kl 22.22.

förstörde tråden.
    Nej, det ENDA inlägg på detta forum som INTE du själv har gjort var det som jag länkade till som var ett SEPARAT login.

Du har på detta forum gjort drygt 5 TUSEN inlägg och endast 257 stycken listas om du försöker lista dem i din profil och det ÄLDSTA som visas är från februari i ÅR!!!
    Är det då så jävla konstigt att ditt inlägg från i augusti förra året INTE visas där? Basketball

Att jag förklarade för dig varför många (inklusive DU) tidigare gapat om att era konton var kapade berodde ENDAST på att typsnittet som används som standard på detta forum inte gör skillnad på stort i (I) och litet L (l).

Exempel 1: RedCIoud (Klicka på namnet så ser du hans hobbies och ålder) jocolor
    Hans poster är väl ganska roliga? Betydligt roligare än den RIKTIGE RedCloud åtminstone. pirat

Exempel 2: Sossar-e-Iata Ännu en elak kopia av orginalet.
    Läs speciellt hans översta inlägg HÄR!
    Övriga poster är inte så tokiga de heller. Wink

Exempel 3: martin7Iindgren Favoritcitat: "Passade på att byta kalsonger också. Det är ju ojämn vecka!" Twisted Evil

Exempel 4: kanaIjen Den riktige kanaljen gillade inte riktigt att bli indragen i DENNA TRÅD. Det är inte utan att man förstår honom. Av de 10 sista inläggen på sidan så är 8 skrivna av copy-cats och endast 1 inlägg av marxisten och 1 av kanaljen är äkta.

Exempel 5: womanIover Den RIKTIGE womanlover startade DENNA TRÅD som blev riktigt chockerande. Shocked Shocked Shocked
    Han bytte sen profilbild så du ser vem som är fejk. Det ROLIGASTE är att när jag påpekar för SiP att womanlover inte skrivit inlägget där han antyder att han fick bruka våld för att få polarens flickvän på rygg så framhärdar den RIKTIGE womanlover att han minsann HADE skrivit inlägget. Laughing

Han verkar t.o.m. underbart opåverkad även i DENNA TRÅD där nick-nappare skrev två inlägg. rabbit

Exempel 6: berraIarzon Hans enda inlägg var när han varnade för nick-nappare.

Exempel 7: bIueheaven Hans enda inlägg varnar för att någon snott berraIarzon's nick. Wink

Börjar du se mönstret? cyclops

Ovanstående nick har alla någon gemensamt. De har ANTINGEN ett stort i eller ett litet L i sitt nick.

Döper man sig till t.ex. "Illamående" så spelar det ingen roll om man stavar med 3 stora i eller små L i början. Kombinationerna för en som vill jävlas blir nu många. Cool
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-05, 04:04

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Och……?

kl 22.22.

förstörde tråden.
    Nej, det ENDA inlägg på detta forum som INTE du själv har gjort var det som jag länkade till som var ett SEPARAT login.

Du har på detta forum gjort drygt 5 TUSEN inlägg och endast 257 stycken listas om du försöker lista dem i din profil och det ÄLDSTA som visas är från februari i ÅR!!!
    Är det då så jävla konstigt att ditt inlägg från i augusti förra året INTE visas där? Basketball

Att jag förklarade för dig varför många (inklusive DU) tidigare gapat om att era konton var kapade berodde ENDAST på att typsnittet som används som standard på detta forum inte gör skillnad på stort i (I) och litet L (l).

Exempel 1: RedCIoud (Klicka på namnet så ser du hans hobbies och ålder) jocolor
    Hans poster är väl ganska roliga? Betydligt roligare än den RIKTIGE RedCloud åtminstone. pirat

Exempel 2: Sossar-e-Iata Ännu en elak kopia av orginalet.
    Läs speciellt hans översta inlägg HÄR!
    Övriga poster är inte så tokiga de heller. Wink

Exempel 3: martin7Iindgren Favoritcitat: "Passade på att byta kalsonger också. Det är ju ojämn vecka!" Twisted Evil

Exempel 4: kanaIjen Den riktige kanaljen gillade inte riktigt att bli indragen i DENNA TRÅD. Det är inte utan att man förstår honom. Av de 10 sista inläggen på sidan så är 8 skrivna av copy-cats och endast 1 inlägg av marxisten och 1 av kanaljen är äkta.

Exempel 5: womanIover Den RIKTIGE womanlover startade DENNA TRÅD som blev riktigt chockerande. Shocked Shocked Shocked
    Han bytte sen profilbild så du ser vem som är fejk. Det ROLIGASTE är att när jag påpekar för SiP att womanlover inte skrivit inlägget där han antyder att han fick bruka våld för att få polarens flickvän på rygg så framhärdar den RIKTIGE womanlover att han minsann HADE skrivit inlägget. Laughing

Han verkar t.o.m. underbart opåverkad även i DENNA TRÅD där nick-nappare skrev två inlägg. rabbit

Exempel 6: berraIarzon Hans enda inlägg var när han varnade för nick-nappare.

Exempel 7: bIueheaven Hans enda inlägg varnar för att någon snott berraIarzon's nick. Wink

Börjar du se mönstret? cyclops

Ovanstående nick har alla någon gemensamt. De har ANTINGEN ett stort i eller ett litet L i sitt nick.

Döper man sig till t.ex. "Illamående" så spelar det ingen roll om man stavar med 3 stora i eller små L i början. Kombinationerna för en som vill jävlas blir nu många. Cool
    Jag förstår.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-05, 04:15

Men, säg mig Doggy - du som äger tankekraft;
    varför är D Mustaines inledningsinlägg i denna tråd daterat on 2010-08-1, 21:48 om det inte helt enkelt är så att klockan i detta forum till följd av moderatorbrist går ordentligt fel? Tråden har ju knappa veckan på nacken. Startades i lördags om jag inte minns fel.

Och hur förklarar du att mitt emellan V-torix:s inlägg på sidan 25 i denna tråd
    daterat on 2010-08-29, 00:18 och D Mustaines inlägg strax därefter på samma sida daterat on 2011-01-13, 00:09 så hoppar tiden fram nästan 3 månader (även
    om rätt tidsangivelse förtfarande haltar betänkligt).

Först i o m R.O.F.L:s inlägg på sidan 26 i denna tråd on 2011-04-03, 01:31
    börjar tidsangivelserna gå något så när i takt med realtiden. En förklaring, tack.

Som om en potentiell moderator hade följt vårt petande med inlägg och tidsangivelser, upptäckt att allt inte stog rätt till och, slutligen, gått
    in och rättat till alltsammans.

Eller är det så att denna tråd är en gammal tråd som togs upp igen av R.O.F.L. den 3:e april? Vad säger du?

DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2011-04-05, 12:38

Infra skrev:Men, säg mig Doggy - du som äger tankekraft;
    varför är D Mustaines inledningsinlägg i denna tråd daterat on 2010-08-1, 21:48 om det inte helt enkelt är så att klockan i detta forum till följd av moderatorbrist går ordentligt fel? Tråden har ju knappa veckan på nacken. Startades i lördags om jag inte minns fel.
    Nej, tråden startade tor aug 12, 2010 9:48 pm och var aktuell fram till sön aug 29, 2010 12:18 am då den somnade in tills DMustaine bestämde sig för att väcka liv i den igen tor jan 13, 2011 12:09 am med rubriken "Då är det väl dags att återuppliva denna tråd?". Då rasade det in nya inlägg fram till tor feb 17, 2011 8:22 pm när det återigen blev tyst i tråden. Sen lör mar 26, 2011 11:40 pm så skrev DMustaine "Dags att åter blåsa liv i mjusicen igen..." (vilket väl tydligt anger att han väcker en sovande tråd?) och sen dess har inläggen kommit sporadiskt fram till idag.
    Infra skrev:
    Och hur förklarar du att mitt emellan V-torix:s inlägg på sidan 25 i denna tråd daterat on 2010-08-29, 00:18 och D Mustaines inlägg strax därefter på samma sida daterat on 2011-01-13, 00:09 så hoppar tiden fram nästan 3 månader (även om rätt tidsangivelse förtfarande haltar betänkligt).
    Samma fenomen hade inträffat om jag väntat med att besvara ditt inlägg i nästan 5 månader (alltså inte nästan 3), eller hur?
    Infra skrev:
    börjar tidsangivelserna gå något så när i takt med realtiden. En förklaring, tack.
    Behövs verkligen ytterligare förklaringar? Alla inlägg är skrivna EXAKT vid den tidpunkt som anges (reservation för ev sommartidsmissvisning).
    Infra skrev:
    Som om en potentiell moderator hade följt vårt petande med inlägg och tidsangivelser, upptäckt att allt inte stog rätt till och, slutligen, gått
    Det är nog en Alien alternativt Beatrice Ask som varit inne och bökat?
    Infra skrev:Eller är det så att denna tråd är en gammal tråd som togs upp igen av R.O.F.L. den 3:e april? Vad säger du?
    Du ser, du kan ju om du plockar ut huvudet ur arschlet en stund. Laughing
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-05, 20:08

DirtyDog skrev:
    Infra skrev:Men, säg mig Doggy - du som äger tankekraft;
    Nej, tråden startade tor aug 12, 2010 9:48 pm och var aktuell fram till sön aug 29, 2010 12:18 am då den somnade in tills DMustaine bestämde sig för att väcka liv i den igen tor jan 13, 2011 12:09 am med rubriken "Då är det väl dags att återuppliva denna tråd?". Då rasade det in nya inlägg fram till tor feb 17, 2011 8:22 pm när det återigen blev tyst i tråden. Sen lör mar 26, 2011 11:40 pm så skrev DMustaine "Dags att åter blåsa liv i mjusicen igen..." (vilket väl tydligt anger att han väcker en sovande tråd?) och sen dess har inläggen kommit sporadiskt fram till idag.
    Infra skrev:
    Och hur förklarar du att mitt emellan V-torix:s inlägg på sidan 25 i denna tråd daterat on 2010-08-29, 00:18 och D Mustaines inlägg strax därefter på samma sida daterat on 2011-01-13, 00:09 så hoppar tiden fram nästan 3 månader (även om rätt tidsangivelse förtfarande haltar betänkligt).
    Samma fenomen hade inträffat om jag väntat med att besvara ditt inlägg i nästan 5 månader (alltså inte nästan 3), eller hur?
    Infra skrev:
    Behövs verkligen ytterligare förklaringar? Alla inlägg är skrivna EXAKT vid den tidpunkt som anges (reservation för ev sommartidsmissvisning).
    Infra skrev:
    Det är nog en Alien alternativt Beatrice Ask som varit inne och bökat?
    Infra skrev:Eller är det så att denna tråd är en gammal tråd som togs upp igen av R.O.F.L. den 3:e april? Vad säger du?
    Du ser, du kan ju om du plockar ut huvudet ur arschlet en stund. Laughing

Dom bakre regionerna tillhör din intressesfär så där vill jag inte inkräkta.
    Men då var det bara det enda inlägget som en nicknapper har gjort och som jag redan kände till. Jag som bytte lösenord i hastigheten. Ska genast byta tillbaks mitt nya lösenord "snipernäterskit" till mitt ordinarie kassaskåpssäkra. Se det Very Happy inte som utmaning ty den kommer du ohjälpligt att förlora.
    Very Happy
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-05, 20:18

Men det var intressant att höra din beskrivning av hur nicknapparen gick till väga - dribblandet mellan stora och små bokstäver o s v. Tack för lektionen.
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-04-09, 01:03

DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-04-09, 01:05

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-04-09, 03:06

Jag längtar hem. Crying or Very sad

lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-04-21, 23:21

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-04-21, 23:27

lazy skrev:

Är så djävla bra...
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-04-21, 23:49

SiP skrev:
    lazy skrev:

Är så djävla bra...
    Very Happy

Så vad tycker du om den här?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 11:06