ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Vill Anna lägga ner Sophia-hemmet?
Kan ingenting om Sophiahemmet.
Där kan man köpa vård för privata pengar. Det är mycket populärt.
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Vill Anna lägga ner Sophia-hemmet?
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:Vill Anna lägga ner Sophia-hemmet?
Där kan man köpa vård för privata pengar. Det är mycket populärt.
MartinLindgren skrev:Jag yrar inte, Roffarreinfeldt är den enda partiledaren som vägrar skriva under protesten mot Iran, som efter ha delat ut 99 piskrapp på den iranska kvinna Sakineh, för att nu ha dömt henne till att stenas till döds!
Det tycker jag är uruselt och fegt av statsministern, jag lägger mig inte i säger han!
Kakmonstret skrev:Lars Ohly köpte vård där för privata pengar, för att slippa stå i kö bland kleti och pleti.
ericTheDog skrev:Det märks att martin är besviken på sina egna. Östros gör ju bort sig varje gång han öppnar munnen. Att han ackompanjerades av två helt makalösa gnällkärringar kunde trots allt inte dölja att Östros själv är den största katastrofen.
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Det märks att martin är besviken på sina egna. Östros gör ju bort sig varje gång han öppnar munnen. Att han ackompanjerades av två helt makalösa gnällkärringar kunde trots allt inte dölja att Östros själv är den största katastrofen.
Vad sa jag mobbare nr ett just nu igång igen eTd/råttan, vart du sist vald i skollaget med eric?
//berra
MartinLindgren skrev:Ja jisses, var det här vad alliansen kallar sitt tunga artilleri i kvällens debatt, ja jisses igen?
Särskilt KD:s nickedocka Stefan Attefalk, var verkligen en nickedocka!
Måste säga att även självaste Anders Borg var förvånansvärt avslagen!
Själv konstaterar jag bara, för mig heter det enda alternativet det rödgröna!
Gå och rösta rödgrönt 19 september!
Thetaxpayer skrev:MartinLindgren skrev:Ja jisses, var det här vad alliansen kallar sitt tunga artilleri i kvällens debatt, ja jisses igen?
Särskilt KD:s nickedocka Stefan Attefalk, var verkligen en nickedocka!
Måste säga att även självaste Anders Borg var förvånansvärt avslagen!
Själv konstaterar jag bara, för mig heter det enda alternativet det rödgröna!
Gå och rösta rödgrönt 19 september!
Nej Martin. Menar du att du tycker att de rödgröna vann? Det var verkligen en högoddsare!!!