RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
På vilket vis, ballade F.I.S.T ur???
RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
Jag tycker det är positivt att även mentalfaller RMC får yttra sig, synd vara att det aldrig blir nåt politiskt eller samhällsdebatt från honom, han sitter bara och väntar på att debatten ska börja, så han kan förstöra den igen
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
Jag tycker det är positivt att även mentalfaller RMC får yttra sig, synd vara att det aldrig blir nåt politiskt eller samhällsdebatt från honom, han sitter bara och väntar på att debatten ska börja, så han kan förstöra den igen
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
Skitsnack och det vet du själv, trots dina bokstäver.
theward skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
Skitsnack och det vet du själv, trots dina bokstäver.
nää F.I.S.T har helt rätt, som oftast
theward skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
Tycker tokhögern ska komma på ett besök på ett stormöte..med tex Svenska Fibromylagiföreningen och säga det de sagt här.
"Hell have no fury, like a woman scorn"...
plus en liten skara män som inte heller kommer att vara så fulla av förståelse och nåd för dessa herrar
RedMentalCase skrev:Jaaa FIST du har helt rätt.
Mannen med kärringsjukan har just bekräftat.
theward skrev:RedMentalCase skrev:Jaaa FIST du har helt rätt.
Fattar inte att du står ut med dig själv öht.
Omgivningen lär ju absolut inte göra det
ps du kunde ju provat att var jag i morse.....
tog mig knappt ur sängen och fötter rygg och ben värker så att stå upp eller gå gör fruktansvärt ont....
och ja, jag är tvungen att ta medicin om jag ska orka åka och handla lite(fick välbehövlig lön igår)
Annars blir de mest vila idag, för att klara av morgondagens eftermiddagspass...
fast jag ska nog försöka åka ut i båten en sväng med tjejen och pimpla abborre i eftermiddag....
Det är inte speciellt jobbigt, men oerhört kul och stimulerande
F.I.S.T skrev:theward skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Så tidigt på morron och diagnosen FIST har redan ballat ur och lallar fritt .
Tycker tokhögern ska komma på ett besök på ett stormöte..med tex Svenska Fibromylagiföreningen och säga det de sagt här.
"Hell have no fury, like a woman scorn"...
plus en liten skara män som inte heller kommer att vara så fulla av förståelse och nåd för dessa herrar
Undrar vad de skulle säga om Prinsessan M fick fibromyalgi... skulle sjukdom erkännas då ??.... de klarar ju bara av att känna "empati" uppåt i leden
RedMentalCase skrev:Är det möjligt att göra sig till mer offer än du FIST ?
Snart kommer du väl draganes här med ett kors på axeln.
F.I.S.T skrev:theward skrev:RedMentalCase skrev:Jaaa FIST du har helt rätt.
Fattar inte att du står ut med dig själv öht.
Omgivningen lär ju absolut inte göra det
ps du kunde ju provat att var jag i morse.....
tog mig knappt ur sängen och fötter rygg och ben värker så att stå upp eller gå gör fruktansvärt ont....
och ja, jag är tvungen att ta medicin om jag ska orka åka och handla lite(fick välbehövlig lön igår)
Annars blir de mest vila idag, för att klara av morgondagens eftermiddagspass...
fast jag ska nog försöka åka ut i båten en sväng med tjejen och pimpla abborre i eftermiddag....
Det är inte speciellt jobbigt, men oerhört kul och stimulerande
Hero !!
Secrist skrev:Jag fick skavsår när jag var ute och gick igår. Om de rödgröna vinner valet, hur många månaders sjukskrivning kan det vara värt tror ni? Ett halvår?
Secrist skrev:Jag fick skavsår när jag var ute och gick igår. Om de rödgröna vinner valet, hur många månaders sjukskrivning kan det vara värt tror ni? Ett halvår?
Secrist skrev:Ingen dag skavsår har aldrig lett till sjukskrivning..
Man vet aldrig. Det är ju valår och de rödgröna försöker ju plocka politiska poäng på sjukförsäkringen och jag kanske anser att det är omänskligt att tvingas gå till jobbet med skavsår?
x-medborgare skrev:Secrist skrev:Jag fick skavsår när jag var ute och gick igår. Om de rödgröna vinner valet, hur många månaders sjukskrivning kan det vara värt tror ni? Ett halvår?
Ingen dag skavsår har aldrig lett till sjukskrivning.. Men får du en infektion kan du ju alltid gå till vårdcentralen och få lite PC/AB Sedan kan ju ju vara hemma din "egen" vecka..
Secrist skrev:I en annan tråd ondgjorde du dig över svartmålningar och överdrifter... Men du verkar inte ha några problem med det alls, märker jag...
Hallå, det var ett inlägg med glimten i ögat. Känn lugnet. Sätt dig och rabbla Marx teorier ellet nåt.
Secrist skrev:Ja har vandrat över 3 mil i ösregn med ordentliga skavsår som täckte hela hälen och halva trampdynan...
Kan meddela att jag hade grymma skavsår efter att varit med i kortegen på Victorias bröllop. Hade kängor som inte var ingångna. Aj!