SiP skrev:x-medborgare skrev:Alla som är gnagare kan stanna
Bara du???
Ja tänk vad lugnt och tyst det skulle bli här.. då.. kan jag sitta och tjafsa med mig själv..
SiP skrev:x-medborgare skrev:Alla som är gnagare kan stanna
Bara du???
x-medborgare skrev:SiP skrev:x-medborgare skrev:Alla som är gnagare kan stanna
Bara du???
Ja tänk vad lugnt och tyst det skulle bli här.. då.. kan jag sitta och tjafsa med mig själv..
Infra skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:theward skrev:redalert skrev:theward skrev:Dao skrev:Hoppas doggen ersätts av någon som klarar av att stå för sina åsikter med sakliga argument...
Högern saknar några sådana...
Några?
fast problemet är inte isolerat til detta forum...
Samma saker händer överallt i diskutionsgrupper...
Verkar vara att begära för mkt, att kräva normalt hyfs och respekt
Finns ingen hejd på hur storslagen denne kille tror han är!
jag inte tror, jag vet..lilla gubben
Bra där !!
Hoppas råttan ersätts med nån som är klarare i huvet och som inte
begår dataintrång.
Sniperace skrev:x-medborgare skrev:SiP skrev:x-medborgare skrev:Alla som är gnagare kan stanna
Bara du???
men då skulle du ju få bra svar hela tiden, och inte behövt reta upp dig på meningsskiljaktigheter!!
x-medborgare skrev:Sniperace skrev:x-medborgare skrev:SiP skrev:x-medborgare skrev:Alla som är gnagare kan stanna
Bara du???
men då skulle du ju få bra svar hela tiden, och inte behövt reta upp dig på meningsskiljaktigheter!!
Nja tänk om jag är jätte tjurig nån dag.. eller i vinter om gubbens SSK slår AIK.. då lär jag vara odräglig..
Sniperace skrev:x-medborgare skrev:Sniperace skrev:x-medborgare skrev:SiP skrev:x-medborgare skrev:Alla som är gnagare kan stanna
Bara du???
Nja tänk om jag är jätte tjurig nån dag.. eller i vinter om gubbens SSK slår AIK.. då lär jag vara odräglig..
Mot dig själv?
du har väl inte problem med självskadebeteende?
(ett fruktansvärt problem som man eg inte borde skoja om )
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Har någon bett dig stanna Doggen?
Vem då?
Själv väntar jag på när du ska utgå, ett datum tack!
Eller är det Doggens sedvanliga skitspruta som går för högtryck i Doggens jakt på medlidande?
Det tänker jag inte avslöja för dig.