Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
redalert
Redvictory
Dao
theward
Demona Stahlin
9 posters

Går det att försvara mona sahlins brott?

Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Går det att försvara mona sahlins brott? - Sida 2 Empty Sv: Går det att försvara mona sahlins brott?

Inlägg  Thetaxpayer 2010-07-12, 19:11

color=yellow]Inte jag heller.[/color][/quote]

Vad är då problemet med att han eventuellt gjort det?

ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Går det att försvara mona sahlins brott? - Sida 2 Empty Sv: Går det att försvara mona sahlins brott?

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-12, 19:16

Thetaxpayer skrev:color=yellow]Inte jag heller.[/color]

[/quote]

Misstanken mot honom att han har gått längre än så... Han blir ju mer misstänkt när han har lämnat regeringen...
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-07-12, 19:24

[/quote]

2000 kr "till Anna" Det är inte sexchatt.Möjligen sexfnatt..
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-12, 19:29

x-medborgare skrev:

2000 kr "till Anna" Det är inte sexchatt.Möjligen sexfnatt.. [/quote]

Ja tack dom tar jag gärna emot! Very Happy. Ja allvarligt så om Littorin hade varit smart och om det är så att han inte har köpt sex så skulle han inte lämnat regeringen så snabbt. Sen stämmer det säkert att han har mått dåligt pga skiljsmässan och så... Detta som han blev anklagad för blev för mycket för honom som fick "bägaren att rinna över" och då orkade han inte med mer....Det är min teori...
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2010-07-12, 20:05

ANNA2LINK skrev:
    x-medborgare skrev:

Ja tack dom tar jag gärna emot! Very Happy. Ja allvarligt så om Littorin hade varit smart och om det är så att han inte har köpt sex så skulle han inte lämnat regeringen så snabbt. Sen stämmer det säkert att han har mått dåligt pga skiljsmässan och så... Detta som han blev anklagad för blev för mycket för honom som fick "bägaren att rinna över" och då orkade han inte med mer....Det är min teori...[/quote]

Som sagt. Jag vet ju vad jag tror om denna historien. Men fortfarande så har inte jag sett några bevis eller något erkännande. Sexchatt eller inte.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-07-12, 20:16

ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Dao skrev:
    Demona Stahlin skrev:Tycker vänsterkartellen att det går att försvara mona sahlins brott?

Eller vad tycker DAO?

Vilket brott?

Jag känner inte till att hon blivit dömd nån gång?

Mona har blivit dömd för all framtid av högeranhängarna och deras ledare dvs de som inte anser att Littorin gjort nåt fel då han köpte en protituerad! Very Happy

Han nekar ju. Mona nekade inte till sitt "brott" har du missat det? clown

Varför vågade han inte sitta kvar då som minister om han verkligen är oskyldig?

Det är ju en annan fråga.
    Jag vet ju vad jag tror är sant eller inte men det är fortfarande en skillnad mellan dem.
    Tänk på att mona faktiskt kan bli vår nya statsminister. affraid Jag känner stor oro för detta. Littorin har ju avgått efter sitt "eventuella" klavertramp. Det är ju så man skall göra. Han har blivit en belastning även om det är sant eller inte.
    Som tur är är Mona också en belastning men hon verkar inte fatta det. (hur nu detta kan vara möjligt)

Littorin har erkänt att han har sexchattat...

oj oj oj. Det var ju alldeles fruktansvärt. men vänta nu. Är det samma sak eller ens olagligt?

Nej nej men det är en början till att få en kontakt... Då misstänker man ju att det har hänt mer än så...

Jaha och en sen då? affraid
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-12, 20:16

Thetaxpayer skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    x-medborgare skrev:

Ja tack dom tar jag gärna emot! Very Happy. Ja allvarligt så om Littorin hade varit smart och om det är så att han inte har köpt sex så skulle han inte lämnat regeringen så snabbt. Sen stämmer det säkert att han har mått dåligt pga skiljsmässan och så... Detta som han blev anklagad för blev för mycket för honom som fick "bägaren att rinna över" och då orkade han inte med mer....Det är min teori...

Som sagt. Jag vet ju vad jag tror om denna historien. Men fortfarande så har inte jag sett några bevis eller något erkännande. Sexchatt eller inte.[/quote]

Vad tror du då "Skattebetalaren"??? Rolling Eyes
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-12, 20:17

redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Dao skrev:
    Demona Stahlin skrev:Tycker vänsterkartellen att det går att försvara mona sahlins brott?

Eller vad tycker DAO?

Vilket brott?

Jag känner inte till att hon blivit dömd nån gång?

Mona har blivit dömd för all framtid av högeranhängarna och deras ledare dvs de som inte anser att Littorin gjort nåt fel då han köpte en protituerad! Very Happy

Han nekar ju. Mona nekade inte till sitt "brott" har du missat det? clown

Varför vågade han inte sitta kvar då som minister om han verkligen är oskyldig?

Det är ju en annan fråga.
    Jag vet ju vad jag tror är sant eller inte men det är fortfarande en skillnad mellan dem.
    Tänk på att mona faktiskt kan bli vår nya statsminister. affraid Jag känner stor oro för detta. Littorin har ju avgått efter sitt "eventuella" klavertramp. Det är ju så man skall göra. Han har blivit en belastning även om det är sant eller inte.
    Som tur är är Mona också en belastning men hon verkar inte fatta det. (hur nu detta kan vara möjligt)

Littorin har erkänt att han har sexchattat...

oj oj oj. Det var ju alldeles fruktansvärt. men vänta nu. Är det samma sak eller ens olagligt?

Nej nej men det är en början till att få en kontakt... Då misstänker man ju att det har hänt mer än så...

Jaha och en sen då? affraid

Littorin måste säkert gå ut i massmedia och berätta sanningen till slut... Om det inte blir för jobbigt för honom...
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-07-12, 20:19

ANNA2LINK skrev:

Littorin måste säkert gå ut i massmedia och berätta sanningen till slut... Om det inte blir för jobbigt för honom...

Men vari ligger det fasansfulla i att han under rådande omständigheter köpte sex?
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-07-12, 20:23

redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:

Men vari ligger det fasansfulla i att han under rådande omständigheter köpte sex?

Om du inte visste det så fråga: Beatrice Ask!Justitieminister Beatrice Ask (M) tyckte att misstänkta sexköpare skulle få lila delgivningsbrev skickade till sig.
    Så att alla kunde se vad de misstänktes för.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7446605.ab
    http://www.regeringen.se/sb/d/2593/a/116601

Very Happy
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-12, 20:37

redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:

Han blir ju mer misstänkt för att ha gjort det om han håller sig undan...
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2010-07-12, 20:37

ANNA2LINK skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    x-medborgare skrev:

Som sagt. Jag vet ju vad jag tror om denna historien. Men fortfarande så har inte jag sett några bevis eller något erkännande. Sexchatt eller inte.

Vad tror du då "Skattebetalaren"??? Rolling Eyes [/quote]

Vad jag tror är ovesäntligt. Men jag förstår att han avgår om man säger så. Inte lätt att försvara sig mot något sådant.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 16:04