+11
KickTheRasist
SiP
Sniperace
x-medborgare
Dao
Redvictory
lazy
DMustaine
MartinLindgren
R.O.F.L
Sossar ee lata
15 posters
Sverige är fantastiskt!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 1
Sverige är fantastiskt!!
slå ihjäl en dam för en parkeringsplats och sen grina lite om främlingsfientligt så blir du släppt ur häktet, fy faaan vilket hån mot maken till denna dam! jag skäms över att vara svensk när man läser detta! förstår att han behöver skydd! invånarna i detta land vill inte ha det så här.....jo Red C tycker det är okej.
- Inlägg 2
som sagt fy faaan
Han säger att 23-åringen mottog beslutet med glädje.
– Han blev jättelycklig. Nu får han äntligen åka hem och träffa sin lilla dotter.
Och vem får Ingrids make träffa ikväll?
– Han blev jättelycklig. Nu får han äntligen åka hem och träffa sin lilla dotter.
Och vem får Ingrids make träffa ikväll?
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 3
Sv: Sverige är fantastiskt!!
kan bara instämma, det är ta mig fan skamligt!!!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 4
Javisst är sverige fantastiskt, men vilket sverige, jo RoffarReinfeldts!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 5
Fy fan! Skulle jag ut o kalla ett sotrör för just sotrör skulle ja få hårdare straff!
- Inlägg 6
3 simple words
Seek...and...destroyyyy....
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 7
Oj, hade missat det här tack vare Israelhistorien, hur kan det vara möjligt
att slå ned en gammal tant så hon faktiskt dör och sen bli frisläppt trots
att det finns indikationer på att vederbörande kanske flyr till Libanon?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 8
lazy skrev:Oj, hade missat det här tack vare Israelhistorien, hur kan det vara möjligt
Fråga de som styr landet! du vet de som just nu har mandat att ändra i lagarna!
http://www.riksdagen.se/templates/R_Page____2161.aspx
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 9
Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
Är det inte bevisat att han gjorde dådet i berått mod, så kan de inte heller dömma honom för detta!
Är det inte bevisat att han gjorde dådet i berått mod, så kan de inte heller dömma honom för detta!
- Inlägg 10
Dao skrev:Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
Well...det är bara att hoppas att folket tar makten i egna händer i detta fall!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 11
DMustaine skrev:Dao skrev:Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
Nja det hoppas ju inte jag att folket gör.. Men jag tror att fortsätter det så här att folk får knappa straff eller inga så kan det bli så tillslut..
Känns som människoliv inte är mycket värt i vårt land längre..
Alm Mats tex visst oskyldig till dom.. Men i detta fall så är jag nästa tvärsäker på att han är skyldig.. Men att bevisnigen tydligen inte håller..
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 12
men nu är det väl inte så att denne kommer slippa straff, det lär väl bli dom senare, och de anser inte att han behöver sitta häktad tills dess, så chansen är att det blir fängelse ändå, men i stort sett ett alldeles för litet straff för att ha dödat någon
- Inlägg 13
Håller med Mustaine här
DMustaine skrev:Dao skrev:Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
Tyvärr så ska den jävla apan får polisskydd, tuffing när det gäller gamla damer, en liten feg orm när det kommer till kritan! hoppas någon kör över aset med långtradare
- Inlägg 14
Själv vill jag ha en fungerande demokratisk rättsstat, men vi är alla olika!
- Inlägg 15
Sossar ee lata skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
Tyvärr så ska den jävla apan får polisskydd, tuffing när det gäller gamla damer, en liten feg orm när det kommer till kritan! hoppas någon kör över aset med långtradare
Har vi en ny Stalin som talar här, månne...
- Inlägg 16
det skulle väl eg annars vara mer som en ny mussolini, stalin brydde sig inte om ras på det sättet, där var det nog mer på åsikten
- Inlägg 17
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
hur tror du någon någonsin kommer kunna ta ifrån dig den manteln?
- Inlägg 18
Sniperace skrev:men nu är det väl inte så att denne kommer slippa straff, det lär väl bli dom senare, och de anser inte att han behöver sitta häktad tills dess, så chansen är att det blir fängelse ändå, men i stort sett ett alldeles för litet straff för att ha dödat någon
Allmänna ordalag förutom möjligen alm som jag nämde..
- Inlägg 19
DMustaine skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:Lagen är tydlig: Alla är oskyldiga tills motsattsen är bevisad!
hur tror du någon någonsin kommer kunna ta ifrån dig den manteln?
Har aldrig haft den manteln - då jag faktiskt värderar demokrati för högt. Det gör inte du, eftersom du vill införa ickedemokratiska bestraffningsmetoder - helt baserat på "den starkes rätt"!
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 20
Dao skrev:Har aldrig haft den manteln - då jag faktiskt värderar demokrati för högt. Det gör inte du, eftersom du vill införa ickedemokratiska bestraffningsmetoder - helt baserat på "den starkes rätt"!
Tja han verkar ju ha nyttjat "den starkes rätt" rejält när han gav sig på en 78 årig tant med knytnävarna...
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 21
Sossar ee lata skrev:Seek...and...destroyyyy....
Sel jag har upptäckt en grej faktisk!! och jag tror att du kommer vara hedrad.
Det är nämligen så att hela din hjärnsubstans kan rimma under min ollonet dock
inte under erektions sammanhang, då tyvärr fattas det en del för att fylla upp den tomma ytan.
Men det är ju en framgång i alla fall forsätt kämpa !!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 22
SiP skrev:Dao skrev:Har aldrig haft den manteln - då jag faktiskt värderar demokrati för högt. Det gör inte du, eftersom du vill införa ickedemokratiska bestraffningsmetoder - helt baserat på "den starkes rätt"!
Tja han verkar ju ha nyttjat "den starkes rätt" rejält när han gav sig på en 78 årig tant med knytnävarna...
Som först tänker jag inte försvara han , jag tycker att det som han har gjort är "GROVT" fel.
Sen skulle jag jätte gärna vilja se dig påhoppad av en rasist gubben framifrån och samtidigt av en rasist käring bakifrån som kanske, hade något vass föremål eller liknande.. hur skulle du reagera ??
OBS!!
En 78 åring kan göra skadan med ...!!
- Inlägg 23
x-medborgare skrev:Sniperace skrev:men nu är det väl inte så att denne kommer slippa straff, det lär väl bli dom senare, och de anser inte att han behöver sitta häktad tills dess, så chansen är att det blir fängelse ändå, men i stort sett ett alldeles för litet straff för att ha dödat någon
ja frågan är hur det blir med alm, har han otur blir han ansedd i behov av tvångsvård, och DÅ kan det bli riktigt länge, många tror att det är högsta vinsten, men det blir ofta den verkliga niten, dvs de får sitta inspärrade långt efter den tid ett fängelsestraff skulle blivit
- Inlägg 24
Sniperace skrev:x-medborgare skrev:Sniperace skrev:men nu är det väl inte så att denne kommer slippa straff, det lär väl bli dom senare, och de anser inte att han behöver sitta häktad tills dess, så chansen är att det blir fängelse ändå, men i stort sett ett alldeles för litet straff för att ha dödat någon
ja frågan är hur det blir med alm, har han otur blir han ansedd i behov av tvångsvård, och DÅ kan det bli riktigt länge, många tror att det är högsta vinsten, men det blir ofta den verkliga niten, dvs de får sitta inspärrade långt efter den tid ett fängelsestraff skulle blivit
Jag tror han bara får straff för att flyttat kroppen de verkar inte som de kan bevisa att han dödade henne..
- Inlägg 25
x-medborgare skrev:Sniperace skrev:x-medborgare skrev:Sniperace skrev:men nu är det väl inte så att denne kommer slippa straff, det lär väl bli dom senare, och de anser inte att han behöver sitta häktad tills dess, så chansen är att det blir fängelse ändå, men i stort sett ett alldeles för litet straff för att ha dödat någon
Jag tror han bara får straff för att flyttat kroppen de verkar inte som de kan bevisa att han dödade henne..
Men DET blir INTE den stora frågan om han bedöms som så psykiskt sjuk att de dömer till VÅRD, då kan det bli LÅNGVARIGT, långt längre än vad just fängelsestraffet skulle bli, det finns sådana som skulle fått mellan sex månader till två år som fått sitta i sex sju år och mer, de får ju sitta tills de anses friska igen