Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Secrist
RedCloud
Ezzlirsk
7 posters

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-08-11, 19:06

    En 16-åring i Borås har dömts för att ha stoppat sin penis i en 5-årings mun på sin praktikplats. Han lurade in barnet på toan där han utsatte barnet för sexuella övergrepp.

    Sveriges rättssystem anser att 16-åringen inte visste bättre och gav honom lite samhällstjänst. Han dömdes för våldtäkt på barn.

    Vilket samhälle vi lever i!

    Eftersom källan innehåller namnuppgifter och bild på förövaren väljer jag att inte publicera detta för tillfället.


    Senast ändrad av Ezzlirsk den 2010-08-11, 19:55, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  RedCloud 2010-08-11, 19:09

    fullblodsrassen skrev:som dessutom är somalier

    självklart, jag tror faktiskt att det ligger i blodet/generna att utföra sådana handlingar.
    Vad tror du ?

    Och hade det inte varit en somalier hade denna tråd aldrig skapats....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Somalier

    Inlägg  Secrist 2010-08-11, 19:12

    självklart, jag tror faktiskt att det ligger i blodet/generna att utföra sådana handlingar.

    Det finns det nog ingen som tror (hoppas jag). Men något fel är det ju när den kartläggning som GP (Göteborgsposten, inte Göran Persson) lät göra för en tid sedan visar på en våldsam överrepresentation i brottstatistiken för gruppen Somalier.
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-08-11, 19:13

    RedCloud skrev:
    fullblodsrassen skrev:som dessutom är somalier

    självklart, jag tror faktiskt att det ligger i blodet/generna att utföra sådana handlingar.
    Vad tror du ?

    Och hade det inte varit en somalier hade denna tråd aldrig skapats....

    Ibland börjar man undra, eller hur RedCloud? Wink Jag nämnde det för att det kan vara orsaken till att det är så tyst om det.

    Både ja och nej. Anledningen är att det är i det närmsta helt tyst om detta i media. Det är inte etniciteten som är det viktiga dock, det är att dåren bara fick samhällstjänst för att ha begått våldtäkt på barn. Bara i Sverige! Anders Borg kan säkerligen få mer rättvisa om någon ifrågasätter hästsvansen, men om man våldtar ett barn är allt lugnt.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-11, 19:13

    Frågan är vem av er det är som är rasist.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-11, 19:15

    Det låter nästan som ezzlirsk hellre ser gärningsmannen än offret,
    Tror inte gärningsmannens ursprung spelar någon roll för 5 åringen, det är lika illa vilket som!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  RedCloud 2010-08-11, 19:15

    Men något fel är det ju när den kartläggning som GP (Göteborgsposten, inte Göran Persson) lät göra för en tid sedan visar på en våldsam överrepresentation i brottstatistiken för gruppen Somalier.

    Exakt VAD säger den statistiken ?

    Att samhällets absolut i särklass fattigaste skara begår brott
    eller
    "det vet man ju hur negrer är ?"
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-08-11, 19:18

    MartinLindgren skrev:Det låter nästan som ezzlirsk hellre ser gärningsmannen än offret,
    Tror inte gärningsmannens ursprung spelar någon roll för 5 åringen, det är lika illa vilket som!

    Nej. Jag tycker att det är förjävligt, helt jävla sinnesjukt, att man får samhällstjänst för att våldta ett 5-årigt barn, oavsett vilken hudfärg man har. Frågan är dock om ni ens vågar kritisera gärningen, utan att försvara gärningsmannen just på grund av dennes etnicitet? Allt blir omvänt...


    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  RedCloud 2010-08-11, 19:23

    att man får samhällstjänst för att våldta ett 5-årigt barn, oavsett vilken hudfärg man har


    Sverige har tack och lov en lång tradition av att inte spärra in BARN i fängelse.

    BARN är man enligt svensk lag fram tills man fyllt 18 och blir myndig.

    Allt blir omvänt...

    Som sagt, hade förövaren inte varit svart hade du ALDRIG skapat den här tråden.
    Du och din bruna agenda är liksom avslöjad för l-ä-n-g-e sedan.
    Vem försöker du lura ?
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-08-11, 19:30

    RedCloud skrev:
    Sverige har tack och lov en lång tradition av att inte spärra in BARN i fängelse.

    BARN är man enligt svensk lag fram tills man fyllt 18 och blir myndig.


    Du är en mycket sjuk människa om du anser att lite samhällstjänst är straff nog för att våldta ett 5-årigt barn. "Barnet" i fråga, våldtäktsmannen, är till och med skäggigare än vad jag är. Och får snart körkort, går på gymnasiet och kan leva sitt liv som vanligt även när han nu våldtagit ett barn. Men du kanske anser att somalier är lika intelligensrika som en amöba? Då kan man ju förstå att han såklart inte ska straffas, han är ju helt enkelt inkapabel till att förstå och resonera.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  RedCloud 2010-08-11, 19:34


    Du är en mycket sjuk människa om du anser att lite samhällstjänst är straff nog för att våldta ett 5-årigt barn.

    Jag har inte ens uttalat mig om straffsatsen.....

    är till och med skäggigare än vad jag är

    Det ändrar inte det faktum att konungariket Sverige följer FNs deklaration om vem som är barn eller inte.

    Men du kanske anser att somalier är lika intelligensrika som en amöba?

    Nej jag tror att de står snäppet över din klass faktiskt...
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-08-11, 19:36

    [quote="RedCloud"]


    Jag har inte ens uttalat mig om straffsatsen.....

    Skitsamma. Vad anser du om några veckors samhällstjänst då? Man kan inte tillåta folk våldta barn och komma undan med lite "straffarbete" i ett par veckor. Tycker inte jag i alla fall.

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  RedCloud 2010-08-11, 19:40

    "ett par veckor"

    Du gillar hämd va ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  redalert 2010-08-11, 19:44

    RedCloud skrev:"ett par veckor"

    Du gillar hämd va ?

    Du gillar straff-frihet va?

    I synnerhet om det kan ge några politiska poäng!
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-08-11, 19:45

    RedCloud skrev:"ett par veckor"

    Du gillar hämd va ?

    Kan du svara på frågan eller? Eller är du så jävla vänster att du inte ens tycker att gärningsmän som våldtar barn ska få ett "kännbart" och proportionellt straff?! Om ditt barn skulle bli våldtaget, oavsett om förövaren hette Pelle eller Ashmir, skulle du tycka att det var helt rättvist åt din förkrossade dotter som fått ett ärr för livet, om gärningsmannen kom undan med några veckors papperstömning?

    Och nej, hämnd är jag inte för. Däremot skulle jag inte gråta om våldtäktsmän satt inne för resten av livet. Dem har inget i vårt samhälle att göra, hur mycket du än beundrar dessa.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  RedCloud 2010-08-11, 19:46

    Du gillar straff-frihet va?

    Och du påstår att du mår bra ?

    med några veckors

    suck, skriv ut hela domen tack...
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-11, 19:49

    Hoppas han inte fick samhällstjänst på ett dagis.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Poor

    Inlägg  Secrist 2010-08-11, 23:29

    Exakt VAD säger den statistiken ?

    Att samhällets absolut i särklass fattigaste skara begår brott
    eller
    "det vet man ju hur negrer är ?"


    Varför skulle somalier vara fattigare än andra invandrargrupper?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-11, 23:38

    RedCloud skrev:
    att man får samhällstjänst för att våldta ett 5-årigt barn, oavsett vilken hudfärg man har


    Sverige har tack och lov en lång tradition av att inte spärra in BARN i fängelse.

    BARN är man enligt svensk lag fram tills man fyllt 18 och blir myndig.

    Allt blir omvänt...

    Som sagt, hade förövaren inte varit svart hade du ALDRIG skapat den här tråden.
    Du och din bruna agenda är liksom avslöjad för l-ä-n-g-e sedan.
    Vem försöker du lura ?


    Varför tysta ner detta vidriga brott?

    Borde inte ett så grovt brott leda till mer omfattande åtgärder?

    Sponsored content


    Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst. Empty Sv: Praktikant stoppade penis i 5-årings mun - får samhällstjänst.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 03:54