Så var det med deras (o) ärlighet!
F-n vilken äcklig typ!
F-n vilken äcklig typ!
Vercingetorix skrev:Dessa åsikter ventileras vid frukostbord inom alla falanger, ja...
Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Dessa åsikter ventileras vid frukostbord inom alla falanger, ja...
Möjligt! men nu är det inte det jag vill okusera på! det är att han inte står för vad han säger! är alla Moderater och högeranhängare som honom?
Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Dessa åsikter ventileras vid frukostbord inom alla falanger, ja...
Möjligt! men nu är det inte det jag vill okusera på! det är att han inte står för vad han säger! är alla Moderater och högeranhängare som honom?
Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Vercingetorix skrev:Dessa åsikter ventileras vid frukostbord inom alla falanger, ja...
Att inte leva som man lär är väl annars en paradgren bland vänsterpolitiker, synes det... Proletariatagitatorn blir godsherre, antibostadsrättspolitiker blir stolt bostadsrättsinnehavare för en spottstyver, friskolehatare sätter sina egna barn på friskola, "Det är fräckt att betala skatt"-politiker ertappas med händerna i så många syltburkar att en bläckfisk skulle bli avundsjuk, fredsmäklande statsminister som visar sig ha haft all kännedom om Boforsaffären, "Alla ska med"-politiker ser till att dottern får förtur till prestigefyllt ambassadknäck, företrädare för miljoner arbetare ser till att sko sig med allehanda fallskärmar och skyhöga arvoden...
The list could go on, and on, and on, and....
"We are all created equal. Some are just more equal than others."