Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-22, 08:34

    http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/hushallens-formogenhet-okade-under-forsta-kvartalet_2134771.e24


    Livet är för härligt! Sommar, varmt, 6 veckor semester från nästa vecka, och Alliansen i ledning Very Happy Very Happy Very Happy

    Jag säger som Arja "jag vill tacka livet, som gett mig så mycket"
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  F.I.S.T 2010-06-22, 08:37

    Sossar ee lata skrev:http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/hushallens-formogenhet-okade-under-forsta-kvartalet_2134771.e24


    Livet är för härligt! Sommar, varmt, 6 veckor semester från nästa vecka, och Alliansen i ledning Very Happy Very Happy Very Happy

    Jag säger som Arja "jag vill tacka livet, som gett mig så mycket"

    ... några ord från Seel om hur fördelningen förändrats ??? Cool
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-22, 10:21

    Kul att du är så lycklig och nöjd S-ee-L, tänk då hur lycklig du ska bli när du kan lägga till att glädjas för alla dina medmänniskor som förpassats ut i kylan av alliansen, när vi är inne på kartan igen!

    För det vet du väl S-ee-L, att delad glädje är dubbel glädje! Wink
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  Vercingetorix 2010-06-22, 10:29

    Nåja... Nu består denna ökning av börsuppgång och en uppblåst fastighetsvärdering... När förmögenhetsökningen omsats i reella medel kan jag instämma i just denna versen av hyllningskören. Det finns mycket annat att glädja sig åt vad gäller alliansen.
    Men, och det är kanske det viktigaste, Sverige har tack vare en klok politik klarat sig i stort sett oskatt genom den största finansiella kris sedan trettiotalet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-22, 10:37

    Midsommar S-ee-L, blir det en tur ut med båten då, eller?
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  Vercingetorix 2010-06-22, 10:56

    Bara sex veckor Seel? Själv njuter jag av åtta å en halv vecka.. :-)
    Midsommar på Österlen, en veckas segling på västkusten, ett par vändor till de småländska skogarna... Lite tivolibesök med knoddarna.. Life is good! :-)
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  Redvictory 2010-06-22, 12:32

    MartinLindgren skrev:Midsommar S-ee-L, blir det en tur ut med båten då, eller?

    Säkert! Very Happy

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sköönt!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-06-22, 12:40

    Vercingetorix skrev:Bara sex veckor Seel? Själv njuter jag av åtta å en halv vecka.. :-)
    Midsommar på Österlen, en veckas segling på västkusten, ett par vändor till de småländska skogarna... Lite tivolibesök med knoddarna.. Life is good! :-)

    Men 6 veckor är länge för mig Very Happy brukar som mest ta 3 -4 på sommaren för att ta ett par på vintern och göra någon resa. I år blir det en del bygge på huset men även 2 veckor i Spanien.

    Nej Martin ingen båt, den är såld Crying or Very sad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-22, 22:54

    Va, har du inte båten kvar S-ee-L?
    Välkommen till gänget utan båtar får man väl säga då!

    Varför har du sålt av båten, ledsnade du på att få simma i land med båten på släp?
    För det var väl knappast av ekonomiska skäl?Wink

    Sponsored content


    Ännu en sak att tacka Alliansen för. Empty Sv: Ännu en sak att tacka Alliansen för.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 20:51