Tvärtom. Jag ser fram emot en spännande valrörelse och vi alliansare kommer att ge er en match!
+7
DMustaine
datic
RedMentalCase
Infra
ANNA2LINK
MartinLindgren
Redvictory
11 posters
Alliansens regler slår fortfarande mot sjuka!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 51
Bitter?
Nej det vet vi bittergök!
Tvärtom. Jag ser fram emot en spännande valrörelse och vi alliansare kommer att ge er en match!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Secrist skrev:Nej det vet vi bittergök!
Ditt sätt att uttrycka dig på säger nåt helt annat!
- Inlägg 53
Se
Ditt sätt att uttrycka dig på säger nåt helt annat!
Tja, om du läser mina inlägg lika dåligt som du tolkar de rödgrönas förslag så förstår jag att du hamnar lite snett.
Tja, om du läser mina inlägg lika dåligt som du tolkar de rödgrönas förslag så förstår jag att du hamnar lite snett.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Secrist skrev:Ditt sätt att uttrycka dig på säger nåt helt annat!
haha klockrent Secrist och hur kan han överhuvudtaget tolka något efter all majja?
Secrist skrev:Ditt sätt att uttrycka dig på säger nåt helt annat!
Du är verkligen bitter secrist! luften har gått ur dig! är det för att de Rödgröna dragit ifrån Alliansen så mycket?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Nej, om det vore val i början på maj skulle de rödgröna vinna - om man frågade samma 6000 pers som valde att svara på scb's frågor. De 3500 som inte svarade har man visst helt glömt.
- Inlägg 57
Val
Du är verkligen bitter secrist! luften har gått ur dig! är det för att de Rödgröna dragit ifrån Alliansen så mycket?
Istället för att fantisera om valseger långt i förskott så kanske du kan läsa in dig på de rödgrönas politik istället. Så slipper det bli så pinsamt när dina kunskaper har luckor stora nog att köra ett vänsterpartistiskt budgetunderskott igenom.
Istället för att fantisera om valseger långt i förskott så kanske du kan läsa in dig på de rödgrönas politik istället. Så slipper det bli så pinsamt när dina kunskaper har luckor stora nog att köra ett vänsterpartistiskt budgetunderskott igenom.
ericTheDog skrev:Nej, om det vore val i början på maj skulle de rödgröna vinna - om man frågade samma 6000 pers som valde att svara på scb's frågor. De 3500 som inte svarade har man visst helt glömt.
En till bittergök! det är bara att acceptera! Alliansen har blivit avhängda!
- Inlägg 59
Avhängd?
En till bittergök! det är bara att acceptera! Alliansen har blivit avhängda!
Nja, jag tog de förra mätningarna med en nypa salt och jag tror jag gör det med denna också. Det är valet som avgör. Inte opinionsmätningarna.
Nja, jag tog de förra mätningarna med en nypa salt och jag tror jag gör det med denna också. Det är valet som avgör. Inte opinionsmätningarna.
Det handlar om att rätt väljare väljer sofflocket. Om rödgröna spån tror att det är lugnt väljer de lätt sofflocket.
ericTheDog skrev:Det handlar om att rätt väljare väljer sofflocket. Om rödgröna spån tror att det är lugnt väljer de lätt sofflocket.
Jag förstår att du är nervös eftersom alla galna teorier du levererar!
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Det handlar om att rätt väljare väljer sofflocket. Om rödgröna spån tror att det är lugnt väljer de lätt sofflocket.
Nervös för vad? Jag behöver inte vara nervös. Jag klarar mig bra även om de skulle vinna. Det som förfärar mig är de stackare som blir utan jobb på grund av de rödgrönas Tobleronepolitik.
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Det handlar om att rätt väljare väljer sofflocket. Om rödgröna spån tror att det är lugnt väljer de lätt sofflocket.
Nervös för vad? Jag behöver inte vara nervös. Jag klarar mig bra även om de skulle vinna. Det som förfärar mig är de stackare som blir utan jobb på grund av de rödgrönas Tobleronepolitik.
Du kan sluta bekymra dig om att någon ska bli utan jobb! däremot ska du bekymra dig om att Alliansen inte gjort ett skit åt ungdomsarbetslösheten samt de övriga arbetslösa!
För rödgröna sopor som inte vill jobba kan Tobleronepolitiken såklart verka lockande.
ericTheDog skrev:För rödgröna sopor som inte vill jobba kan Tobleronepolitiken såklart verka lockande.
Och hur lockande är det för Allianssopor som inte vill jobba då?
Sopa eller ej, vi Alliansväljare vill oftast arbeta.
- Inlägg 67
Arbeit
Du kan sluta bekymra dig om att någon ska bli utan jobb! däremot ska du bekymra dig om att Alliansen inte gjort ett skit åt ungdomsarbetslösheten samt de övriga arbetslösa!
Vilken sten har du bott under sedan september 2006?
Vilken sten har du bott under sedan september 2006?
ericTheDog skrev:Sopa eller ej, vi Alliansväljare vill oftast arbeta.
Länk källa på det tack!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Dessa människor på detta forum, som försvarar nya "hårdare" (läs inhumana/samhällsekonomiskt oförsvarbara) sjukreglerna, lever under villfarelsen att de alltid kommer förbli friska, och alltid styra över sin egen hälsa och ekonomiska situation
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
F.I.S.T skrev:Dessa människor på detta forum, som försvarar nya "hårdare" (läs inhumana/samhällsekonomiskt oförsvarbara) sjukreglerna, lever under villfarelsen att de alltid kommer förbli friska, och alltid styra över sin egen hälsa och ekonomiska situation
Ja men tänk om sjukdom drabbar även dom(inte för att jag önskar det). Alla kan bli sjuka oavsett situation. Depression t ex det kan vem som helst få och då kan man bli så sjuk så man inte kan ta hand om sig själv... Då gäller det att det finns ett bra sjukvårdssystem som gör att man kan få hjälp både ekonomiskt och att personen måste få vård...
- Inlägg 71
Sjukt
Jag citerar FK:s Generaldirektör Adriana Leander:
"För långa sjukskrivningar är skadligt. Sjukskrivning är en stark medicin, den ska inte överdoseras."
Något för forumvänstern att ta till sig när den anser att sjukskrivningar helst ska vara så långa som möjligt.
"För långa sjukskrivningar är skadligt. Sjukskrivning är en stark medicin, den ska inte överdoseras."
Något för forumvänstern att ta till sig när den anser att sjukskrivningar helst ska vara så långa som möjligt.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Menar du samma generaldirektör, som har en flådig tjänstebil med chaufför, och ändå åker så mycket taxi hon hinner!
Hon som höll avskedsfest för massor av pengar på sin förra arbetsplats trots hon bara jobbat där några dagar!
Ja du secrist, den dagen du drabbas av sjukdom så får du väl se att man inte datumstämplar sjukdomar,
Den som inbillar sig det är ju en idiot,tycker inte du också det!
Hon som höll avskedsfest för massor av pengar på sin förra arbetsplats trots hon bara jobbat där några dagar!
Ja du secrist, den dagen du drabbas av sjukdom så får du väl se att man inte datumstämplar sjukdomar,
Den som inbillar sig det är ju en idiot,tycker inte du också det!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Rödgröna sopor som inte vill jobba anklagar forums homosexuella Mr.Doggen, för att i nästa andetag slå sig för bröstet och utropa sig själv till dom sjukas välgörare,
Sen yrar han om vi alliansare vill jobba, är det bara rödgröna som drabbas av sjukdom?
Sen yrar han om vi alliansare vill jobba, är det bara rödgröna som drabbas av sjukdom?
- Inlägg 74
Lender
Menar du samma generaldirektör, som har en flådig tjänstebil med chaufför, och ändå åker så mycket taxi hon hinner!
Länk till det tack.
Länk till det tack.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Secrist skrev:
länk till det tack !! (what goes around.....)
» Alliansens regler slår fortfarande BRA mot de som jobbar och övriga i samhället
» Alliansens regler som slår hårt mot de svaga!
» Alliansens nya regler fortsätter plåga sjuka!
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» När vi blir sjuka !
» Alliansens regler som slår hårt mot de svaga!
» Alliansens nya regler fortsätter plåga sjuka!
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» När vi blir sjuka !