color=yellow]Inte jag heller.[/color][/quote]
Vad är då problemet med att han eventuellt gjort det?
Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]
Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]
x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]
ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]
2000 kr "till Anna" Det är inte sexchatt.Möjligen sexfnatt..
ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Demona Stahlin skrev:Tycker vänsterkartellen att det går att försvara mona sahlins brott?
Eller vad tycker DAO?
Vilket brott?
Jag känner inte till att hon blivit dömd nån gång?
Mona har blivit dömd för all framtid av högeranhängarna och deras ledare dvs de som inte anser att Littorin gjort nåt fel då han köpte en protituerad!
Han nekar ju. Mona nekade inte till sitt "brott" har du missat det?
Varför vågade han inte sitta kvar då som minister om han verkligen är oskyldig?
Det är ju en annan fråga.
Jag vet ju vad jag tror är sant eller inte men det är fortfarande en skillnad mellan dem.
Tänk på att mona faktiskt kan bli vår nya statsminister. Jag känner stor oro för detta. Littorin har ju avgått efter sitt "eventuella" klavertramp. Det är ju så man skall göra. Han har blivit en belastning även om det är sant eller inte.
Som tur är är Mona också en belastning men hon verkar inte fatta det. (hur nu detta kan vara möjligt)
Littorin har erkänt att han har sexchattat...
oj oj oj. Det var ju alldeles fruktansvärt. men vänta nu. Är det samma sak eller ens olagligt?
Nej nej men det är en början till att få en kontakt... Då misstänker man ju att det har hänt mer än så...
Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]
Ja tack dom tar jag gärna emot! . Ja allvarligt så om Littorin hade varit smart och om det är så att han inte har köpt sex så skulle han inte lämnat regeringen så snabbt. Sen stämmer det säkert att han har mått dåligt pga skiljsmässan och så... Detta som han blev anklagad för blev för mycket för honom som fick "bägaren att rinna över" och då orkade han inte med mer....Det är min teori...
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:Demona Stahlin skrev:Tycker vänsterkartellen att det går att försvara mona sahlins brott?
Eller vad tycker DAO?
Vilket brott?
Jag känner inte till att hon blivit dömd nån gång?
Mona har blivit dömd för all framtid av högeranhängarna och deras ledare dvs de som inte anser att Littorin gjort nåt fel då han köpte en protituerad!
Han nekar ju. Mona nekade inte till sitt "brott" har du missat det?
Varför vågade han inte sitta kvar då som minister om han verkligen är oskyldig?
Det är ju en annan fråga.
Jag vet ju vad jag tror är sant eller inte men det är fortfarande en skillnad mellan dem.
Tänk på att mona faktiskt kan bli vår nya statsminister. Jag känner stor oro för detta. Littorin har ju avgått efter sitt "eventuella" klavertramp. Det är ju så man skall göra. Han har blivit en belastning även om det är sant eller inte.
Som tur är är Mona också en belastning men hon verkar inte fatta det. (hur nu detta kan vara möjligt)
Littorin har erkänt att han har sexchattat...
oj oj oj. Det var ju alldeles fruktansvärt. men vänta nu. Är det samma sak eller ens olagligt?
Nej nej men det är en början till att få en kontakt... Då misstänker man ju att det har hänt mer än så...
Jaha och en sen då?
ANNA2LINK skrev:
Littorin måste säkert gå ut i massmedia och berätta sanningen till slut... Om det inte blir för jobbigt för honom...
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Littorin måste säkert gå ut i massmedia och berätta sanningen till slut... Om det inte blir för jobbigt för honom...
Men vari ligger det fasansfulla i att han under rådande omständigheter köpte sex?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Men vari ligger det fasansfulla i att han under rådande omständigheter köpte sex?
ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]
Ja tack dom tar jag gärna emot! . Ja allvarligt så om Littorin hade varit smart och om det är så att han inte har köpt sex så skulle han inte lämnat regeringen så snabbt. Sen stämmer det säkert att han har mått dåligt pga skiljsmässan och så... Detta som han blev anklagad för blev för mycket för honom som fick "bägaren att rinna över" och då orkade han inte med mer....Det är min teori...
Som sagt. Jag vet ju vad jag tror om denna historien. Men fortfarande så har inte jag sett några bevis eller något erkännande. Sexchatt eller inte.