Vad är er definiering på rättvisa?
Vad är rättvisa a´la högern???
ANNA2LINK skrev:Det skulle vara bra att få svar ifrån höger anhängarna själva om hur dom ser på rättvisa. Så jag ger ordet till er...
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Det skulle vara bra att få svar ifrån höger anhängarna själva om hur dom ser på rättvisa. Så jag ger ordet till er...
Du får nog räkna med att det tar ett tag! de måste googla på rättvisa för att se vad det är för nåt!
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Det skulle vara bra att få svar ifrån höger anhängarna själva om hur dom ser på rättvisa. Så jag ger ordet till er...
Du får nog räkna med att det tar ett tag! de måste googla på rättvisa för att se vad det är för nåt!
Ja vi får se hur lååååååång tid det tar...
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Det skulle vara bra att få svar ifrån höger anhängarna själva om hur dom ser på rättvisa. Så jag ger ordet till er...
Ja vi får se hur lååååååång tid det tar...
De kanske måste sova på saken?
DMustaine skrev:Rättvis högerpolitik är att förse befolkningen med arbete och tillåta att den arbetande befolkningen kan leva på sin egen lön utan bidragsberoende! Det i sin tur säkerställer behoven av den välfärd vi idag åtnjuter och stärker den. Våran vänster har under så många år tillåtits nedrusta vår välfärd, ex tandvårdsreformen där man lyfte ut tandhälsan ur sjukvårdssystemet. Där har borgarna iaf börjat en återställare men det tar tid att reparera de skador vänsterdekadensen åstadkommit! Den svenska skolan är idag ett fiasko och en effekt av vänsterpolitik. Där försöker de borgerliga styra upp verksamheten så den hamnar på en nivå där den en gång varit! Jag kan inte nog betona de skillnader som finns i kompetens hos vår regering som vänstern i allra högsta grad saknar! En rödgrön allians skulle skjuta landet i sank det är ett som är säkert!
http://www.dn.se/debatt/de-rodgronas-skattevag-hotar-samhallsekonomin-1.1111728
Redvictory skrev:DMustaine skrev:Rättvis högerpolitik är att förse befolkningen med arbete och tillåta att den arbetande befolkningen kan leva på sin egen lön utan bidragsberoende! Det i sin tur säkerställer behoven av den välfärd vi idag åtnjuter och stärker den. Våran vänster har under så många år tillåtits nedrusta vår välfärd, ex tandvårdsreformen där man lyfte ut tandhälsan ur sjukvårdssystemet. Där har borgarna iaf börjat en återställare men det tar tid att reparera de skador vänsterdekadensen åstadkommit! Den svenska skolan är idag ett fiasko och en effekt av vänsterpolitik. Där försöker de borgerliga styra upp verksamheten så den hamnar på en nivå där den en gång varit! Jag kan inte nog betona de skillnader som finns i kompetens hos vår regering som vänstern i allra högsta grad saknar! En rödgrön allians skulle skjuta landet i sank det är ett som är säkert!
Varför har vår välfärd försämrats och var är alla de utlovade jobben?
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:DMustaine skrev:Rättvis högerpolitik är att förse befolkningen med arbete och tillåta att den arbetande befolkningen kan leva på sin egen lön utan bidragsberoende! Det i sin tur säkerställer behoven av den välfärd vi idag åtnjuter och stärker den. Våran vänster har under så många år tillåtits nedrusta vår välfärd, ex tandvårdsreformen där man lyfte ut tandhälsan ur sjukvårdssystemet. Där har borgarna iaf börjat en återställare men det tar tid att reparera de skador vänsterdekadensen åstadkommit! Den svenska skolan är idag ett fiasko och en effekt av vänsterpolitik. Där försöker de borgerliga styra upp verksamheten så den hamnar på en nivå där den en gång varit! Jag kan inte nog betona de skillnader som finns i kompetens hos vår regering som vänstern i allra högsta grad saknar! En rödgrön allians skulle skjuta landet i sank det är ett som är säkert!
Ja det kan man undra...
DMustaine skrev:Var har vår välfärd försämrats? De utlovade jobben är alliansen bäst kapabla till att ordna när väl FINANSKRISEN och dess efterdyningar ebbat ut! Du förstår väl att situationen skulle sett jävligt mkt värre ut med en vänsterregering? Mona kan ju för fan inte räkna mynten i sin egen ficka!
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:DMustaine skrev:Rättvis högerpolitik är att förse befolkningen med arbete och tillåta att den arbetande befolkningen kan leva på sin egen lön utan bidragsberoende! Det i sin tur säkerställer behoven av den välfärd vi idag åtnjuter och stärker den. Våran vänster har under så många år tillåtits nedrusta vår välfärd, ex tandvårdsreformen där man lyfte ut tandhälsan ur sjukvårdssystemet. Där har borgarna iaf börjat en återställare men det tar tid att reparera de skador vänsterdekadensen åstadkommit! Den svenska skolan är idag ett fiasko och en effekt av vänsterpolitik. Där försöker de borgerliga styra upp verksamheten så den hamnar på en nivå där den en gång varit! Jag kan inte nog betona de skillnader som finns i kompetens hos vår regering som vänstern i allra högsta grad saknar! En rödgrön allians skulle skjuta landet i sank det är ett som är säkert!
Ja det kan man undra...
De vill inte höra talas om sin misslyckade politik!
PE Dal skrev:"""Varför har vår välfärd försämrats och var är alla de utlovade jobben?"""
Vill Du verkligen ha ett jobb att försörja Dig på???
ANNA2LINK skrev:PE Dal skrev:"""Varför har vår välfärd försämrats och var är alla de utlovade jobben?"""
Har inte du varit uppmärksam på vad Red V skrivit?
DMustaine skrev:ANNA2LINK skrev:PE Dal skrev:"""Varför har vår välfärd försämrats och var är alla de utlovade jobben?"""
Har inte du varit uppmärksam på vad Red V skrivit?
Allvarligt när bidrog han någonsin med något i debatten? Bara flummig kommunistpropaganda i ett!
PE Dal skrev:"""Lägg av med dessa fördomar som :STYR HELA ALLIANS POLITIKEN!!!"""
Lägg av med fördomarna och flosklerna om vår hitintills mest kompetenta regering,.
ANNA2LINK skrev:PE Dal skrev:"""Lägg av med dessa fördomar som :STYR HELA ALLIANS POLITIKEN!!!"""
Lägg av med fördomarna och flosklerna om vår hitintills mest kompetenta regering,.
Nej det tänker jag inte göra eftersom jag inte tycker att den är så kompetent.Att den för Sverige bakåt i tiden i stället för framåt...
PE Dal skrev:"""Att den för Sverige bakåt i tiden i stället för framåt..."""
Denna Din åsikt verkar allrahelst vara Socialdemokratisk.