Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
datic
Dao
lazy
formsvackan
Sniperace
R.O.F.L
Infra
11 posters

Det daltas för mycket med israel i våra dar

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Det daltas för mycket med israel i våra dar - Sida 11 Empty Sv: Det daltas för mycket med israel i våra dar

Inlägg  Infra 2010-06-24, 21:27

Menar du det här barnprogrammet?

Infra
    Infra

Det daltas för mycket med israel i våra dar - Sida 11 Empty Sv: Det daltas för mycket med israel i våra dar

Inlägg  Infra 2010-06-24, 21:33

Eller, Sniper; det här?

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-06-24, 21:38

[quote="Infra"]Eller, Sniper; det här?

Fortfarande lyckas du inte Infra, vore det inte renhårigare att erkänna att detta faktiskt existerar, och att ett fel inte gör andra rätt?
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-06-24, 21:40

Nej, jag menade det här absolut sista avsnittet av en "kär vän" Wink

https://www.youtube.com/watch?v=4wiBwQ9fiho
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 00:49

Några citat av sniper och ett av Lazy med kommentarer:

"Jag är FÖR att Palestinierna får frihet och ett utropat land"
    Varför stödjer du då terroristisrael som gång på gång avvisar ens fredsförhandlingar?

"De värgrar ju låta det bli nya val just för att de vet att de kommer förlora"

Du beljuger Hamas hela tiden för att demonisera dom. Det är för att palestiniernas demokratiska vilja inte respekteras som Hamas är skeptisk till ett nytt val. Det vet du? Eller hur? Så varför ljuger du om Hamas hela tiden? Ditt hat går att förstå om än med största svårighet, men dina lögner...du har helt enkelt inte förståndet i behåll.

http://www.sciforums.com/The-Jewish-Nazi-connection-untold-secret-facts-t-22247.html

"......Israel besvarar raketbeskjutning......"

Var fick du raketbeskjutning ifrån? Hamas iaktar ett ensidigt eldupphör sedan över ett år. Du kan inte vara riktigt klar i huvudet. Det du håller på med är ju rena nazistpropagandan.

"Och du tror Hamaz är villiga att ge ifrån sig den makt de har?"

Din nazianstuckna gris. Den makt Hamas har är given av folket i demokratiska val.

"Jag tycker lika illa om ALLA som försöker med våld tvinga människor att följa religiösa normer."

...sa svinskiten samtidigt som han stödjer skurk., apartheid- och Gudsstaten israel
    där bara de med rätt börd och rätt tro har fulla medborgerliga rättigheter.

http://blog.lege.net/index.php?/archives/200-Sionism-ska-visst-jaemfoeras-med-Nazism.html

"JAg kommer ALDRIG supportra någon som har som mål att införa religion som tvång"

......sa svinskiten och stödde gudsstaten israel som har religionen som lagfart till det land de stulit

http://blog.lege.net/index.php?/categories/60-Absurditeter-goer-ohyggligheter

"......och som jag sda, VARJE rörelse som försöker påtvinga andra religion med våld är något jag avskyr"

Ändå stödjer svinskiten den stat som har mest blod på sina fingrar, den naziinfluerade terrorstaten israel
    Mängder av hedervärda judar över hela världen ar antisionister. Det har svinskiten som själv är den störste zionisten, missat.

http://www.zionismontheweb.org/antizionism/ZionistNazis.htm

Som rompan på en ko fyller Lazy i "Israel är en sekulär stat"
    ....med det förbehållet att endast de som har rätt tro och är av rätt börd åtnjuter fulla medborgerliga rättigheter frestas man att tillägga. Men det är onödigt. Detta vet redan både Lazy och snappe. De ljuger medvetet så som äkta zionister plägar göra så snart de öppnar mun.

http://www.jewsagainstzionism.com/antisemitism/nazisupport.cfm
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 00:49

Några citat av sniper och ett av Lazy med kommentarer:

"Jag är FÖR att Palestinierna får frihet och ett utropat land"
    Varför stödjer du då terroristisrael som gång på gång avvisar ens fredsförhandlingar?

"De värgrar ju låta det bli nya val just för att de vet att de kommer förlora"

Du beljuger Hamas hela tiden för att demonisera dom. Det är för att palestiniernas demokratiska vilja inte respekteras som Hamas är skeptisk till ett nytt val. Det vet du? Eller hur? Så varför ljuger du om Hamas hela tiden? Ditt hat går att förstå om än med största svårighet, men dina lögner...du har helt enkelt inte förståndet i behåll.

http://www.sciforums.com/The-Jewish-Nazi-connection-untold-secret-facts-t-22247.html

"......Israel besvarar raketbeskjutning......"

Var fick du raketbeskjutning ifrån? Hamas iaktar ett ensidigt eldupphör sedan över ett år. Du kan inte vara riktigt klar i huvudet. Det du håller på med är ju rena nazistpropagandan.

"Och du tror Hamaz är villiga att ge ifrån sig den makt de har?"

Din nazianstuckna gris. Den makt Hamas har är given av folket i demokratiska val.

"Jag tycker lika illa om ALLA som försöker med våld tvinga människor att följa religiösa normer."

...sa svinskiten samtidigt som han stödjer skurk., apartheid- och Gudsstaten israel
    där bara de med rätt börd och rätt tro har fulla medborgerliga rättigheter.

http://blog.lege.net/index.php?/archives/200-Sionism-ska-visst-jaemfoeras-med-Nazism.html

"JAg kommer ALDRIG supportra någon som har som mål att införa religion som tvång"

......sa svinskiten och stödde gudsstaten israel som har religionen som lagfart till det land de stulit

http://blog.lege.net/index.php?/categories/60-Absurditeter-goer-ohyggligheter

"......och som jag sda, VARJE rörelse som försöker påtvinga andra religion med våld är något jag avskyr"

Ändå stödjer svinskiten den stat som har mest blod på sina fingrar, den naziinfluerade terrorstaten israel
    Mängder av hedervärda judar över hela världen ar antisionister. Det har svinskiten som själv är den störste zionisten, missat.

http://www.zionismontheweb.org/antizionism/ZionistNazis.htm

Som rompan på en ko fyller Lazy i "Israel är en sekulär stat"
    ....med det förbehållet att endast de som har rätt tro och är av rätt börd åtnjuter fulla medborgerliga rättigheter frestas man att tillägga. Men det är onödigt. Detta vet redan både Lazy och snappe. De ljuger medvetet så som äkta zionister plägar göra så snart de öppnar mun.

http://www.jewsagainstzionism.com/antisemitism/nazisupport.cfm
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-26, 01:14

citat:
    "Det som går igenom tunnlarna först och främst är mat, medicin och nödvändiga saker för överlevnad. VISS mat kommer från Israel, men knappast så det räcker..."

Just den här lille sticket ur den hela sammanhanget har väckt litet undran här!

Dao jag vet att du är en människa som kämpar för den rätta , men ibland undrar jag faktisk "om" du har glömt att påpeka till ockupanter att dem är "JUST" ockupanter och har inget att göra där ???

OBS!!

I detta sammanhang menar jag inte judarna jag menar "ISRAEL" det är för fan ett nytt nazi stat på 2000 - talet!!

Palestina var ett kristet/jude/muslim-land före den äckliga sharon-shalom terroristen kom fram , och just nu hela skiten gick åt helvette !!

Har jag fel eller har jag något sort av djup psykos som jag kommer aldrig ur ??

MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-26, 01:32

citat

"Nej, min vän, det har rapporterats i media hur Hamaz plundrat både banker och hjälporganisationer i GAZA"

Snälla kärra folket ser ni vad han skriver här eller är jag verkligen i en djup psykotisk extas ??

Banker i gaza visst dem finns men ...

"Palestinians walk to a Bank of Palestine cash machine in Gaza on Dec. 4, 2008. Palestinian officials say the banks are running out of money and may not be able to cash Gazans' paychecks in time for a major Muslim festival next week called Eid-Ul-Adha.

Becouse off ....

RAMALLAH, West Bank - The World Bank and International Monetary Fund warned Saturday that Gaza's severe cash shortage may cause local banks to collapse.

It was the most serious warning yet regarding the consequences of Israel's continued refusal to allow new money infusions into banks in the Palestinian territory.

Nej Snipe det är inga banker det är ett försök av palestinier att få någorlunda bra som vi har här. Men gissa vad ?? Dina kärra kusiner gör vad som helst för att förtycka dem både psykiskt och fysiskt!!

Sen har du ansikte att gnälla på deras fyrverkerier mot ockupanten fy vad jävla patetisk du är !!

KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-26, 01:44

[quote="Sniperace"]
    Infra skrev:Eller, Sniper; det här?

Fortfarande lyckas du inte Infra, vore det inte renhårigare att erkänna att detta faktiskt existerar, och att ett fel inte gör andra rätt?

Snipe är du helt jävla köööörd i huven ??
    Ser du inte det eller hur fan tänker du egentligen ??

Sväljer du denna video som ingenting ??

I så fall är du den äckligaste människa som jag har skådat får all evighet
    ÄCKLIGT!!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-26, 14:01

moaaahahahahahahaha, jag tror jag skrattar på mig,,,

att inte kunna se vad "hjältarna" i HAMAZ håller på med, det är underbart att se hur de kan lura vissa, när nu Palestinkerna försöker undvika och bli av med dem, tänk BARA 13% stöder idag HAMAZ-hundarna
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 17:53

Sniperace skrev:moaaahahahahahahaha, jag tror jag skrattar på mig,,,

att inte kunna se vad "hjältarna" i HAMAZ håller på med, det är underbart att se hur de kan lura vissa, när nu Palestinkerna försöker undvika och bli av med dem, tänk BARA 13% stöder idag HAMAZ-hundarna

Eftersom du inte kan lämna belägg för det där så lägger vi det till den långa räckan av lögner du redan försökt servera oss.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 18:06

Den ondskefulla sniper använder nätet för att få utlopp för sin elakhet helt enkelt.
    Han har aldrig haft lust att argumentera med rejäla, underbyggda argument. Nej! Sin energi slösasgärna bort på att fundera ut nästa elakhet. Detta är livets salt för sniper och hans sanna nöje. Eftersom hans motståndare alltid har rätt har han nu övergivit sin gamla strategi att genom resonemang åtminstone försöka att hitta motargument. När han nu till slut
    funnit att det inte finns några argument värda namnet till försvar för massmord, barnamord
    och mord på civila, på markstölder, organstölder, vattenstölder och krigsbrott så har han nu valt "the easy way out" vilket innebär att gripa vilken lögn som helst som flyger förbi i luften och servera den som sitt argument.

Detta är den enkla förklaringen till att du har "svar" på allt.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-06-26, 19:55

Och alldeles oavsett hur mycket skit Infra skriver om Israel så är det
    tack vare dem som de fotbollstokiga palestinierna kan följa VM, dessutom
    till ett betydigt lägre pris, sug på den du! cheers

YAHOO
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-26, 19:58

Infra skrev:
    Sniperace skrev:moaaahahahahahahaha, jag tror jag skrattar på mig,,,

Eftersom du inte kan lämna belägg för det där så lägger vi det till den långa räckan av lögner du redan försökt servera oss.

Det är faktiskt riktigt roligt att läsa hur vissa försvarar Hamaz in absurdum, det är förvisso dina hjältar, men de är inte så fläckfria som du tydligen inbillar dig!!

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 20:25

Det är knappast mina hjältar. Om så vore är likgiltigt.
    Men de är de enda palestinierna har som försvar mot
    israelsisk ondska och maktfullkomlighet.

På västbanken sitter ju det korrupta Fatahföljet och
    stryker samma ondska medhårs på kommando av
    zionisterna inom EU med Tony Blair i spetsen.

http://www.marxists.de/middleast/brenner/ch05.htm
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 20:27

Simpla sionistyiska tjuvar, alltså. Jag trodde att israel höll sig till mark-. vatten- och organstölder. Men icke!

Och du kakan har en poäng här: de bestulna hjälp- och fredsarbetarna borde ha räknat med att de israeliska mördarbanden i idf skulle stjäla deras pengar så fort de fick chansen.

Kanske dags att kombinera den israeliska devisen "Skjut om du har lust" till "Stjäl om du har lust".

Simpla tjyvjävlar alltså. Kakans, Lazys och Snipers hjältar. Skamligt! Vilket tjyvvpack!

http://www.aftonbladet.se/kultur/article5520426.ab
    « Föregående ämne · Nästa ämne »
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-26, 20:34

Infra skrev:Det är knappast mina hjältar. Om så vore är likgiltigt.

fortfarande så länkas till de fina kommunistsidorna.... Very Happy

Och jo, erkänn nu att du ser dem som hjältar och idela, är det inte så Infra, du tror ju aldrig de gör några felaktiga eller fula saker som att berika sig själva på andra s bekostnas osv, precis som arafat gjorde osv.

Men Infra söker du och verkligemn lägger dig vinn om tt se hurdana de är så kommer du bli ledsen att de var dina idoler, för i verkligheten är de inte sådana utan sla hundar och svin som i skenet av frihetskamp bär sig verkligt illa åt.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-06-26, 21:18

Det var ett dj-a tjat om att Hamas skulle ha så mycket stöd bland
    palestinierna.

Latest Poll: Poll No. 170 لقراءته بالعربية
    إضغط هنا
    Jan 01, 2010

The most recent poll prepared by. Dr. Nabil Kukali on the present general conditions prevailing in the Palestinian territories has revealed that:
    (60.8 %) of the Palestinians are at various degrees in favor of resuming the indirect negotiations between Israeli and the Palestinians.
    (53.0 %) have confidence in Fateh leadership, (15.0 %) in Hamas leadership.
    (62.2 %) oppose at various degrees firing of Al-Qassam rockets from Gaza at Israel.
    (72.2 %) oppose the outbreak of a third Intifada.
    (44.2 %) oppose what Mr. Fahmi Shubana, an ex-Palestinian intelligence officer, did.
    (92.1 %) believe that the Israeli decision # 1650 is unjust and doesn’t serve the peace process.
    (47.3 %) would vote for Mahmoud Abbas, (14.6 %) for Ismael Haniyyeh.
    (29.8 %) believe that Al-Jazeera is the most watched TV-channel,
    (19.5 %) believe it’s Al-Arabiyyeh.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-06-26, 21:26

Hur orkar ni babbla Israel och Palestina ifrån morgon till kväll?
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-06-26, 21:32

redalert skrev:Hur orkar ni babbla Israel och Palestina ifrån morgon till kväll?

Jag kom hem nu ikväll, har varit ledig från det sedan i torsdags så nu orkar jag en liten stund till. Laughing
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-06-26, 21:55

lazy skrev:
    redalert skrev:Hur orkar ni babbla Israel och Palestina ifrån morgon till kväll?

Jag kom hem nu ikväll, har varit ledig från det sedan i torsdags så nu orkar jag en liten stund till. Laughing

I love you I love you I love you
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-26, 23:36

Sniperace skrev:

Och jo, erkänn nu att du ser dem som hjältar och idela, är det inte så Infra, du tror ju aldrig de gör några felaktiga eller fula saker som att berika sig själva på andra s bekostnas osv, precis som arafat gjorde osv.

Men Infra söker du och verkligemn lägger dig vinn om tt se hurdana de är så kommer du bli ledsen att de var dina idoler, för i verkligheten är de inte sådana utan sla hundar och svin som i skenet av frihetskamp bär sig verkligt illa åt.

Jag har redan sagt att de är de enda som tillvaratar palestiniernas intressen.
    Det är därför så viktigt att sionister av din sort baktalar och beljuger dem så mycket som möjligt.

Citat från Snappen:
    "Och jo, erkänn nu att du ser dem som hjältar och idela, är det inte så Infra"

Tja - jag har min uppfattning klar. Inte tror du väl att någon människa som själv kan tänka tar intryck av dina förfabricerade spyor. Utan belägg för nånting av det du säger.
    Tror du folk lyssnar på en halvtokig gubbe som likt dig själv ligger på vansinninnets gräns och bläddrar läpp?

http://www.islamonline.net/English/In_Depth/GazaHolocaustMuseum/topic_03/index.shtml
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2010-06-27, 02:04

Infra skrev:
    Sniperace skrev:

Jag har redan sagt att de är de enda som tillvaratar palestiniernas intressen.
    Det är därför så viktigt att sionister av din sort baktalar och beljuger dem så mycket som möjligt.

Citat från Snappen:
    "Och jo, erkänn nu att du ser dem som hjältar och idela, är det inte så Infra"

Tja - jag har min uppfattning klar. Inte tror du väl att någon människa som själv kan tänka tar intryck av dina förfabricerade spyor. Utan belägg för nånting av det du säger.
    Tror du folk lyssnar på en halvtokig gubbe som likt dig själv ligger på vansinninnets gräns och bläddrar läpp?

http://www.islamonline.net/English/In_Depth/GazaHolocaustMuseum/topic_03/index.shtml

Tja, att länka till islamonline var ju en oerhörd förbättring. No
    Men den här gången kommer du i.a.f inte undan genom att radera och sedan
    neka till att du har gjort det, jag har lärt mig nu.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-27, 04:44

citat:
    "Det är faktiskt riktigt roligt att läsa hur vissa försvarar Hamaz in absurdum,"

Jag tycker faktisk synd om dig !!

Idiot den hammaz som du nämner är exakt resultatet av din infantila extrem
    jahud etniska rensningen , är det sådant som du förespråkar ??

Så fråga till dig är?!... vill du ha krig Snipe ??

KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-27, 04:52

Hur länge kan vatten gå i sitt naturliga omlopp ??

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:26