Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
formsvackan
DMustaine
ericTheDog
F.I.S.T
RedMentalCase
berralarzon
10 posters

    Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-03, 20:51

    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    theward skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:RMC undrar: "Vad är det för folk ni har på vänsterkanten egentligen."

    Det är bra manskap rakt igenom.


    Jag håller med, de/ni är jättebra för oss och vår sak.......

    Grönsaker??
    Jepp håller med till 110% TW
    //berra


    Logga in med ditt riktiga nick istället. De flesta har sperrat berra.

    Problemet är väl att det riktiga nicket framstår som riktig galen, berra bara framstår som gravt efterbliven.....
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  berralarzon 2010-08-03, 20:53

    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    theward skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:RMC undrar: "Vad är det för folk ni har på vänsterkanten egentligen."

    Det är bra manskap rakt igenom.


    Jag håller med, de/ni är jättebra för oss och vår sak.......

    Grönsaker??
    Jepp håller med till 110% TW
    //berra


    Logga in med ditt riktiga nick istället. De flesta har sperrat berra.

    Jaha intresseklubben noterar! är du admin numera och har koll eller? just ja du skulle ju bara vara en kort tid gått ett kvartal snart seda du skrev det i ett inlägg råttan/eTd.
    Vilket fån du gör dig till.

    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-03, 20:56

    Logga in med ditt andra nick så kan vi diskutera mitt utträde.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  berralarzon 2010-08-03, 20:58

    ericTheDog skrev:Logga in med ditt andra nick så kan vi diskutera mitt utträde.
    Haha.. du sitter ju redan på pottkanten med rmc och där får ni två hållas bäst ni vill.
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-03, 20:59

    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:Logga in med ditt andra nick så kan vi diskutera mitt utträde.
    Haha.. du sitter ju redan på pottkanten med rmc och där får ni två hållas bäst ni vill.
    //berra


    Fel nick.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  berralarzon 2010-08-03, 21:08

    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:Logga in med ditt andra nick så kan vi diskutera mitt utträde.
    Haha.. du sitter ju redan på pottkanten med rmc och där får ni två hållas bäst ni vill.
    //berra


    Fel nick.

    Du blir inte mer trovärdig för du att kallar //berra för ett slasknick men roar det dig så fortsätt som det fjån du mera ses som.
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-03, 21:15

    Att berra är ett slasknick påverkar vare sig din eller min trovärdighet. Det är något alla redan vet förstår du.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  berralarzon 2010-08-03, 21:26

    ericTheDog skrev:Att berra är ett slasknick påverkar vare sig din eller min trovärdighet. Det är något alla redan vet förstår du.

    Ja alla förstår att du är fjan eTd ja, undantagna då rmc/gustavander samt rövbölden redalert
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-03, 23:38

    berra slaskar vidare...
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  RedMentalCase 2010-08-04, 00:37

    Jag har också fått ett PM, från berra.

    Det löd:

    Snälla Gustav, jag är alldeles rådvill, foliet rc och de andra tokavänster har uteslutit mig ur sin mejllista, kan jag få vara med i er istället ?
    PS Jag trodde att vi i vänstern hade empati men de tycks ha tröttnat på DS



    Sånt här ska jag alltså få mig till livs ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-04, 00:38

    KAn det vara så att muppvänstern tröttnat på slaskandet ifrån berra? Har de inte ens koll på sina egna dubbelnick. Vilka makalösa fjantar.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-04, 02:02

    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:Att berra är ett slasknick påverkar vare sig din eller min trovärdighet. Det är något alla redan vet förstår du.

    Ja alla förstår att du är fjan eTd ja, undantagna då rmc/gustavander samt rövbölden redalert
    //berra


    Que??

    Sponsored content


    Detta får jag mig till livs från en tjyv. - Sida 2 Empty Sv: Detta får jag mig till livs från en tjyv.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:33