Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
lazy
Kakmonstret
F.I.S.T
Dao
RedCloud
marxisten
redalert
theward
berralarzon
RedMentalCase
x-medborgare
ericTheDog
16 posters

Littorin vs. Toblerone

ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Littorin vs. Toblerone - Sida 3 Empty Sv: Littorin vs. Toblerone

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-11, 16:41

marxisten skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja så varför kommenterar han inte händelsen kan man undra???
    Han varken dementerar, erkänner, svara på några journalisters frågor, ingenting. Han bara avgår, innan artikeln ens publicerats... Säga vad man vill, men ett sånt beteende tyder enligt mig på att det ligger en hund begraven någonstans.

Ja det verkar så... Kanske flera... Cool
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2010-07-11, 16:44

Jag börja undra lite över högern nu. I er värld tycks ju varsomhelst vara accepterat, hur grova brott det än är, så länge han/hon är höger. Däremot så är en händelse som en sosse gjorde för ett och ett halvt decennium sen ytterst allvarligt...

Vår f.d. arbetsmarknadsminister är TORSK, inte allvarligt vrålar högern! Monas choklad för ett och ett halvt DECENNIUM sen är allvarligare!

Vår egen utrikesminister är misstänkt för brott mot mänskligheten. Vad säger högern då. DET ÄR NITE ALLVARLIGT, TÄNK PÅ MONAS CHOKLAD!

Om Reinfeldt skjuter folk med lasersikte, reagerar ni då. Eller är det fortfarande choklad på fel kontokort som är det allvarligaste politiker kan göra?

ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-11, 16:47

marxisten skrev:Jag börja undra lite över högern nu. I er värld tycks ju varsomhelst vara accepterat, hur grova brott det än är, så länge han/hon är höger. Däremot så är en händelse som en sosse gjorde för ett och ett halvt decennium sen ytterst allvarligt...

Vår f.d. arbetsmarknadsminister är TORSK, inte allvarligt vrålar högern! Monas choklad för ett och ett halvt DECENNIUM sen är allvarligare!

Vår egen utrikesminister är misstänkt för brott mot mänskligheten. Vad säger högern då. DET ÄR NITE ALLVARLIGT, TÄNK PÅ MONAS CHOKLAD!

Om Reinfeldt skjuter folk med lasersikte, reagerar ni då. Eller är det fortfarande choklad på fel kontokort som är det allvarligaste politiker kan göra?

Ja du Marxisten man kan undra??? Det är faktsikt skillnad på "brott" och brott"...
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2010-07-11, 17:02

marxisten skrev:Jag börja undra lite över högern nu. I er värld tycks ju varsomhelst vara accepterat, hur grova brott det än är, så länge han/hon är höger. Däremot så är en händelse som en sosse gjorde för ett och ett halvt decennium sen ytterst allvarligt...

Vad är det du insinuerar fjunis? Han säger ju att han inte har gjort det! Ska du döma honom mot hans nekande? Fan ni står upp för våra invandrare när de slår ihjäl gamla svenska damer med brutalt våld! Men nu är ni snabba som fan och dra förhastade slutsatser! Peka ut och anklaga! Jävla fjolleri av ett gäng rabiata kärringar här inne!
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2010-07-11, 17:33

DMustaine skrev:Vad är det du insinuerar fjunis? Han säger ju att han inte har gjort det! Ska du döma honom mot hans nekande?

Han säger fan ta mig inte ett skit, det är ju ett av problemen!

Hans åtgärd var istället att avgå och hålla sig gömd för journalister.
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-11, 17:37

marxisten skrev:
    DMustaine skrev:Vad är det du insinuerar fjunis? Han säger ju att han inte har gjort det! Ska du döma honom mot hans nekande?

Han säger fan ta mig inte ett skit, det är ju ett av problemen!

Hans åtgärd var istället att avgå och hålla sig gömd för journalister.

Ja och det gör ju honom inte mindre misstänkt...
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2010-07-11, 18:53

Det ger er inte rätten att döma honom för någonting!
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-11, 19:36

DMustaine skrev:Det ger er inte rätten att döma honom för någonting!

Mona blir ju hela tiden beskylld för att vara brottsling trotts att det är länge sen "toblerone affären"... Varför ska hon fortfarande beskyllas för det?Hon har ju tagit sitt straff...
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2010-07-11, 19:44

Jag har inte dömt honom. Däremot s¨börjar jag undra om an nu är oskyldig varför han tiger...

F.ö. blev inte Mona heller dömd, men det har ju inte stoppat er att hålla på om en sak som skedde för 15år sen!
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2010-07-11, 19:44

ANNA2LINK skrev:

Mona blir ju hela tiden beskylld för att vara brottsling trotts att det är länge sen "toblerone affären"... Varför ska hon fortfarande beskyllas för det?Hon har ju tagit sitt straff...

Hon blev f.ö. inte dömd för något vad jag vet om...
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-11, 19:57

marxisten skrev:
    ANNA2LINK skrev:

Hon blev f.ö. inte dömd för något vad jag vet om...

Nej men var tvungen att ta "time out" ifrån politiken ett tag. Vad jag kommer ihåg så ångrade hon det som hade hänt djupt.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 11:12