Sniperace 2010-07-01, 21:12
Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev:
Jag tycker det är UNDERBART, och tänk att det skulle behöva dröja så länge innan de slog till, och att detta sker under ALLIANSEN.......
Nu tror jag inte Reinfeldt och hans tre pajaser blir glad! förmodligen kan vi förvänta oss en lagändring!
Det hoppas jag INTE, detta gäller ju bara nätföretagare som säljer via webben, så jag tvivlar på att de försöker stoppa detta, tvärtom, de har ju redan visat verklig vilja att hitta och stoppa skattesmitare, och lyckats väldigt bra med detta eller hur?
JAg anser att det är ärligare att kunna ge cred hur man än hatar den politiska sidan eller hur?
Jag skulle gärna vilja se en länk eller annan fakta på att det är Alliansen som ligger bakom dessa utökade kontroller! jag har svårt att se Alliansen sätta åt sina egna väljare!
det är så enkelt att det skett under alliansen regeringstid, Sossarna har knappast kunnat styra detta under denna tid eller hur?
så det är bara att acceptera detta har skett under alliansens styre eller hur?
och det skedde INGET under sossetiden, och alliansen har ju klart uttalat att de skulle jaga skattefuskarna meed blåslampa, vilket de gjort.
Och DET tycker jag är bra,tycker inte du det med?
man bör väl kunna erkänna att en motpart kan göra något bra med eller hur?