Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
MartinLindgren
RedCloud
Blåfront
7 posters

3 olika budgetar från den grönröda röran

Blåfront

Antal inlägg : 5440

3 olika budgetar från den grönröda röran Empty 3 olika budgetar från den grönröda röran

Inlägg  Blåfront 2009-04-29, 11:39

Vad tycker V och MP om rödingarnas budget?

Vad kommer rödingarna tycka om V och MP budget?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

3 olika budgetar från den grönröda röran Empty Sv: 3 olika budgetar från den grönröda röran

Inlägg  RedCloud 2009-04-29, 11:56

"Vad tycker V och MP om rödingarnas budget?"

din lilla barnsliga valp, om du ändå kunde uttrycka dig korrekt.

(v) är nog de som är rödast i det gänget, så varför envisas du med att kalla (s) för rödingar ?
    det var lääääääänge sedan de var det.
    Blåfront

3 olika budgetar från den grönröda röran Empty Sv: 3 olika budgetar från den grönröda röran

Inlägg  Blåfront 2009-04-29, 12:02

RedCloud skrev:"Vad tycker V och MP om rödingarnas budget?"

din lilla barnsliga valp, om du ändå kunde uttrycka dig korrekt.

(v) är nog de som är rödast i det gänget, så varför envisas du med att kalla (s) för rödingar ?
    det var lääääääänge sedan de var det.

Alltid lika kul när du tar åt dig röding Very Happy

Du kan gnälla som en kärring hur mycket du vill... sossar är rödingar
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-04-29, 13:36

Vad är du då, Mr. Blåfront?
    EN BLÅNÄSA SOM UTSÖNDRAR BLÅRÖK!
    En blårök som smutsar ner omgivningarna, No
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-04-29, 14:10

Blåfront skrev:Du kan gnälla som en kärring hur mycket du vill... sossar är rödingar
    Tyvärr har du fel. Sossarna har tappat färgen alltmer med tiden. Vi får hoppas att de snart inser att en blåkopia, inte är något annat än en just en kopia, och dessutom en suddig sådan.

Ska de överhuvudtaget vara kvar i trafik, behöver de genomgå en renovering till originalskick.
    .
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2009-04-29, 14:13

formsvackan skrev:
    Blåfront skrev:Du kan gnälla som en kärring hur mycket du vill... sossar är rödingar
    Tyvärr har du fel. Sossarna har tappat färgen alltmer med tiden. Vi får hoppas att de snart inser att en blåkopia, inte är något annat än en just en kopia, och dessutom en suddig sådan.

Ska de överhuvudtaget vara kvar i trafik, behöver de genomgå en renovering till originalskick.
    .

"Ska de överhuvudtaget vara kvar i trafik, behöver de genomgå en renovering till originalskick."

Eller inte, tycker dem är på helt rätt spår. Finns det inga sossar härinne längre?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-04-29, 15:10

R.O.F.L skrev:Eller inte, tycker dem är på helt rätt spår. Finns det inga sossar härinne längre?
    Du är i din fulla rätt att tycka vad du vill om sossarnas val av spår, och det är jag också. Socialdemokratin i Sverige seglar idag under falsk flagg, och att driva högerpolitik får högern baske mig klara av själva.

Om denna utveckling fortsätter kommer Sverige snart att vara i samma situation som USA, med två stora högerblock som kämpar om makten, men det ena låtsas vara litet mindre höger än det andra.

Det behövs ett seriöst och tydligt vänsteralternativ i svensk politik. De små människornas intressen måste kunna tas tillvara på ett verkligt sätt, inte bara med ord i valrörelser och propagandistiska utspel.
    .
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-04-29, 15:19

blåfronten har bevakat och bevakat! ska de röda komma med nåt förslag som jag kan klaga på! tillslut kommer budgetförslaget och naturligtvis så slår han ner på det! innan han ens läst hela! vilken kille?
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

3 olika budgetar från den grönröda röran Empty hmmm

Inlägg  R.O.F.L 2009-04-29, 15:20

formsvackan skrev:
    R.O.F.L skrev:Eller inte, tycker dem är på helt rätt spår. Finns det inga sossar härinne längre?
    Du är i din fulla rätt att tycka vad du vill om sossarnas val av spår, och det är jag också. Socialdemokratin i Sverige seglar idag under falsk flagg, och att driva högerpolitik får högern baske mig klara av själva.

Om denna utveckling fortsätter kommer Sverige snart att vara i samma situation som USA, med två stora högerblock som kämpar om makten, men det ena låtsas vara litet mindre höger än det andra.

Det behövs ett seriöst och tydligt vänsteralternativ i svensk politik. De små människornas intressen måste kunna tas tillvara på ett verkligt sätt, inte bara med ord i valrörelser och propagandistiska utspel.
    .

Håller med om att det måste finnas en stark opposition. En stark opposition är mycket viktig för att demokratin ska fungera. Att S valde en Allians, falang eller koalition är förödande som du säger Formsv. Ett förhastat beslut då S fortfarande hade opinionssiffrorna med sig. Skulle kännts som mera naturligt att S politiska väg hade vuxit fram mera naturligt (Vänster eller höger).
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-04-29, 15:24

Redvictory skrev:blåfronten har bevakat och bevakat! ska de röda komma med nåt förslag som jag kan klaga på! tillslut kommer budgetförslaget och naturligtvis så slår han ner på det! innan han ens läst hela! vilken kille?

Ja- det var det värsta - som en HÖK bevakar denne..
    ( påminner mig om höken i yggdrassill..tror han var de onda jättarnas redskap..
    i mytologin)
    Visst vore det bättre att lägga energin på att göra lite nytta
    kan jag tycka. Men å andra sidan- det gör ju att man lär sig
    vad "blåfront" faktiskt står för...
    Övervakning...det går lixom igen på alla plan..Tex: FRA, IPRED
    för att nämna några..
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-04-29, 15:27

Susz X skrev:
    Redvictory skrev:blåfronten har bevakat och bevakat! ska de röda komma med nåt förslag som jag kan klaga på! tillslut kommer budgetförslaget och naturligtvis så slår han ner på det! innan han ens läst hela! vilken kille?

i mytologin)
    för att nämna några..

Very Happy
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-04-29, 15:35

Jag har läst ditt favoritparti kommunisterna

Jag följde en del av mp's presentation på svt

man bara skryter och lägger till extra miljarder mer än regeringen

Det kan en 5 åring ochså göra
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-04-29, 15:38

Susz X skrev:

i mytologin)
    för att nämna några..

Det som thomas bodström la grunden för menar du som ni röstade för 2006?
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-04-29, 15:48

Bodström är passee- honom bryr jag mig inte om alls- och jag äär politiskt obunden- det har jag rätt att vara din tjööt.
    Finns viktigare att välja att se, eftersom jag kommer att rösta på dem som är minst ONDA:så ni är frimurare..Kände givetvis igen blue heavens nya nickfoto..
    Frimurare går hand i hand med annat..Inget nytt under solen..

http://images.google.se/imgres?imgurl=http://whoyoucallingaskeptic.files.wordpress.com/2009/03/freemason.jpg&imgrefurl=http://whoyoucallingaskeptic.wordpress.com/2009/03/15/freemasons-amongst-us/&usg=__Zlp59yoZzuvqw4fQ2cbIsw08YP0=&h=320&w=318&sz=35&hl=sv&start=1&um=1&tbnid=cnV_ou2BryNOdM:&tbnh=118&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dfreemason%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26um%3D1

http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=VarldsordningText

http://satanism.faithweb.com/

http://www.aftonbladet.se/kultur/huvudartikel/article458560.ab

Senast ändrad av Susz X den 2009-04-29, 15:53, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-04-29, 15:51

FRA lagen är ju ett av alliansens skapelser, dom drev igen lagen trots en massiv folkstorm, No
    Något inte ens du Mr. Blåfront kan motsäga, utan att förlora all trovärdighet, om du nu har någon kvar att förlora?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-04-29, 15:52

"Det kan en 5 åring ochså göra"

gör det då !
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-04-29, 15:59

Finns meer som går hand i hand med dagens maktgirighets rena ONDSKA!
    Kolla den du:
    http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2232
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2009-04-29, 16:00

R.O.F.L skrev:Att S valde en Allians, falang eller koalition är förödande som du säger Formsv. Ett förhastat beslut då S fortfarande hade opinionssiffrorna med sig.
    Jag tror inte alls att jag sagt detta. Jag "beklagar" mig över att sossarna ägnar sig åt högerpolitik. Vi pratar förmodligen om olika saker du och jag.
    R.O.F.L skrev:Skulle kännts som mera naturligt att S politiska väg hade vuxit fram mera naturligt (Vänster eller höger).
    Jag tycker inte att det känns det minsta naturligt att "S politiska väg har vuxit fram" högerut.
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-04-29, 17:06

Mona verkar inte ha så mycket egna ideer

Kopierar allians med de rödgröna

Kopierar Obama med S WE CAN

Kopierar Rot och Miljöpremien

No

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 05:59