Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
x-medborgare
redalert
F.I.S.T
Infra
ericTheDog
9 posters

    Littorin avgår av privata skäl

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 01:28

    Infra skrev:Jag hörde två redaktörer i Visby (ja, jag hörde dem på radio)
    glunka om att en större skandal ang. Litorins pårivatliv var
    under uppsegling - att de var rför han själv valde att gå.

    Den ene sa att han trodde det var därför som Litorin sa på
    presskonferensen i morse att "jag är inte snövit" vid sidan av
    "jag är ingen stålman". Vi får väl se.



    Sant eller ej. Jag tror inte det kommer ut i kvällspressen. Av flera anledningar. Denna "skandal" är nämligen också av mycket privat karaktär. Och nånstnas är det rimligt att man lämnar även offentliga personers privatliv ifred. Dessutom är Littorin inte längre minister.

    En annan skandal som inte heller kommit ut ännu är ju den riktiga orsaken till Madeleines brutna förlovning.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  Vercingetorix 2010-07-08, 01:39

    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:Jag hörde två redaktörer i Visby (ja, jag hörde dem på radio)
    glunka om att en större skandal ang. Litorins pårivatliv var
    under uppsegling - att de var rför han själv valde att gå.

    Den ene sa att han trodde det var därför som Litorin sa på
    presskonferensen i morse att "jag är inte snövit" vid sidan av
    "jag är ingen stålman". Vi får väl se.



    Sant eller ej. Jag tror inte det kommer ut i kvällspressen. Av flera anledningar. Denna "skandal" är nämligen också av mycket privat karaktär. Och nånstnas är det rimligt att man lämnar även offentliga personers privatliv ifred. Dessutom är Littorin inte längre minister.

    En annan skandal som inte heller kommit ut ännu är ju den riktiga orsaken till Madeleines brutna förlovning.

    Ah... En kärleksaffär mellan Jonas och Littorin?? :-D
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 01:42

    DET hade ju varit nåt för dummedia att bita i.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-08, 02:20

    redalert skrev:
    theward skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Det är väl egentligen inte så mycket mer att tillägga om den saken.

    Varför startar du en tråd om det då ??

    Antagligen för att du skall gå i taket igen! cyclops

    ... men då misslyckades han ju Very Happy

    Nej han lyckades perfekt eftersom du kommer med ännu ett ovidkommande nonsensinlägg!

    Om det vore någon som kunde sagt det, utan att framstå som en komplett fåne.
    Så hade din sista kommentar varit helt ok....

    När det gäller nonsensinlägg är du ohotat etta, grattis Very Happy

    Var är fisten med sin klippa och klistra lista? affraid cyclops clown

    ... och vilka är det som skrivit de dumma inläggen på den listan....??? Laughing
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 10:44

    Fröken fists lilla lista har samma form av cencurering som rådde vid den stora cencurattacken. Enbart högerskribenter kunde bli avstängda, enbart högerskribenter kan hamna på lilla listan.

    Dock skrattade jag lite åt att rv av misstag tycks ha hamnat på listan. Men det var ju faktiskt så att även någon vänsterskribent blev avstängd av misstag. Allt hänger ihop.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-08, 11:08

    ericTheDog skrev:Fröken fists lilla lista har samma form av cencurering som rådde vid den stora cencurattacken. Enbart högerskribenter kunde bli avstängda, enbart högerskribenter kan hamna på lilla listan.

    Dock skrattade jag lite åt att rv av misstag tycks ha hamnat på listan. Men det var ju faktiskt så att även någon vänsterskribent blev avstängd av misstag. Allt hänger ihop.

    Jag är glad att jag kunde glädja fröken Tik Laughing ..... men sätt inte i vrångstrupen när får ta del av informationen, att det bara var nicket som var fel.... det förnedrande inlägget var inte Red Victory
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-08, 11:37

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Fröken fists lilla lista har samma form av cencurering som rådde vid den stora cencurattacken. Enbart högerskribenter kunde bli avstängda, enbart högerskribenter kan hamna på lilla listan.

    Dock skrattade jag lite åt att rv av misstag tycks ha hamnat på listan. Men det var ju faktiskt så att även någon vänsterskribent blev avstängd av misstag. Allt hänger ihop.

    Jag är glad att jag kunde glädja fröken Tik Laughing ..... men sätt inte i vrångstrupen när får ta del av informationen, att det bara var nicket som var fel.... det förnedrande inlägget var inte Red Victory


    Det var ju det som var det roliga...Det tycks inte vara en enda vänstermupp som läser dina löjliga listor.

    Säg mig, vad är det som gör att inte ett enda vänsterinlägg platsar på din lista? Kanske gillar du att läsa martin avhandlingar om könsorgans storlek o.s.v.

    Samma beteende som när forumister stängdes av. Bara höger, inga vänster...

    Sponsored content


    Littorin avgår av privata skäl - Sida 2 Empty Sv: Littorin avgår av privata skäl

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 07:29