”Inte omöjligt att Aftonbladet kommer att publicera”
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7442643.ab
theward skrev:ericTheDog skrev:Littorin är inte längre en offentlig person.
Aftonbladet har skickligt manipulerat folk att söka gissa VAD Littorin gjort, när den eg. fråga är OM han gjort något.
Reinfeldt har ju nu sagt, att det fanns andra skäl, förutom de angavs förrut
Han var offentligt när "brottet" begicks..och bör därför stå till svars offentligt för det..
Fast rakryggighet och högersympatisier verkar inte gå hand i hand precis
De enda som jag tycker uppriktigt synd om i denna situation är hans barn...
x-medborgare skrev:Chatt med Lena Mellin AB
ericTheDog skrev:theward skrev:ericTheDog skrev:Littorin är inte längre en offentlig person.
Aftonbladet har skickligt manipulerat folk att söka gissa VAD Littorin gjort, när den eg. fråga är OM han gjort något.
Reinfeldt har ju nu sagt, att det fanns andra skäl, förutom de angavs förrut
Han var offentligt när "brottet" begicks..och bör därför stå till svars offentligt för det..
Fast rakryggighet och högersympatisier verkar inte gå hand i hand precis
De enda som jag tycker uppriktigt synd om i denna situation är hans barn...
Att det fanns andra skäl sade Littorin redan dag 1. Inget nytt. Om brottet är direkt relaterat till hans roll som arbetsmarknadsminister så kan jag hålla med om att han borde stå till svars för det. Har han idkat fildelning på sin fritid så tycker jag inte han behöver stå till svars.
ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:Chatt med Lena Mellin AB
Tror inte de kommer publicera om det påstådda brottet är en skitsak.
theward skrev:ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:Chatt med Lena Mellin AB
Varför tjatar ni om Monas Toblerone?
Är det en stor sak eller en skitsak...???
Intressant frågeställning tycker jag
ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:Chatt med Lena Mellin AB
Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
Hur mycket skadar detta förtroendet?
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
Ja förtroendet blir mindre och mindre ju längre Littorin är tyst om det...
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
Littorin är borta nu! men Reinfeldt som ljög om att han inte visste om denna skandal! hade det inte varit bättre att han sagt sanningen?
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
Littorin är borta nu! men Reinfeldt som ljög om att han inte visste om denna skandal! hade det inte varit bättre att han sagt sanningen?
Jo visst... Förtroendet sjunker nog för honom med nu. Inte mig emot...
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
Jo visst... Förtroendet sjunker nog för honom med nu. Inte mig emot...
Nej vi kan snarare tacka både Reinfeldt och Littorin för att de skadar Alliansen! Reinfeldt bör fortsätta på den inslagna linjen!dvs ljuga och lägga ut dimridåer som sedan avslöjas!
Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
RedMentalCase skrev:Redvictory skrev:Reinfeldt kände till Littorinskandalen redan i tisdags! det betyder att han gör en ny pudel likt Ulrika Schenström =affären!
Menar dildon att han haft förtroende tidigare för Reinfeldt och att doldon inte har det nu ?
lazy skrev:Med tanke på alla youtubeklipp med Reinfeldt i naziuniform så är det väl
en inte alltför vild gissning att skadeglädjen är på topp hos RV nu.
ericTheDog skrev:Nu när detta blåst över verkar det som Aftonbladet framstår som fån.
Sen finns det en del dårar inom vänstern som tror att Reinfeldt har ljugit. Dessa dårar kan vi nog lämna åt sitt öde, de flesta av dem hittar förmodligen inte ens till en vallokal.