x-medborgare skrev:DMustaine skrev:x-medborgare skrev:DMustaine skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:DMustaine skrev:Jag tror du skulle elda upp din morsa om det var priset för att vänstern skulle vinna!
Det tror jag knappast. Dumt skrivet!
Visst var det! att anhängarna försvarar allt skit alliansen hittar på är ju inget nytt! sen när de backar så är de med direkt trots att de försvarat det till sista blodsdroppen dagarna före! de saknar egna åsikter (viljelösa) som en skock vilsna får! allt som är blått tror de är gott!
Ja jag tycker inte att man skriver så som D.M gör...
Du får anses som jävig Anna! Karln är fundamental kommunist, en pajas argumenterande för ett förlegat styre. Och du sitter förmodligen med en rejäl dos av lågt EQ (social kompetens, kanske t.o.m defekt) som inte kan sortera vad som är ironi och verklighet! Skärp dig och var inte så förbannat tråkig!
Uppfostran och vanligt hyfs var inte familjens bästa gren va ????
Vi var nog rätt liberala och hade högt i tak! Inte i någon sann kommunistisk anda styrd av hirarki! Växte upp med 3 äldre bröder som kanske bidrog till att jargongen är något tuffare men ändock hjärtlig! Vad har du själv att skylla på indoktrinerade sosse!
Vi var sex ungar vi fick lära oss att respektera andra.. ps mina föräldrar var borgliga.. med tanke på indoktrinering,
Det finns alltid någon som ska göra uppror, jag har en bror som i det närmaste är kommunist (dessutom djurgårdare av oss alla hammarbyare) men han kan inte argumentera för sig!