Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Och jag kan inte annat än hålla med Jan...

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Och jag kan inte annat än hålla med Jan... Empty Och jag kan inte annat än hålla med Jan...

    Inlägg  DMustaine 2010-07-23, 00:20



    Jan Guilliou sade: ”Risken för populistisk lagstiftning är betydligt mindre med Beatrice Ask som justitieminister än om den olyckan Thomas Bodström kommer tillbaka i jobbet."

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7504712.ab

    För populism det är något jag tror våra sossar är bäst på i västvärlden!
    Tur att vår allians är bäst i väst på annat, typ ekonomi!!!! Helt otroooligt att jag skulle hålla med Jan för en gångs skull Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Och jag kan inte annat än hålla med Jan... Empty Sv: Och jag kan inte annat än hålla med Jan...

    Inlägg  x-medborgare 2010-07-23, 00:23

    DMustaine skrev:

    Jan Guilliou sade: ”Risken för populistisk lagstiftning är betydligt mindre med Beatrice Ask som justitieminister än om den olyckan Thomas Bodström kommer tillbaka i jobbet."

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7504712.ab

    För populism det är något jag tror våra sossar är bäst på i västvärlden!
    Tur att vår allians är bäst i väst på annat, typ ekonomi!!!! Helt otroooligt att jag skulle hålla med Jan för en gångs skull Very Happy

    Jan Guilliou Tycker jag är en självgod pösmunk och vad det gäller dom andra två..
    Så håller ingen av dem måttet enl mig.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Och jag kan inte annat än hålla med Jan... Empty Sv: Och jag kan inte annat än hålla med Jan...

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-07-23, 00:32

    x-medborgare skrev:
    DMustaine skrev:

    Jan Guilliou sade: ”Risken för populistisk lagstiftning är betydligt mindre med Beatrice Ask som justitieminister än om den olyckan Thomas Bodström kommer tillbaka i jobbet."

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7504712.ab

    För populism det är något jag tror våra sossar är bäst på i västvärlden!
    Tur att vår allians är bäst i väst på annat, typ ekonomi!!!! Helt otroooligt att jag skulle hålla med Jan för en gångs skull Very Happy

    Jan Guilliou Tycker jag är en självgod pösmunk och vad det gäller dom andra två..
    Så håller ingen av dem måttet enl mig.



    Hmm, Jag tror jag håller med X här.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Och jag kan inte annat än hålla med Jan... Empty Jan

    Inlägg  Secrist 2010-07-23, 00:35

    Jans inlägg får väl anses vara ett slag i ansiktet på forumvänstern. De är ju snabba att hylla hans åsikter i vanliga fall. Tveksamt om vi får se det här.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Och jag kan inte annat än hålla med Jan... Empty Sv: Och jag kan inte annat än hålla med Jan...

    Inlägg  x-medborgare 2010-07-23, 00:39

    Secrist skrev:Jans inlägg får väl anses vara ett slag i ansiktet på forumvänstern. De är ju snabba att hylla hans åsikter i vanliga fall. Tveksamt om vi får se det här.

    Tja när det gäller mig har jag nog aldrig hyllat nått av det han klämmer ur sig.. Very Happy Så det får bli vissa vänster fast ni har svårt för det..

    Sponsored content


    Och jag kan inte annat än hålla med Jan... Empty Sv: Och jag kan inte annat än hålla med Jan...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:34