Fan så less jag blir ibland på många av er!
Ni är fan sorgliga!
På båda sidor.
Detta ständiga ifrågasättande av folks arbete och försörjning. Vad fan har ni med det att göra? Att hånfullt påstå att man skulle ljuga om vad man jobbar med är så djävla larvigt.
Och påståenden om att man inte kan ha jobb om man sitter härinne och skriver.
Hallå! Verkligheten, har ni varit i den nån gång?
Idag är det ytterst få arbetsplatser som inte är uppkopplade. Visst, jobbar man som t ex chaufför är det kanske inte så smart att sitta och skriva inlägg på jobbet, men sitter man på kontor, så är det absolut inga problem. Jag sitter t ex på jobbet just nu, och min chef sitter snett emot mig. Så länge jag svarar i telefonen när det ringer, får jag göra vad jag vill när det inte ringer....
Och dessa hånfulla nedsättande kommentarer hit och dit. Som bara har ett enda syfte. Att trycka ner motståndaren. Dom som är sjukskrivna, dom hånas. Och det kommer rena påhopp om att dom skulle vara fuskare och snyltare. Arbetslösa häcklas, och hånas för att dom inte har jobb. Utan att den som skriver har den blekaste aning om hur det egentligen ligger till. Men man har i alla fall något att trycka till den andre med.
Och alla påstår ni er försvara demokrati och mänskliga rättigheter. Det är då inte det ni visar i praktiken.
SORGLIGT!