citat:
"[b][i]P-platsdådet - detta har hänt
29 mars – 78-åriga Inger och hennes 71-årige make överfalls vid en parkering i Landskrona efter att ha tutat på en man i en liten röd bil. Efter en ordväxling blir mannen, i 20–30-årsåldern, rasande och överöser den 71-årige mannen med slag.
När Inger försöker gå emellan blir hon slagen så hårt att hon faller till marken och tappar medvetandet. Fallet orsakar svåra skallskador och på onsdagen avlider Inger, utan att ha återfått medvetandet."
Jag har kännedom om denna händelse så du behöver inte klippa och klistra in . Frågan är dessutom vad är för straff som den kille har fått och varför kan du svara det för mig ??
citat:
"[b]Ingenstans står det att de sa något rasistiskt,"
Nej det står det inte!! med det betyder att detta har icke hänt eller hur ??
citat:
"tvärtom så står det att 23 åringen ger sig på mannen med slag, och att Inger försöker att gå emellan, alltså inte attackerar honom bakifrån som du skrev, så rasse snacket till försvar för fegdjäveln håller inte, han är en feg liten skit som skulle behöva träffa någon som kan försvara sig på lika villkor..."
Gubbjävel ville slås så det ungdjävel tackade ja och smiskade han .. tyvärr att Inger har hopat in där vart hon har inget att göra . Tror inte att killen var ute att döda någon alls !!
"Att understryka
jag försvarar inte hans handling men jag kan förstå denna!! "
citat:
"Vill du med detta påstå att du skulle inte tveka att ge dig på ett äldre par med nävarna??"
Nja jag har aldrig gillat att slå den som är svagare jag har en sådant kodex och går inte över den.
Däremot om gubben skulle med förmodan försätta att hota mig och ville smisk , då skulle jag stoppa honom i bagageluckan och ge honom en ordentligt DRIVE tills han inte lugnar sig
..
citat:
"Är våld det enda du förstår och tar till i alla lägen??"
Enbart i försvar syftet !!
citat:
"Du vet att "där nävarna tar vid, där tar hjärnan slut"...."
Tvärtom jag försöker alltid lösa situationen på ett lugnt sätt , men försätter du vara aggressiv då kan du räkna med bråk så är det ...