De fyller en så pass viktig funktion i samhället att mer pengar bör skjutas till varje år.
+4
Redvictory
MartinLindgren
berralarzon
Kakmonstret
8 posters
Jag tycker kungahuset ska få mer pengar
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Kakmonstret skrev:De fyller en så pass viktig funktion i samhället att mer pengar bör skjutas till varje år.
Du och fjölet tjyvaset gustavander kan ju bistå med mera pengar.
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Vet du vad jag tycker, att du liknar en såpbubbla, som ingen behöver skjuta till någonting, en vacker dag säger det poff, sen finns inte såpbubblan mer!
Och det vet du, när såpbubblan du svävar i uppe i det blå, spricker så blir det en nödlandning som heter duga för din del kakan, när du störtar rakt ner på jorden igen!
För någon fallskärm har du nog inte?
Och det vet du, när såpbubblan du svävar i uppe i det blå, spricker så blir det en nödlandning som heter duga för din del kakan, när du störtar rakt ner på jorden igen!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
MartinLindgren skrev:Vet du vad jag tycker, att du liknar en såpbubbla, som ingen behöver skjuta till någonting, en vacker dag säger det poff, sen finns inte såpbubblan mer!
Jo visst har han det pålurad en flugsmälla som fallskärm.
//berra
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Kakmonstret skrev:De fyller en så pass viktig funktion i samhället att mer pengar bör skjutas till varje år.
Då kan du bidra med detta då din sjuka kungafamiljsfanatiker!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
Nu vill du retas igen.
Kakan är inte mer rojalist, än att han kan använda bröllopet han säger sig så hysteriskt dyrka helt enkelt utan betänkligheter använda Vickan och Danne som slagträn för att hetsa och skapa oreda!
Ett solklart fult förräderi mot sig själv i sin självömkan och avundsjuka att ingen maka vill en mental Kaka vid sin sida!
Kakan ännu en som ger den omtalade svenska avundsjukan ett nylle!
En falsk, torr och möglig kaka, som passerat sitt sista datum för länge sedan!
Liknar Fredrik Rahm på pricken fast numera med stavningsfunktion på sin dator!
Ett solklart fult förräderi mot sig själv i sin självömkan och avundsjuka att ingen maka vill en mental Kaka vid sin sida!
Kakan ännu en som ger den omtalade svenska avundsjukan ett nylle!
En falsk, torr och möglig kaka, som passerat sitt sista datum för länge sedan!
Liknar Fredrik Rahm på pricken fast numera med stavningsfunktion på sin dator!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Ta en Toblerone.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
martin vet inte vad avundsjuka är.
Jag gläds med kungafamiljens framgång
Jag är inte bitter som vänsterpackt över att några har det lite bättre ställt än mig själv, men ligger man och sprattlar i bottenträsket hela livet kanske man blir bitter.
Jag är inte bitter som vänsterpackt över att några har det lite bättre ställt än mig själv, men ligger man och sprattlar i bottenträsket hela livet kanske man blir bitter.
Det har du rätt i Kakan, avundsjuka finns inte med på min karta, ändå vet vi att den svenska avundsjukan inte är någon hemlighet ute i världen,
Så det räcker att en liten del drar skam över alla andra!
Vem är bitter kakan, du är ju en av dom som t.o.m är avundsjuk på dom allra sämst ställda, samtidigt som du slickar hovet med alla sina förmåner i röven!
Man undrar ju var alla ni brunäsor kommer ifrån egentligen, en sanslös kaka bortom all tänkbar förnuft,
En Doggen som tjatat i flera år och sitter hjälplöst fast i sitt mentala toblerone beroende, som säkert bitit sig fast bakom pannbenet på honom för alltid!
Förmodligen skulle både tvångsterapi, och tung medicinering vara verkningslöst på era hjärnspöken och demoner!
Så det räcker att en liten del drar skam över alla andra!
Vem är bitter kakan, du är ju en av dom som t.o.m är avundsjuk på dom allra sämst ställda, samtidigt som du slickar hovet med alla sina förmåner i röven!
Man undrar ju var alla ni brunäsor kommer ifrån egentligen, en sanslös kaka bortom all tänkbar förnuft,
En Doggen som tjatat i flera år och sitter hjälplöst fast i sitt mentala toblerone beroende, som säkert bitit sig fast bakom pannbenet på honom för alltid!
Förmodligen skulle både tvångsterapi, och tung medicinering vara verkningslöst på era hjärnspöken och demoner!
lazy- Antal inlägg : 12772
Infra- Antal inlägg : 29644
Kakmonstret skrev:martin vet inte vad avundsjuka är.
Du är själv en av det stackars kungahusets värsta fiender. Det är du som vill stänga in de här stackars människorna i detta förfärligt predisterade ämbete som alla vi andra slipper.
Enligt mitt enkla synsätt är det inte folket som dingnar under trycket från kungahuset utan det senare som dignar under trycket från folket.
Tänk dig själv att släpa fram sin tillvaro som fisken i ett akvarium hyllade av misslyckade skämt av din sort. Stackars människor. Och ingen valfrihet som alla vi andra kan njuta av, har de haft. Vad kan de egentligen välja alls - nånsin?
De är ju fångar i en roll på ett existentielistikt sorgligt sätt, predestinerade att bära sina osynliga kedjor natt och dag till döden skiljer dem från detta ok. Nån glädje - nån lycka - kan det aldrig vara att ständigt vistats slagen i dessa osynliga bojor som alla vi andra slipper.
Jag har mycket svårt att känna avund mot ett kungahus som så lydigt
dricker sin bittra kalk. Nåt nöje kamn det då rakt inte vara säger jag.
Jag tror kakan, som kung, skulle få ångest. Därför är han så entusiastisk att nån annan får bära detta hundhuvud. Han kanske skulle kunna få bli hovnarr?
Som jag ser sitter nog hovnarrandet i kakans gener, tycks ju vara hans kall och lott här i livet att vara en hovhalande hovnarr som vevar och gnisslar med sin kakofån?
Men inte ens det klarar kakan av, för hans sanslösa tjatande och stalkande av sitt älskade kungliga hov vänder ju bara andra människor mot hela skiten!
Men inte ens det klarar kakan av, för hans sanslösa tjatande och stalkande av sitt älskade kungliga hov vänder ju bara andra människor mot hela skiten!