Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
KickTheRasist
formsvackan
DMustaine
7 posters

Kalla dem Al Qaida..

DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Kalla dem Al Qaida.. Empty Kalla dem Al Qaida..

Inlägg  DMustaine 2010-06-07, 00:59

..lr kalla dem för vad ni vill! Under paraplyet terrorism finns många benämningar: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7253051.ab

KTR kallar de; frihetskämpar! Det är väl ungefär vad RC kallar dem!
    Jag är mild när jag kallar dem religiösa fanatiker!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Kalla dem Al Qaida.. Empty Sv: Kalla dem Al Qaida..

Inlägg  formsvackan 2010-06-07, 09:43

DMustaine skrev:..lr kalla dem för vad ni vill! Under paraplyet terrorism finns många benämningar: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7253051.ab

Jag tycker Al-Qaida är en bra benämning. Detta visar vilken klass det är på denna "globala terroristorganisation" som makten nu använder för att begränsa vår frihet.
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-06-07, 09:58

formsvackan skrev:
    DMustaine skrev:..lr kalla dem för vad ni vill! Under paraplyet terrorism finns många benämningar: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7253051.ab

Jag tycker Al-Qaida är en bra benämning. Detta visar vilken klass det är på denna "globala terroristorganisation" som makten nu använder för att begränsa vår frihet.

Jag vet inte vilken frihet du strävar efter som du inte redan har? Ok du har inte friheten att gå hemma på bidrag i samma utsträckning som under de dekadenta sosseåren Smile
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-07, 10:00

DMustaine skrev:
    formsvackan skrev:

Jag vet inte vilken frihet du strävar efter som du inte redan har? Ok du har inte friheten att gå hemma på bidrag i samma utsträckning som under de dekadenta sosseåren Smile
    Goddag yxskaft.

Har du hört talas om Patriot Act ? Detta var bara början.
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-06-07, 10:08

formsvackan skrev:
    DMustaine skrev:
    formsvackan skrev:

Goddag yxskaft.

Har du hört talas om Patriot Act ? Detta var bara början.

Ah jag blir uppriktigt sagt jätterädd! pirat
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-07, 10:11

DMustaine skrev:Ah jag blir uppriktigt sagt jätterädd! pirat
    Uppriktigt sagt ? Jag tror inte att du begriper ett enda dugg.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-07, 10:13

*Gäsp*
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-06-07, 10:16

Var fanns frihetskämparna i artikeln? Jag läste bara om amerikanska extremister...
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-06-07, 10:16

formsvackan skrev:

Du ska nog söka för dina nojjor! På vilket sätt tycker du att du blivit drabbad? Ska vi gå igenom FRA än en gång och hur den förstört ditt liv? Eller handlar allt bara om att du ostört vill surfa barnporrvågen?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-07, 11:09

DMustaine skrev:
    formsvackan skrev:

Du ska nog söka för dina nojjor! På vilket sätt tycker du att du blivit drabbad? Ska vi gå igenom FRA än en gång och hur den förstört ditt liv? Eller handlar allt bara om att du ostört vill surfa barnporrvågen?
    Noja, FRA, barnporr, din "argumentation" håller ingen högre klass. Att "makten" fantiserat ihop ett Al-Qaida i syfte att kunna få igenom frihetsbegränsande lagstiftning framstår idag ganska klart för ickeidioter. Det passar mig utmärkt om du och andra ickeickeidioter pekar ut ett par av era amerikanska begåvningsbröder såsom varandes Al-Qaida. Världen behöver se vilka pajasar man skrämts med Very Happy
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-06-07, 11:21

formsvackan skrev:
    DMustaine skrev:
    formsvackan skrev:

Noja, FRA, barnporr, din "argumentation" håller ingen högre klass. Att "makten" fantiserat ihop ett Al-Qaida i syfte att kunna få igenom frihetsbegränsande lagstiftning framstår idag ganska klart för ickeidioter. Det passar mig utmärkt om du och andra ickeickeidioter pekar ut ett par av era amerikanska begåvningsbröder såsom varandes Al-Qaida. Världen behöver se vilka pajasar man skrämts med Very Happy

Javisstja.. terrorister finns inte och i synnerhet inte Al Qaeda! För allt är ju bara ett påhitt av den store satan USA! Nu framstår ju allt som så självklart FS, tack för att du ledde mig in på rätt väg! Gud vilken befrielse detta är! Idiot!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-06-07, 11:25

Dumstaine skrev:Idiot!

Ultrahögern verkar ha slut på argument....
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2010-06-07, 11:41

RedCloud skrev:
    Dumstaine skrev:Idiot!

Ultrahögern verkar ha slut på argument....

När kom du någonsin med ett?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-06-07, 13:09

Vad handlar tråden egentligen om?

Att DMustain inte respekterar andras åsikter vet vi ju sedan gammalt...
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-07, 14:56

DMustaine skrev:Javisstja.. terrorister finns inte och i synnerhet inte Al Qaeda! För allt är ju bara ett påhitt av den store satan USA! Nu framstår ju allt som så självklart FS, tack för att du ledde mig in på rätt väg! Gud vilken befrielse detta är! Idiot!
    Vill du fortsätta vara vettskrämd för ett par amerikanska pajasar, så varsågod.

"– Min själ får ingen ro förrän jag har spillt blod. Jag vill bli en världsberömd terrorist"

Gråt du så skrattar jag Very Happy

Det är dock ytterst beklagligt att vi pga sådana "fasansfulla figurer" lurats acceptera total övervakning av oss själva.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2010-06-09, 19:07

Noja, FRA, barnporr, din "argumentation" håller ingen högre klass. Att "makten" fantiserat ihop ett Al-Qaida i syfte att kunna få igenom frihetsbegränsande lagstiftning framstår idag ganska klart för ickeidioter. Det passar mig utmärkt om du och andra ickeickeidioter pekar ut ett par av era amerikanska begåvningsbröder såsom varandes Al-Qaida. Världen behöver se vilka pajasar man skrämts med

Du är nåt så sällsynt som en äkta idiot formsvackan.
    Någon man aldrig kan bli riktigt arg på för att du bevisligen är ett nutcase.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-09, 19:14

RedMentalCase skrev:Noja, FRA, barnporr, din "argumentation" håller ingen högre klass. Att "makten" fantiserat ihop ett Al-Qaida i syfte att kunna få igenom frihetsbegränsande lagstiftning framstår idag ganska klart för ickeidioter. Det passar mig utmärkt om du och andra ickeickeidioter pekar ut ett par av era amerikanska begåvningsbröder såsom varandes Al-Qaida. Världen behöver se vilka pajasar man skrämts med

Ordet ickeickeidioter fick dig att känna dig träffad, eller hur ?

Du får gärna försöka bevisa existensen av det Al-Qaida du dravlat om. Uttalanden från ett par av dina amerikanska bröder i begåvningen bevisar dock ingenting Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-06-09, 19:47

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Noja, FRA, barnporr, din "argumentation" håller ingen högre klass. Att "makten" fantiserat ihop ett Al-Qaida i syfte att kunna få igenom frihetsbegränsande lagstiftning framstår idag ganska klart för ickeidioter. Det passar mig utmärkt om du och andra ickeickeidioter pekar ut ett par av era amerikanska begåvningsbröder såsom varandes Al-Qaida. Världen behöver se vilka pajasar man skrämts med

Ordet ickeickeidioter fick dig att känna dig träffad, eller hur ?

Du får gärna försöka bevisa existensen av det Al-Qaida du dravlat om. Uttalanden från ett par av dina amerikanska bröder i begåvningen bevisar dock ingenting Very Happy

Ingenting fick mig att känna mig träffad, förutom det faktum att du är en äkta idiot och man ibland känner sig tvingad att håna dig.

Eftersom existensen av AlQaida är ett faktum ligger det nog på den äkta idioten att presentera fakta som bevisar motsatsen, att bara säga att de inte finns är lika smart som att påstå att jorden inte är rund, vilket ligger ganska exakt i din träfflinje.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-09, 19:57

RedMentalCase skrev:Eftersom existensen av AlQaida är ett faktum ligger det nog på den äkta idioten att presentera fakta som bevisar motsatsen.
    Faktum ? Använd inte ord vars betydelse är okänd för dig. Vad den globala fasansfulla terroristorganisationen Al-Qaida, verksam i över 60 länder beträffar, har ännu inte ett enda litet bevis på dess existens presterats, varken av dig eller någon annan. Du har gått på den skrämseltaktik som Neocons använde sig av för att kunna ta makten.

Du och ett antal andra idioter påstår att denna organisation existerar. Jag väntar på bevis för detta. Tills dess någon kommer fram med sådana betraktar jag detta påstående som en lögn. Att du brukar kalla lögner för faktum är vi andra pinsamt medvetna om.
    RedMentalCase skrev: att bara säga att de inte finns är lika smart som att påstå att jorden inte är rund, vilket ligger ganska exakt i din träfflinje.
    Om jag vore i dina kläder skulle jag bekymra mig mera för att hela havet kanske rinner ner i BP´s berömda hål Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2010-06-09, 20:01

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Eftersom existensen av AlQaida är ett faktum ligger det nog på den äkta idioten att presentera fakta som bevisar motsatsen.
    Faktum ? Använd inte ord vars betydelse är okänd för dig. Vad den globala fasansfulla terroristorganisationen Al-Qaida, verksam i över 60 länder beträffar, har ännu inte ett enda litet bevis på dess existens presterats, varken av dig eller någon annan. Du har gått på den skrämseltaktik som Neocons använde sig av för att kunna ta makten.

Du och ett antal andra idioter påstår att denna organisation existerar. Jag väntar på bevis för detta. Tills dess någon kommer fram med sådana betraktar jag detta påstående som en lögn. Att du brukar kalla lögner för faktum är vi andra pinsamt medvetna om.
    RedMentalCase skrev: att bara säga att de inte finns är lika smart som att påstå att jorden inte är rund, vilket ligger ganska exakt i din träfflinje.
    Om jag vore i dina kläder skulle jag bekymra mig mera för att hela havet kanske rinner ner i BP´s berömda hål Very Happy

Alltid lika roligt att hetsa upp foliet , den sanne foliehatten.
    Jag har inte tänkt försöka bevisa för dig att jorden är rund, inte heller ska jag försöka göda dina egna hjärnspöken .
    Vill du inte tro att AlQaida existerar står det dig fritt att behålla foliehatten på.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-09, 20:16

RedMentalCase skrev:Alltid lika roligt att hetsa upp foliet
    Tråkigt för dig att du aldrig lyckas Very Happy
    RedMentalCase skrev:Jag har inte tänkt försöka bevisa för dig att jorden är rund
    Du skulle förmodligen inte lyckas med det heller Very Happy
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-06-09, 20:59

Ja när det gäller FRA så räknar jag mig inte till begåvningsreserven FRA är en katastrof för demokrati och yttrandefrihet.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:10