Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  Redvictory 2010-06-13, 11:21

    Säpo kommer inte släppa denne fanatiske figur ur sikte! förmodligen kommer de att avhysa honom ifrån området så snart han klättrat innanför avspärrningarna! han är verkligen inte frisk!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-13, 11:31

    Redvictory skrev:Säpo kommer inte släppa denne fanatiske figur ur sikte! förmodligen kommer de att avhysa honom ifrån området så snart han klättrat innanför avspärrningarna! han är verkligen inte frisk!
    Inte då. Den pajasen är enbart ute efter att provocera, men har gjort misstaget att inte kolla upp vilket patrask han låtsas hylla. En bättre bakgrundskontroll hade varit på sin plats Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  Redvictory 2010-06-13, 11:33

    formsvackan skrev:
    Redvictory skrev:Säpo kommer inte släppa denne fanatiske figur ur sikte! förmodligen kommer de att avhysa honom ifrån området så snart han klättrat innanför avspärrningarna! han är verkligen inte frisk!
    Inte då. Den pajasen är enbart ute efter att provocera, men har gjort misstaget att inte kolla upp vilket patrask han låtsas hylla. En bättre bakgrundskontroll hade varit på sin plats Very Happy

    Han går enbart efter titlar! man kan säga att han är titelkåt och ser upp till dem hyllar och avgudar dem! han kan slicka marken de gått på!
    Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-13, 11:40

    Redvictory skrev:Han går enbart efter titlar! man kan säga att han är titelkåt och ser upp till dem hyllar och avgudar dem! han kan slicka marken de gått på![/color] Very Happy
    Inte alls. Allt han kommer med är enbart provokationer utan något som helst annat värde. Hans "inlägg" är inte värda att offra energi på.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  Redvictory 2010-06-13, 12:11

    formsvackan skrev:
    Redvictory skrev:Han går enbart efter titlar! man kan säga att han är titelkåt och ser upp till dem hyllar och avgudar dem! han kan slicka marken de gått på![/color] Very Happy
    Inte alls. Allt han kommer med är enbart provokationer utan något som helst annat värde. Hans "inlägg" är inte värda att offra energi på.

    Det har du mycket rätt i Formsvackan!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  x-medborgare 2010-06-13, 12:47

    Säkerhets risk kakan? varför det.? hittat mjölbaggar i kakburken ? Cool
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  MartinLindgren 2010-06-13, 12:50

    Samtidigt så gör ju Kakan trots allt en samhällsinsats, för han visar ju över alla tvivel att svensk psykiatri har en hel det att göra!

    Sponsored content


    Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk? Empty Sv: Mer än jag som anser att kakan är en säkerhetsrisk?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 20:30