fingubben skrev:RedCloud skrev:BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!
absolut !!!
Jag ska skicka rosor till Israels ambassad.
Du skickar rosor till dom som skjuter ner 10 stycken till döds, och är emot våld och förtryck ???? .... hur tänker du nu ??
absolut !!!
F.I.S.T skrev:fingubben skrev:RedCloud skrev:BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!
absolut !!!
Du skickar rosor till dom som skjuter ner 10 stycken till döds, och är emot våld och förtryck ???? .... hur tänker du nu ??
fingubben skrev:F.I.S.T skrev:fingubben skrev:RedCloud skrev:BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!
absolut !!!
Jag ska köpa lite jaffa apelsiner också. Dom är goda.
Jag ska köpa lite jaffa apelsiner också. Dom är goda.
RedCloud skrev:Jag ska köpa lite jaffa apelsiner också. Dom är goda.
Blodapelsiner då....?
RedCloud skrev:Kanaljen försöker här provocera.
Att människor kan sjunka så lågt trodde jag inte var möjligt (med undantag för kakmonstret som inte har några som helst spärrar).
Här begår en suverän stat uppenbara brott mot internationell lag o rätt och MÖRDAR civila. Forumets brunhöger hyllar dessa mördare.
Fy fan vilka avskum det finns här....
RedCloud skrev:det är en nog så logisk följd av yx och knivattacken mot de bordande soldaterna.
Du menar besättning som försvarar sitt fartyg på internationellt vatten enligt internationell rätt ?
Sniperace skrev:en besättning som hade godtagit och accepterat reglerna för denna resa, att de var beredda på att bordas och att de skulle ENBART göra PASSIVT motstånd och INTE använda våld, DET var kravet ship to gaza hade ställt till dem som åkte med, men några IDIOTER får för sig att använda VÅLD, kanse just i syfte att provocera fram denna reaktion.
Potatiskungen skrev:Sniperace skrev:en besättning som hade godtagit och accepterat reglerna för denna resa, att de var beredda på att bordas och att de skulle ENBART göra PASSIVT motstånd och INTE använda våld, DET var kravet ship to gaza hade ställt till dem som åkte med, men några IDIOTER får för sig att använda VÅLD, kanse just i syfte att provocera fram denna reaktion.
Fine, men har det någon betydelse om bordningen sker på internationellt vatten? De kommunistiska haschtomtarna har faktiskt en poäng här.
Potatiskungen skrev:Sniperace skrev:en besättning som hade godtagit och accepterat reglerna för denna resa, att de var beredda på att bordas och att de skulle ENBART göra PASSIVT motstånd och INTE använda våld, DET var kravet ship to gaza hade ställt till dem som åkte med, men några IDIOTER får för sig att använda VÅLD, kanse just i syfte att provocera fram denna reaktion.
Fine, men har det någon betydelse om bordningen sker på internationellt vatten? De kommunistiska haschtomtarna har faktiskt en poäng här.
Sniperace skrev:Andra experter har talat om att så kan man göra om fartyget är på väg till ett område som behärskas av det land som bordar...
de kan då leta efter just VAPEN helt legitimt.
absolut !!!
Potatiskungen skrev:Sniperace skrev:Andra experter har talat om att så kan man göra om fartyget är på väg till ett område som behärskas av det land som bordar...
Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet (och de är säkert homosexuella hela bunten).
MEN jag är tämligen säker på att det strider mot internationell rätt att borda ett fartyg från helikopter, utan att först genomgå ett antal föreskrivna formalia.
Potatiskungen skrev:Sniperace skrev:Andra experter har talat om att så kan man göra om fartyget är på väg till ett område som behärskas av det land som bordar...
Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet
Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet (och de är säkert homosexuella hela bunten).
MEN jag är tämligen säker på att det strider mot internationell rätt att borda ett fartyg från helikopter, utan att först genomgå ett antal föreskrivna formalia.
Potatiskungen skrev:Nu är jag ingen expert på det internationella havsreglementet och som reservofficer försvarar jag fosterlandet, medans flottan försvarar fostervattnet
marxisten skrev:fingubben skrev:RedCloud skrev:BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!
absolut !!!
Intressant.
Inte en kommentar på mitt inlägg, förutom att man ska skicka rosor till Israels ambassad, inte ens ett personangrepp...
Förresten, ska du skicka svarta rosor för att representera det mörka i sionisternas mördande?
fingubben skrev:marxisten skrev:fingubben skrev:RedCloud skrev:BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!
absolut !!!
Intressant.
Inte en kommentar på mitt inlägg, förutom att man ska skicka rosor till Israels ambassad, inte ens ett personangrepp...
Förresten, ska du skicka svarta rosor för att representera det mörka i sionisternas mördande?
Det tänkte jag skicka till Kommunistpampen Ohly och CO.
fingubben skrev:marxisten skrev:fingubben skrev:RedCloud skrev:BOJKOTTA OCH FÖRDÖM ISRAEL NU!
absolut !!!
Intressant.
Det tänkte jag skicka till Kommunistpampen Ohly och CO.
Dao skrev:Finns det SÅDANA på forumet???